Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  157 25766
Hei

Kan dere hjelpe meg?
Jeg har et stort problem og er maktesløs siden jeg ikke vet hvordan jeg skal se dette.. men..

jeg har datet en fyr i 3 måneder nå.. jeg vet han har tatt en del dop fra han var sikkert 18 til 30 år (alt fra amfetamin, E, GHB, syre noen ganger, diverse piller) Han er 33 år nå. Han sier til meg at han har sluttet men jeg er veldig usikker på dette og om han skjuler noe.

Han røyker ikke røyk og er ganske sikker på at han hater hasj.

Men alikevel.. han er super søt og snill med meg som regel og vil finne på ting som ferier, middager, kino osv.. men.. det er to ting som bekymrer meg:

- noen ganger tar han ikke telefonen og kan la være å svare på meldinger i 1-3 dager. Jeg blir jo så bekymret også mumler han noe om at han har vært syk, sovet osv osv
- han virker ikke så seksuell.. han kommer veldig lite når han kommer og virker som han kan ha litt problemer med potens

Er dette vanlig når man har tatt dop eller TAR det?

håper dere kan hjelpe meg for jeg blir gal snart...
Ganske sikker på at han hater hasj..?
Sitat av missbe Vis innlegg

- han virker ikke så seksuell.. han kommer veldig lite når han kommer og virker som han kan ha litt problemer med potens
Vis hele sitatet...
Det kan hende han bare runker før han møter deg for å holde ut lenger. Har ingenting med dop å gjøre.

Du må bare spørre han hvorfor han ikke svarer 2-3 dager, si at å være syk etc. ikke er godt nok svar for deg. Han virker som en voksen fyr burde talke det.
Er et veldig vanskelig spørsmål, men vet ihvertfall at jevnlig kokain-bruk kan gi problemer med potens.
Trådstarter
46 1
Nei, jeg er ikke sikker på det. Man det er det han sier til meg...
Han gjesper også veldig mye og er mye trøtt når jeg tenker etter. Jeg spør han hvorfor han gjesper hele tiden og da spøker han det bare bort..
Har aldri sett han gjøre noe - men jeg kan ikke noe om narkotika så mulig jeg er blåøyd - derfor trenger jeg noen råd her til hva jeg bør gjøre eller være obs på..

Hva tror du da?
Konfronter ham og spør. Si du ønsker ærlighet, et forhold er tross alt ikke mye verdt uten det. Respekter deg sjøl nok til å våge å spørre!

Edit: (ser at det ser ut til at du HAR spurt)
Sist endret av pocolocos; 27. september 2011 kl. 16:55.
Trådstarter
46 1
Ja, han er over 30 år..det er vi begge to..
Vet at noen av vennene røyker litt hasj enda, tar kokain og litt piller noen ganger i følge han..
Det er mulig han runker også ja, men mulig han også ikke er trygg på meg. Er så usikker siden han foreslår ferier, kinoer, middager osv osv hele tiden..

Han virker også litt rastløs..
Vet ikke om han er deprimert.. han sier at det er sløvt av han og ikke svare meg på noen dager osv..når det har skjedd..

TS

Sitat av pocolocos Vis innlegg
Konfronter ham og spør. Si du ønsker ærlighet, et forhold er tross alt ikke mye verdt uten det. Respekter deg sjøl nok til å våge å spørre!
Vis hele sitatet...
OK, jeg skal gjøre det..
Skal våge å spørre, har jo egentlig gjort det men da har han sagt at han har væt syk, bare sovet hele dagen osv.
Men at han vil treffe meg igjen osv. men at han har vært helt utslått. Men skal gjøre det neste gang. Takk for tips..

Men det er frustrerende når han ikke tar telefonen når jeg ringer eller sender melding. Sånn som nå har jeg ikke hørt fra han siden søndagskveld. da sendte han en super fin melding etter en helg på fjellet og etter det har jeg ikke hørt et pip..
Skjønner dere noe av dette her? Kan han ha tatt dop/være deprimert?
Sitat av missbe Vis innlegg
Ja, han er over 30 år..det er vi begge to..
Vet at noen av vennene røyker litt hasj enda, tar kokain og litt piller noen ganger i følge han..
Det er mulig han runker også ja, men mulig han også ikke er trygg på meg. Er så usikker siden han foreslår ferier, kinoer, middager osv osv hele tiden..

Han virker også litt rastløs..
Vet ikke om han er deprimert.. han sier at det er sløvt av han og ikke svare meg på noen dager osv..når det har skjedd..

