Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3236
Jeg har i flere år ønsket å finne ut navnet på et barne tv program jeg så på da jeg var lita. Håper noen kan hjelpe meg.
Det handlet om at man i begynnelsen nærmet seg et hus.. så åpnet døra seg og man kom nærmere en rev(eller et lignende dyr). Han hilset på og etterhvert begynte han fortelle en histore. Det handlet alltid om di to samme dyra. En ulv og den andre dyret er jeg ikke sikker på. Det var værtfall alltid slik at ulven skulle alltid prøve fange det andre dyret for å spise det. Han klarte det jo aldri. Så endte det med at det andre dyret dro hjem til huset sitt. Tror også det dyret hadde unger hjemme men ikke sikker.
Er det noen som vet hva jeg snakker om?
Kan det være "Flukten fra Dyreskogen"?

(The Animals of Farthing Wood)
Tviler på at dette har noe med Flukten fra Dyreskogen, så ikkje få panikk.. Ikkje få panikk.

Må selv tenke litt mer på denne, for jeg ser for meg en britisk serie som startet med ekte mennesker før de animerte historiene ble vist.
Bippe Stankelbein er det nok heller ikke. Warner Bros. produserte serien på lik linje med Looney Toones uten noe innledelse eller lignende. Ser hvilke tråder du har dratt i her, men trådstarter leter etter en serie som åpnes med en historieforteller som ligner på en rev.
Tror jeg vet hva du snakker om. Var det sånne Ivo Caprino-aktige dukker?
Sitat av waf Vis innlegg
Bippe Stankelbein er det nok heller ikke. Warner Bros. produserte serien på lik linje med Looney Toones uten noe innledelse eller lignende. Ser hvilke tråder du har dratt i her, men trådstarter leter etter en serie som åpnes med en historieforteller som ligner på en rev.
Vis hele sitatet...
Trodde nok heller ikke at det var dette men tenkte det var verdt å prøve seg. Fort gjort å blande litt i korta når en skal mimre tilbake Må si jeg er veldig nysgjerrig på hvilken barne-tv serie TS er ute etter.

Hadde vært greit med enda flere detaljer før jeg googler meg i hjel
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Tror jeg vet hva du snakker om. Var det sånne Ivo Caprino-aktige dukker?
Vis hele sitatet...

Som sitter foran en peis mens han forteller?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Mr. Flash Vis innlegg
Som sitter foran en peis mens han forteller?
Vis hele sitatet...
Vet noen navnet?
Prøv og søk på Asbjørnsen og Moe.. :http://www.youtube.com/results?search_query=ivo+caprino
Sist endret av McIvar; 19. februar 2013 kl. 12:02. Grunn: Fant noe nytt
Bjørnen i det blå huset?
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Sitat av Snavs Vis innlegg
Bjørnen i det blå huset?
Vis hele sitatet...
Seriøs?

Kan det vere Revestreker du tenker på?
Nå er jo ikke jeg OP, men jeg søkte også etter dette da jeg fant denne tråden.

Hovedproblemet er vel at jeg var så ung når jeg så det, at alt nærmest bare er lagret i små flashbacks i hodet mitt o.O
Mental melt og mr flash hørtes begge ut som de var inne på det (som jeg leter etter iallefall) og ignifer, jeg er på mobilen atm men det var noe veeeeldig deja vu med introen, jeg skal sjekke ut linken på pcen etterpå, og eventuelt finne det engelske navnet..

Jeg bare føler at reven satt mye nærmere skjermen, og var mer autoritær haha.. Men må var jeg vel 4 år sist gang jeg så det


Det må nødt å være dette som trådstarter lette etter da, som du linket
Sist endret av Kingofsting; 20. februar 2013 kl. 03:43.
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Seriøs?
Vis hele sitatet...
Like seriøs som de som foreslår Per Ulv.
Sist endret av Snavs; 20. februar 2013 kl. 07:51.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Reveenka ?
Vis hele sitatet...

http://www.caprino.no/movies/no/reve-enka.asp