Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2566
Hei! Jeg skal prøve å være kjapp med å skrive dette og håper jeg får kjapt svar!

Jeg gjorde nettopp noe jeg umiddelbart angret på. Satt her og syns livet var kjipt og følte jeg måtte gjøre noe. Rydda litt og gjorde litt andre ting og det hjalp, men så kom alt tilbake så jeg uten å tenke meg om fant fram lille posen min med 100mg alprazolam jeg har kjøpt tidligere. Putta fingern nedi så den blei hvit på tuppen og slikka den rein.

Det smakte noe helt sykt forjævlig og jeg løp for å finne noe å drikke, og tygger på karamell nå.

Jeg regner med at en pille med xanax inneholder 1 og 2 mg alprazolam, så hvor mye tror dere jeg fikk i meg? Aner virkelig ikke hvordan 1mg ser ut.

Aldri tatt dette før, kjøpte det egentlig bare for å bruke opp de siste pengene mine da jeg kjøpte noe annet en gang.

Hva kan jeg forvente skjer nå? Hvor lang tid tar det før det virker i så fall?
Sist endret av slaskekladden; 28. februar 2016 kl. 21:38.
Hvis du kan få det opp igjen så er nok det best. Et riskorn veier mellom 10-20 mg, så det er muligheter for at du har fått i deg en ti-dobling av det som er anbefalt. Hvis dette er en stor dose så er best-case at du sovner og våkner opp uten å huske meget. Worst-case er at du gjør masse dumt uten å huske noe, deriblandt straffbare handlinger som kan føre til betydelige konsekvenser. Evnt. at du drikker alkohol samtidig og risikerer respirasjonssvikt. Det er dog veldig vanskelig å si hva som vil skje ettersom doserigen er ukjent, kanskje du bare fikk i deg 1-2mg. Det tryggeste du kan gjøre er å ringe en kompis å få han til å passe på deg.
Sist endret av omba; 28. februar 2016 kl. 22:01.
Sitat av omba Vis innlegg
Hvis du kan få det opp igjen så er nok det best. Et riskorn veier mellom 10-20 mg, så det er muligheter for at du har fått i deg en ti-dobling av det som er anbefalt. Hvis dette er en stor dose så er best-case at du sovner og våkner opp uten å huske meget. Worst-case er at du gjør masse dumt uten å huske noe, deriblandt straffbare handlinger som kan føre til betydelige konsekvenser. Evnt. at du drikker alkohol samtidig og risikerer respirasjonssvikt. Det er dog veldig vanskelig å si hva som vil skje ettersom doserigen er ukjent, kanskje du bare fikk i deg 1-2mg. Det tryggeste du kan gjøre er å ringe en kompis å få han til å passe på deg.
Vis hele sitatet...
Skulle gjerne fått det opp igjen, men jeg klarer ikke å kaste opp på den måten :/ Har prøvd mange ganger i fylla...haha.

Okey, hvis et riskorn er på 10-20mg har jeg sannsynligvis fått i meg et sted mellom alt fra 3-8mg vil jeg tro.

Tror ikke jeg kommer til å gå helt bananas og gjøre masse dritt, sitter hjemme og slapper av, med mindre det faktisk er mulig å gå i psykose ellernoe da.

Hvor lenge er det til jeg merker effekten? Er vel ca 30 min siden nå. Føler meg utrolig slapp i armene når jeg skriver dette, men det kan jo være av at det begynner å bli litt seint også.
Du er nok påvirket allerede, men det kan ta en time før du kjenner den fulle effekten. Benzo-rus er notorisk kjent for at man føler seg edru og klar, men i realiteten er helt på tryne. Ta å legg deg med en gang, så slipper du noen uheldige hendelser
Sist endret av omba; 28. februar 2016 kl. 22:21.
Sitat av omba Vis innlegg
Du er nok påvirket allerede, men det kan ta en time før du kjenner den fulle effekten. Benzo-rus er notorisk kjent for at man føler seg edru og klar, men i realiteten er helt på tryne. Ta å legg deg med en gang, så slipper du noen uheldige hendelser
Vis hele sitatet...
Serr..? Kan jeg få noen kilder ellerno på det? :O
Vel, vi går inn i den første timen nå, og hele kroppen er bare utrolig slapp og "tung". Jeg er usikker på om du kødder med meg eller om det er serr med
Ta å legg deg med en gang, så slipper du noen uheldige hendelser
Vis hele sitatet...
Jeg kjøpte virkelig ikke dette for å ruse meg, har ikke stor tro på at det er så mye ruseffekt da jeg ikke er prega av angst osv.
Sitat av slaskekladden Vis innlegg
Serr..? Kan jeg få noen kilder ellerno på det? :O
Vis hele sitatet...
Info om onset:
https://www.erowid.org/pharms/alpraz...m_basics.shtml

