Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1551
Noen ganger får jeg opp halvlastede sider, og noen ganger ingenting.
Alt annet her funker som det skal, så derfor tror jeg freak har noe serverproblemer. Fler som opplever det samme?
Jepp, opplever det samme i dette øyeblikk.
merka det samme ja, ofte går det så lang tid at den slutter å loade, så jeg må trykke på F5 og oppdatere selv.

Har hatt en gang jeg måtte oppdatere 2 ganger også
Trodde det var no-script som herjet igjen. Men det er det da ikke.
Samme her gitt, sikkert en av annonsetingene som gjør det siden de laster noe i bunn av siden. (les: http://skimresources.com/ )
Hehe trodde det var dataen min jeg

Har fått opp halve sider, og nettleseren laster bare inn de øverste avatarene innimellom..

Edit: Jeg bruker Chrome
Sist endret av Novice; 28. november 2012 kl. 21:28.
Jeg har ikke opplevd noe spes i det siste. FireFox. Hva brukere dere?
Har skjedd engang, bruker chrome
Samme her innimellom, men trodde det var min treige PC eller nettet :P
Det eneste jeg har merket som er uvanlig er at jeg ikke kan browse freak med å skrive inn ip kontra freak.no. hvis noen vet hvorfor, om det så er banalt et jeg fortsatt nysgjerrig.
mye rart med freak i det siste.. har ikke sett snurten til avatarer eller logo mesteparten av dagen i dag.
Åj da. Jeg som trodde det var nettet eller pcen som tulla. Får opp halve siden av og til, men hjelper å oppdatere.
Bruker Opera. Det skjer kanskje hver 3. eller fjerde gang jeg trykker på link/oppdaterer..
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Det eneste jeg har merket som er uvanlig er at jeg ikke kan browse freak med å skrive inn ip kontra freak.no. hvis noen vet hvorfor, om det så er banalt et jeg fortsatt nysgjerrig.
Vis hele sitatet...
Freak bruker noe som heter CloudFlare og har mest trolig blokkert direkte tilgang til ip adressen CloudFlare gir forresten en ny ip, for å forhindre at folk får tak i den "ekte", når jeg tenker meg om.
Dette skjer hver gang Kripos søker gjennom rusmiddelforumet.
har slitt med det samme ja... trodde det bare var chrome som ikke liker meg, siden absolutt alle sider har vært kranglete i ett par dager nå
Hva gjør det scriptet fra skimresources.com her på freak? Ser ut som siden kjører korrekt uten å laste det.
Mens jeg må laste cloudflare.com.

Hør på navnet da. Skimrescources.com Får en jo til å tenke på gamle donald blader. Mørksmusset fyr med six pence ved navn S.Vindel