Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2849
Er det noen som vet om et spill der man kan " bygge " sin egen bil nesten fra scratch?
Street legal redline racing!

Der kan du bygge både bil og motor helt fra bunnen av. Husk på å laste ned alle patcher så det blir brukendes.
Du kan og laste ned hauger med nye biler og deler.
Sist endret av Fuzzybossen; 23. juli 2012 kl. 23:49.
Lego-Byggesett

Fuker ypperlig, og det beste av alt er at du kan bygge andre biler også
Mulle mekk. Bare 90s kids skjønner hvilket jeg mener.. lizm
Sitat av mo3 Vis innlegg
Mulle mekk. Bare 90s kids skjønner hvilket jeg mener.. lizm
Vis hele sitatet...
Støtter denne! Du kan bygge noen helt syke bilder!
Det fins også versjoner med fly, båt og en ting til jeg ikke husker av Mulle Mekk!
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Støtter denne! Du kan bygge noen helt syke bilder!
Vis hele sitatet...
Photoshop passer best til bilder. (Hø hø)
dfslhfu ooo macarena
Nitropop's Avatar
Sitat av mo3 Vis innlegg
Mulle mekk. Bare 90s kids skjønner hvilket jeg mener.. lizm
Vis hele sitatet...
Prøvde og laste ned fra The piratebay men kan ikke drive på win7.. :/ trist
Sitat av Nitropop Vis innlegg
Prøvde og laste ned fra The piratebay men kan ikke drive på win7.. :/ trist
Vis hele sitatet...
Prøvd å gjøre den Win-XP-kompatibelt? - Høyreklikke på .exe-fila, velg egenskaper, og deretter kompatibilitet.
Sist endret av Fuzzybossen; 24. juli 2012 kl. 00:12.
Flåklypa, pass deg for blodstrupmoen
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Prøvd å gjøre den Win-XP-kompatibelt? - Høyreklikke på .exe-fila, velg egenskaper, og deretter kompatibilitet.
Vis hele sitatet...
Funker ikke for meg.
Tror Automation kunne falt i smak. Har ikke prøvd det selv, men ser ut som om biler kan bygges og justeres i høy detalj.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Funker ikke for meg.
Vis hele sitatet...
du har sikkert 64 bit, funker bare på 32... noen som vet om det går å lure den til å tro at det er 32 bit på noen måte?
Sitat av mo3 Vis innlegg
Mulle mekk. Bare 90s kids skjønner hvilket jeg mener.. lizm
Vis hele sitatet...
støtter også denne! Ingenting betre enn ein bil med jetmotor! Ah så gøy det var!
Bea
Big Bad Wolf
Bea's Avatar
Mujaffa's BMW ?
Sitat av matsiiiii Vis innlegg
du har sikkert 64 bit, funker bare på 32... noen som vet om det går å lure den til å tro at det er 32 bit på noen måte?
Vis hele sitatet...
Kjøre den i virtuell maskin med Windows XP installert, har gjort dette før og det funker bra med mulle mekk.
Hadde dette problemet jeg og! (Angående Mulle Mekk)

Det du gjør er at du laster ned Oracle VM Virtual Machine.
Instelerer den og sånn og fyrer opp en Windows XP Black, som du finner på bukta. Da kan du kjøre alle retrospill du måtte ønske!
Støtter han over her, det er Automation du vil ha. Spillet er dessverre ikke ferdig ennå, men du kan prøve motorbygger-demoen som ligger på nettsida automationgame.com
Street rod. Både enern og toern, hvordan kan disse perlene ikke ha blitt nevnt før nå
Du kan prøve Lego digital designer, hvor du kan bruke nesten alle tilgjengelige Lego deler til å bygge de mest sjuke legobiler ever.