Historier om folk som har tatt for mye benzoer:
https://www.reddit.com/r/Drugs/comme...benzo_stories/
Hahaha hva i helvete

this is probably quite a common story but the only time i took benzos it was xanny and i when i woke up the next morning there were like 8 half eaten bowls of cereal all over the house, one was on the roof
Vis hele sitatet...
Jeg begynner å tro på at du ikke kødder med meg

Time to go to bed
No such thing as a best benzo story. Everything from being chased by helicopters, to losing and an ounce of pot, or a bong, or $500, or 3 ways by the lake, or three ways with your girlfriends friends, or banging your "friends" girl, or getting shot at, knife fights, police chases, getting knocked out cold, and more fights than you can count. There's no such thing as a good benzo story
Vis hele sitatet...
Okey det var mye gøyal lesing i den reddittråden du posta as hahah
Recently tried my first benzo - xanax. Was supposed to save them for sleeping after tripping, stay in nights at home, personal use, etc. First night I got them my friends insisted on trying them. Since that night, 3 weeks ago, I have used, and mostly given out, 35 mg. Fucking hell, Xanax..
Since then we've played darts with our hands on the board, spent 10 minutes dripping ice-water onto a semi-responsive passed out friends face, woke up fully clothed with a half eaten meal on my desk and a few spoons on the lawn (???).. Man, I can remember more of a night if I black out on a bottle of vodka than if I take 2mg Xanax and drink 4 beers...
Vis hele sitatet...
Sist endret av slaskekladden; 28. februar 2016 kl. 22:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis du har fått 3-8 mg så burde det gå ålreit. Jeg er bitteliten og fikk i meg 4 ELLER 8 mg - husker ikke, lol - sammen med 4 paralgin forte. Helt uten toleranse for noen av dem. Jeg husker minimalt, husker å sitte på en buss og syntes at den var full, så jeg gikk av og så hadde jeg visst svart på melding fra en venn, som skjønte at jeg var på bærtur og kom og plukket meg opp. Så tilbrakte jeg de neste tjue timene med å vekselvis fortelle ham alle mine hemmeligheter, og sove. Har jeg blitt fortalt. Og så hadde jeg visst før jeg gikk på bussen, "handlet mat". Noe sånt som en pakke gjær, vaniljekrem, fire biter smågodt og en pakke tyggis. Hahah flirer av hele greia, MEN, takk og lov for at jeg hadde pass. Ellers vet jeg ikke hva som hadde skjedd etter at jeg gikk av bussen, men ikke noe bra hvertfall. Tviler på helsemessig fare, men bind deg selv fast i senga eller ring en venn for pass.
Sitter i en park og spiser pølse for meg selv jeg nå
LOL NEI det er kaldt, gå hjem. Høres dog fint ut som noe jeg kunne gjort den gangen.
Lol. Spis opp pølsa di og ta en taxi hjem før du brått spiser på mannepølse
Og så hadde jeg visst før jeg gikk på bussen, "handlet mat". Noe sånt som en pakke gjær, vaniljekrem, fire biter smågodt og en pakke tyggis. Hahah flirer av hele greia, MEN, takk og lov for at jeg hadde pass. Ellers vet jeg ikke hva som hadde skjedd etter at jeg gikk av bussen, men ikke noe bra hvertfall. Tviler på helsemessig fare, men bind deg selv fast i senga eller ring en venn for pass.
Vis hele sitatet...
Hahaha herregud Binde meg fast i senga?

