Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1782
Hei! Har blitt lagt inn på psykiatrien en periode. Noen som har noen tips ang hva slags wifi og hvordan jeg kan skaffe det? Trenger en stødig internett linje til å se på netflix å game litt på steam. Noen som har noen ideer?? Takk for svar
Du mister vel tilgang på både egen mobil og laptop mens du er inne til observasjon?
Poenget med innleggelsen er å "roe ned folk" og da gjelder det å kutte forbindelsen til omverdenen i en periode.
Kanskje du kan få lov av pleierne til å bruke PC i en liten stund, men jeg tviler.
De av mine kompiser som har vært innlagt, fikk kun lov å snakke med meg om jeg ringte til dem via sentralbordet.
Sitat av Eager Igor Vis innlegg
Du mister vel tilgang på både egen mobil og laptop mens du er inne til observasjon?
Poenget med innleggelsen er å "roe ned folk" og da gjelder det å kutte forbindelsen til omverdenen i en periode.
Kanskje du kan få lov av pleierne til å bruke PC i en liten stund, men jeg tviler.
De av mine kompiser som har vært innlagt, fikk kun lov å snakke med meg om jeg ringte til dem via sentralbordet.
Vis hele sitatet...
Ikke helt rett, det kreves særskilte vedtak som begrenser bruken av mobil, pc e.l.

Det er dog ikke uvanlig at det legges begrensesninger i fellesområder mtp. bilder/video.
Trådstarter
9 1
Jeg har tilgang på begge deler, så bare slapp av.... Noen som har svar på det jeg spør om ?? Er helt utrolig kjedelig her inne...
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan ikke personale svare på om dette er tilgjengelig på avdelingen din? Om du er universitetsstudent kan det hende du har tilgang til eduroam, som ofte også finnes i bygninger tilknyttet universitetssykehus. Ellers har noen institusjoner gjestenett, hvor man får en kode via SMS og kan surfe fritt. Men igjen, om personale sier det ikke finnes, så gjør det nok ikke det. De vil like gjerne som deg kunne sitte og surfe på mobilene sine.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
I midt norge er det vanlig med gjestenett på wifi, men det varierer nok fra plass til plass. De fleste plassene har nok tenkt på det men du må spør de som jobber der og ikke oss.
Siden få svarer på spørsmålet så er jeg høflig og svarer. Jeg har selv en TP-Link M7350 router og den fungerer bra så lenge det er god dekning der. Sjekk dekningskart. Den får ikke maks hastighet, men er stabil og mer enn bra nok for å se på litt netflix.

En ting du må tenke på med sånne mobile routere er at du må ha nok data. Gigabytene går fort når du ser på film. Jeg bruker Talkmore med tvilliingsim og kjøper ekstra data når jeg trenger det.
Sist endret av Stesolidhode; 26. oktober 2017 kl. 02:09.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Mobilt bredbånd.
Har du spurt dem ansatte der? Er det ingen gjestenett?
Kjøp deg Telenor Frihet 60GB og be om månedsprisene tilbake etter 2 måneder.