Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1352
Anonym bruker
"Ekstravagant Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer på om dette er testosteron, hvilken styrke er det på den, og hva kan jeg forvente? Tenker bruke en gang i blandt, så personlige meninger bryr jeg meg ikke om, vet selv risken og evt konsekvenser. Jeg trenger dette av personlige meninger. Er dette testosteron? Er dette postet på feil plass, vær så vennlig å flytte tråden. Dette er viktig for meg.

Bilde:

https://imma.gr/79772x4bf92

Bilde av andre siden:

https://imma.gr/79773x59f67
Kan jo likne bionabol fra Bulgaria, men også 1000 andre ting som ikke er anabolt..

Har du kjøpt bulk i brødpose?
Sist endret av gekko4u; 3. mai 2019 kl. 10:55.
Ikkeno moralpreken her, kjenner jeg bare syns litt synd på deg. Du virker ganske desperat. Hvorfor bruker du ikke heller sprøyter? Det er mildere på organene (såklart alt ettersom...). Du sitter også med en pille som kan være alt mulig, skal det egentlig være testo og så vil du ha det bekreftet? Har du ikke eska? Fikk du pilla av en rumener I en mørk bakgate? Kjør på med testo for min del, men gjør det selv en tjeneste og gjør det skikkelig. Vil bare det beste for deg
Ingen kan si noe om virkestoff og i hvert fall ikke styrken på disse pillene. Ser du hvor generisk den ser ut? Eneste som kan minne om et kjennetegn er en delestrek altså er det et helt fortapt tilfelle hva identifisering angår. Min teori er at du kan forvente alt i fra placebo til dødsfall.
Sist endret av sinkpad; 3. mai 2019 kl. 11:17.
nå har ikke jeg 100% peiling på anabole steroider så ta det jeg sier men en klyppe salt, men såvidt jeg vett så trodde jeg at testosteron kun kom i oljebasert form? Iallefall visst det var skikkelige saker å ikke noe underground lab shit..
Nei, får kjøpe deg noe ordentlig oljebasert testo knekkere eller tønner og kjøre ordentlig strukturerte kurer om du først skal igang. Kanskje er de pillene der turinabol, winstrol, dianabol eller anadrol, hvem vet? Du vet jo tydeligvis ikke selv og skal kun "bruke en gang i blant". Altså, du vil få mer bivirkninger enn effekt av å holde på slik. Nå har jeg aldri brukt steroider ordentlig selv til tross for brukernavn, men ville selv kjørt rundt 500mg testo e i uka som første kur. 10-12uker.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"Bruke engang iblandt".. Why? Blir jo ikke å ha noen som helst effekt, annet enn kanskje å forvirre hormon produksjonen din. Skal du kjøre kur må du ta det regelmessig. Tbh du blir nok å få bedre resultater om du trener reint og spiser bra enn å ta en pille som ikke vil ha noen effekt whatsoever..
Vet du ikke er ute etter moralpreken men skriver allikevel, så får du selv velge om du gidder å ta deg tid til og ta lese.

Hjelper ikke å bruke en gang i blant, snakk med en lege så du i det minste gjør det riktig.

Som dem blant sier her: https://www.google.com/amp/steroider...steroider/amp/

Steroider er ikke ufarlig, ikke hør på en kompis som sier han har erfaring, eller noen på et forum.