Sitat av Oshugon Vis innlegg
Lol. Spis opp pølsa di og ta en taxi hjem før du brått spiser på mannepølse
Vis hele sitatet...
lol haha (titegn)

Sitter og hører på The sound of silence - Simon & Garfunkel nå.

Mmmm...
Sist endret av slaskekladden; 28. februar 2016 kl. 23:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvor våknet du opp?
Ok, så jeg våknet nå, med akkurat samme følelse som etter fylla. "Hvor faen er jeg!?" Men var i senga mi. Ser jeg skreiv jeg satt på musikk her inne, kan ikke huske det, og hva som skjedde etter dette..ser jeg har en halvferdig melding skrevet til en kompis som forteller noe av det jeg har skrevet her.

Kan jeg kjøre bil nå?
Sist endret av slaskekladden; 29. februar 2016 kl. 13:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vet du hva halveringstid er? Hvis ikke synes jeg du skal Google det, og så kanskje stille deg spørsmålet om å kjøre bil en gang til
Jeg holdt meg unna, har holdt meg hjemme og slappa av i dag. Er det vanlig å føle seg full halve dagen etter en sånn dose? Sovna og sov resten av dagen etter dette, så sliter litt med å få sove nå
Sitat av slaskekladden Vis innlegg
Vel, vi går inn i den første timen nå, og hele kroppen er bare utrolig slapp og "tung". Jeg er usikker på om du kødder med meg eller om det er serr med

Jeg kjøpte virkelig ikke dette for å ruse meg, har ikke stor tro på at det er så mye ruseffekt da jeg ikke er prega av angst osv.
Vis hele sitatet...
Du bør lese deg opp på hva du kjøper og tar og ikke belage deg på hva du tror. Du hadde flaks denne gangen!
Benzoer er notorisk kjent for å å kunne gi deg helt blackout, og det er kjent av de aller fleste.
Så om du har blitt fortalt at dette bare virker på deg om du har angst så må det være fra en med null kunnskap til det. Xanax/alprozalam er kraftige saker! Alle har naturlig redsel for ting. Det kan være angst for biler og normale situasjoner som skal passe på at du ikke fucker opp. Bedøver du denne følelsen nok kan det gå riktig så galt.
Les om halveringstid, sett deg inn i hva slags toleranse du også har for det du tar. Om en sliten knarker uten evner til å reflekterer sir til deg ta 3, fordi han gjør det. Så bør du tenke på hvordan reseptorene dine er. Har du tatt dette før? Hvor lenge siden sist? Alt spiller inn på effekten du får av stoffet. Tilogmed hvor mye du har spist om kroppen er hydrert osv.

Sitat av slaskekladden Vis innlegg
Jeg holdt meg unna, har holdt meg hjemme og slappa av i dag. Er det vanlig å føle seg full halve dagen etter en sånn dose? Sovna og sov resten av dagen etter dette, så sliter litt med å få sove nå
Vis hele sitatet...
Helt normalt, halveringstid på 12 timer. Du tok en heftig dose. Du har sikkert kjent den i 2-3 dager regner jeg med. Jeg hadde tatt 1 mg uten toleranse.
Sist endret av chrox; 3. mars 2016 kl. 03:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vel, jeg kjente det en stund. Jeg fikk blackout på et visst tidspunkt uten at jeg selvvsagt vet når, men jeg gikk å la meg på dette tidspunktet (håper jeg?). Grunnen til at jeg vet det er fordi jeg ikke husker hvordan eller når jeg la meg, og jeg lå helt påkledd da jeg våkna på morgenen, noe jeg aldri gjør ellers, selv drita full klarer jeg å kle av meg . Skal være forsiktig! Utrolig vanskelig å dosere dette greiene da
Det er ikke vanskelig om du har tablettform, men hvis det er pulver blir det vel litt blåtur.
Eller, det er ikke vanskelig å dosere rett - i utgangspunktet. Problemet er når man mister hemninger og spiser fler og fler og til slutt alle