TS
Vis hele sitatet...
Kan jo til og med hende at han egentlig ønsker å fortelle deg det, men nå har han sagt for mange ganger at han ikke gjør noen verdens ting galt. Da kan det være litt problematisk å snu.
hvis han har venner som røyker "litt hasj enda", så vil jeg si det er viktig hvor nærme de vennene er for han. Hvis det er svært gode venner av han, vill jeg tro det er meget sannsynlig at han også røyker hasj. kanskje du kunne spurt en av vennene hans?
Flere venner som ruser seg? Høres jo ikke usannsynlig att han ruser seg endel.
Trådstarter
46 1
Jeg har også sagt at jeg hater dop og kunne aldri vært sammen med en som tar det.
Nå tør han kanskje ikke å fortelle meg det uansett. er jo ikke sikkert han gjør noe heller men magafølelsen min sier meg jo at et eller annet ikke stemmer når han er trøtt hele tiden, gjesper, er lite seksuell, ikke svarer på noen dager og sier at han ikke kan drikke sprit for da blir han helt "gal" så det avstår han fra..

dere vet dette kanskje bedre enn meg eller er jeg helt på ville veier?
Du får ta et leilighetsraid mens han er i dusjen XD da blir han sikkert veldig glad ...
vel, mine beste venner røyker ikke hasj og jeg gjør så, miljø er kanskje mye men ikke alt.

veeldig vanskelig for oss her å bedømme om han tar dop eller ikke, men en uvane som det er ofte vanskelig å bli kvitt.

lykke till anyways
Trådstarter
46 1
han ene nærmeste kompisen hans tar piller noen ganger i følge han. men han mener at han hater det..
jeg har ikke møtt de enda.. men har møtt søsteren, hun virker verdens søteste og tror ikke hun gjør noe.. men alikevel vet jeg at den gjengen hans har gjort mye før og kanskje ikke så lett å slutte..
jeg ser jo ikke noe på han utenom disse symtomene jeg har beskrevet.. men nå begynner det å eskalere litt og det er slitsomt i hverdagen å ha mistanker og ikke stole på han. og ikke minst aldri få svar

Hva bør man gjøre når man ikke tar telefonen eller svarer på sms?
Jeg har også en uskyldig og søt familie, litt ulikt meg Så det betyr ikke nødvendigvis noe.

Men uansett hva vi sier på et forum blir det jo bare spekulasjoner, tror nok det beste du gjør er å prøve å få et ordentlig svar utav fyren. Kanskje få frem at det ikke er en very big deal, men at det er en big deal om han fortsetter å lyve om det?
Du sier selv at du ikke vet så mye om narkotika, da kan eg andbefale sterkt at du leser igjennom her på FF for eksempel så du kan få litt mer peiling.

Det kan fint hende at han er forsiktig med hva han sier til deg fordi han vet hvor lite du kan om dette og dermed er redd for at du skal dømme han slik folk flest dømmer de som foretrekker andre ting en alkohol.

Du skriver at han har drevet en del med narko, men ingenting om at han har vært avhengig. Det er stor forskjell på bruk og missbruk. Din beskrivelse av hans bruk som "alt ifra amf/E/GHB/syre/piller/" er mildt sagt misvisende og unøyaktig.
forøvrig så er hverken E, GHB eller syre noe hardcore farlig greier.

Sitat av missbe Vis innlegg
Jeg har også sagt at jeg hater dop og kunne aldri vært sammen med en som tar det.
Vis hele sitatet...
Okei, jeg andbefaler deg STERKT til å legge vekk noe så barnslig som å hate noe du ikke vet noe om (etter eget sigende)

Du har alt å tjene på å være åpen og fordomsfri, ikke opptre som en fjortenåring og samtidig lure på hvorfor han ikke tør å snakke ut om alt med deg.
Virker som om forholdet deres har større problemer når ham ikke tar tlf når du ringer engang. Alle klarer å sende en sms.
uten pisseprøve, eller om du ikke finner noe på han eller i leiligheten hans har du ingenting sikkert på han. potens, om han svarer tlf osv kan ha ingenting med det å gjøre. dessuten er det mange som tar dop som fungerer fint i hverdagen. Jeg foreslår at du stoler på det han sier om han sier han er rusfri, etter hvert som forholdet eskalerer, du møter venner, kanskje drar på ferie sammen. da vil du nok få vite mer.

kan hende, og ikke ta det ille opp, men at han ikke svarer på tlf sin fordi han ikke vil snakke med deg. trenger jo ikke være rusa. Menn eller mennesker generelt trenger litt time off innimellom selv om man er forelska.
Det at du sa at du aldri ville vært sammen en som tar dop tror jeg har gjort han veldig utrygg og redd for å miste deg, så da er jo den eneste veien for han å gå da er å lyve. Hvis han da bruker dop.

