Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2635
Ok, er helt grønn på dette. Bestilte noe greier fra ludostore ifjor, men det var jo bare dritten.

Nå vil jeg ha skikkelig greier som faktisk holder en stund. Noen som har en liten guide til hva jeg skal handle inn, og fra hvor?

Pris spiller ikke noen rolle, men leveringstiden bør være rask og det skal selvfølgelig være nikotin med.

Håper noen vil hjelpe en freak med snus-slutt!
Denne pakka var nylig listet til 10 pund så hvis du kan vente kan du sikkert sikre deg en god deal, ellers så er jo ikke fullpris så ille heller.
Skaff deg en vision spinner (variabel volt) og en aerotank mini.
Det er i mine øyne en killer kombo for billig start til damping som vil mate bra med røyk

Kan kjøpes flere plasser på web i norge med rask levering

Juice kan handles ifra den liberty flight siden som du allerede har fått link til.

Viss du er storsnuser så gå for 18mg veske, men viss du skal gå ned så prøv 6 eller 12mg
Sist endret av Iminzilion; 1. august 2014 kl. 20:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mig Cigs regnes av mange som den beste cig-a-liken. Sjekk noen YouTube-reviews. http://www.migcigs.com/
Takk for hjelp folkens!

1 boks går vel på halvannen dag, så er vel ikke noen storsnuser akkurat.

Tips til hvor mange mg nikotin jeg bør gå for?
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Jeg gjorde det samme som deg, snuste like mye som deg. Begynte med 18 mg. Craver ikke snus i det hele tatt, men så var jeg også en alteter når det kom til nikotin – kunne like godt ta en røyk som en pris.
Sitat av Olympic Vis innlegg
Jeg gjorde det samme som deg, snuste like mye som deg. Begynte med 18 mg. Craver ikke snus i det hele tatt, men så var jeg også en alteter når det kom til nikotin – kunne like godt ta en røyk som en pris.
Vis hele sitatet...
Da er vi ganske like. Kan like gjerne ta en sigg nå også, så tar vel egentlig det jeg kommer over. Men er ikke 18 mg mye? Tror uansett jeg prøver meg på 6 mg. Planen er jo faktisk å bli kvitt nikotin-avhengigheten også
Sist endret av shonny; 1. august 2014 kl. 23:43.
Nikotin-abstinensene er ingenting kontra det psykiske suget å ikke ha noe under leppa, kjør heller på med Onico!

E-sigg skaper bare en ny uvane.
Sist endret av Mozzie; 2. august 2014 kl. 00:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
18 er passe. 18 mg/ml er ikke det samme som 1,8 mg nikotin i en sigarett. 6 er kanskje litt lite. Kjøp heller 18, og eventuelt en ekstra flaske uten nikotin. Så kan du blande ut hvis du syns det er for mye. Jeg snuste like mye som deg, og gikk for 18. Det var perfekt. 24 ble litt mye, eller dvs. jeg likte å dampe så mye at jeg gikk ned til 18 så jeg kunne dampe så mye jeg ville uten å bli svimmel.

Edit: Fikk først nå med meg at du vil kutte ned på nikotin også, men det jeg skrev gjelder fremdeles. Med en ekstra flaske kan du mikse gradvis svakere blends. Anbefaler forresten The Alchemist's Cupboard i England for e-væske. De er superseriøse, bemerkeslesverdig bra kunestøtte, og har fantastiske produkter. De selger også nikotinbase og nikotinfri væske så du kan komponere din egen væske. Bestill 50 ml om gangen, og legg igjen en kommentar under bestillingen om at de skal oppgi verdi uten VAT på pakken. Da kommer du under 200-grensa og slipper MVA. Med frakt kommer det på noe sånt som 280,- pr. pakke, og det bør holde i 10-30 dager, alt ettersom hvior mye du damper. Jeg føler jeg damper relativt mye, men 50 ml holder nesten en måned likevel.

Edit 2: link: http://www.thealchemistscupboard.co.uk/
Sist endret av Blodharry; 2. august 2014 kl. 00:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
kutta snusen på dagen* da jeg fikk meg en slik e-sigg.. det var en slik tynn penn men funka!
etter en hel uke uten å ha kjøpt en eneste boks kjøpte jeg meg like godt en Vamo V5 fra friskedrag, fikk den i posten etter 3 dager og har enda ikke kjøpt en eneste snusboks.... og har lett spart inn kjøpet på alle snusboksene jeg IKKE har kjøpt nå liker jeg morsomme frukt og bær smaker med lite eller mer nikotin.. (6mg\ml - 10+~) startet med "tobakk smak" med mye nikotin btw, fysj
ambefaler å kjøpe en skikkelig sak eller noe annet "overkill" med variabel watt\volt\luft\.. + kjøp bedre batteri og en dual coil med 1.5 ohm elns (ikke 2ohm)

ikke noe stress å handle jus med nikotin på nettet, men har hørt det er godt utvalg på grensa
▼ ... over en måned senere ... ▼
Kjøper mine e-sigaretter på http://elektronisk-sigarett.com og det er de beste jeg har brukt.

Har prøvd Dansmoke osv. som markedsføres mye om dagen men de er ikke like bra.
Sist endret av lazaa; 21. september 2014 kl. 19:49.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kutta røyken med e-sigg. Og har en kollega som kutta snusen. Mest for å spare penger i utgangspunktet men han endte opp med også å kutte kraftig ned på nikotinet. Det er forøvrig besynderlig å se at nikotin nå pluttselig skal dras opp som den store synderen. I debatten som har vært tidligere vedr. passiv røyking har aldri nikotin vært nevnt som en skadelig substans... men når det dukka opp en seriøs konkurrent til nikotintyggis og plaster, som ikke inneholder noenting annet man kan hevde er farlig... da dukka det pluttselig opp masse studier som viser hvor farlig nikotin i seg selv er. Og folk biter helt ukritisk på den møkka som spres av legemiddelindustrien.