Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 5864
Har bestilt noen sko hos Nike sin offisielle nettside og stusser på at bestillingen ennå er under behandling og at jeg ennå ikke har mottatt noen kvittering pr.mail på tross av at det er noen dager siden jeg bestilte skoene.
Jeg tok kontakt med dem via chat-funksjonen på siden deres og vedkommende i andre enden oppfordret meg til å ta kontakt med kundeservice (??).
Jeg antar noen av dere har handlet her, hvor lang leveringstid må jeg regne med det tar?
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Bestilte derifra for 3 dager siden, fikk ordrebekreftelse umiddelbart (emne: Vi har mottatt bestillingen din: [KODEHER]), og sendingsbekreftelse i går (emne: Vi har sendt bestillingen din: [KODEHER]). Fikk melding fra PostNord for cirka 20 minutter siden om at pakken ligger på postkontoret. Så det spørs om noe har gått galt for deg.
Jeg bestilte sko fra nike.com den 8/3/17, fikk aldri så mye som en kvittering på e-post. Jeg ble utålmodig og kontaktet support den 15/3, som fortalte meg at bestillingen hadde blitt kansellert noen dager tidligere fordi lageret var tomt, og skoene fortsatt lå ute pga. av en "error".

Selv etter alt dette så lå fortsatt de samme skoa ute på nettsiden deres, som om ingenting hadde skjedd

Fikk pengene tilbake rimelig kjapt da, samt en 20% rabattkupong (PM om noen vil ha den - jeg handler ikke der igjen ).
Sitat av DCH Vis innlegg
Jeg bestilte sko fra nike.com den 8/3/17, fikk aldri så mye som en kvittering på e-post. Jeg ble utålmodig og kontaktet support den 15/3, som fortalte meg at bestillingen hadde blitt kansellert noen dager tidligere fordi lageret var tomt, og skoene fortsatt lå ute pga. av en "error".

Selv etter alt dette så lå fortsatt de samme skoa ute på nettsiden deres, som om ingenting hadde skjedd

Fikk pengene tilbake rimelig kjapt da, samt en 20% rabattkupong (PM om noen vil ha den - jeg handler ikke der igjen ).
Vis hele sitatet...
Kan ta den jeg!
Sitat av Conflicted Vis innlegg
Kan ta den jeg!
Vis hele sitatet...
Den ble claima av en annen like før deg, sorry
I og med at skoene sendes fra utlandet, må man betale toll for dem da?
Sitat av dronepungen Vis innlegg
I og med at skoene sendes fra utlandet, må man betale toll for dem da?
Vis hele sitatet...
Aldri trengt det, hittil, but who knows?