Kanskje han er deprimert fordi han må lyve for deg.
Sist endret av Theoneandonly; 27. september 2011 kl. 17:16.
Trådstarter
46 1
Sitat av GrønnUgle Vis innlegg

Du skriver at han har drevet en del med narko, men ingenting om at han har vært avhengig. Det er stor forskjell på bruk og missbruk. Din beskrivelse av hans bruk som "alt ifra amf/E/GHB/syre/piller/" er mildt sagt misvisende og unøyaktig.
forøvrig så er hverken E, GHB eller syre noe hardcore farlig greier.
Vis hele sitatet...
OK, men hva er hardcore greier da? Han har også drevet med kokain.
Han var nok en bruker tror jeg.. altså på fest i helgene.. kanskje han missbrukte noe piller etc. det vet jeg ikke for han har sikket ikke vært 100% ærlig mht det tror jeg.

Han nekter jo for dette om jeg tar det opp, men når vi snakker om dop kan han jo ALT.. har svaret på alle mine spørsmål om narkotika men nekter for å bruke det nå.. eller han blir kanskje mer litt rar og snakker om noe annet..

men hva vet jeg..?

skjønner at det blir spekulasjoner men håper uansett på noen råd på veien hva jeg bør gjøre, hvordan ta det opp eller hvilke stoff han evt tar?
Høres litt ut som spilleavhengighet egentlig? Kanskje han spiller wow eller lignende, og ja, jeg er seriøs.
Han bruker amfetamin og har hviledager de dagene du ikke er sammen med han? har han normale døgnrytmer når du er med han da ?
Trådstarter
46 1
og ang SMS så tenker jeg bare at alle kan vel sende en melding. mener ikke at han må gjøre det hele tiden men litt rart tenker jeg...
kan man bli deprimert av å ha brukt narkotika over tid?

Jeg får legge bort det at jeg har vært fordomsfri og heller snakke om forståelse osv slik at han evt kan åpne seg for meg. angrer meg nå at jeg sa det.

men burte jeg la han være i fred til han evt tar kontakt?
Eneste måten du kan finne dette ut på, er vel strengt tatt å spørre han om akkurat det du spurte her og nå Men ta det veldig pent og rolig, ikke få han til å tro at du er forbanna eller noe på han, gjør han trygg på deg, prøv å få han til å åpne seg og fortelle hva greia er. Kan være vanskelig å si dette som de andre sier over her, når han først har sakt at han ikke tar noe og du sier at du hater at folk driver med det, da kan han bli ganske redd for å miste deg og bli ganske defensiv å rett og slett bare si det du vil høre, som ikke er bra i det hele tatt. Må være ærlig ovenfor han og omvendt
Sist endret av fth; 27. september 2011 kl. 17:20.
Som oftest har en eksbruker/misbruk er ett hvis forhold til rus etter att ting har roet seg med årene, om personen ikke har blitt totalt avholds. Drikker han, så er det stor grunn til å tro att han tar seg en blås også.
Etter egen erfaring ser man ganske fort på om folk er narkotika missbrukere (utenom cannabis eller om de tar litt iblant).

Hva med å spørre han rett ut, selv om mange narkomaner alltid lyver til deres fordel, høres det ut som om typen din er en ålreit fyr.
Sitat av skukketrure Vis innlegg
Han bruker amfetamin og har hviledager de dagene du ikke er sammen med han? har han normale døgnrytmer når du er med han da ?
Vis hele sitatet...
Akkurat det jeg tenkte gjennom hele tråden. Dette høres ut som moderat bruk av amfetamin.

Jeg syns det virker som du har fordommer mot folk som bruker stoff om du tror at det at han er snill og grei har noe å si. De fleste dop-vennene jeg har er som oftest snille og greie. Det er en vane man får når man bruker "narkotika", da man aldri skal ødelegge "buzzen" til de rundt deg. Det er viktig å utsondre god energi. Det er vel dette som også gjør det så lett for misbrukere å lure familie og venner.

Det får være ditt valg om du vil dumpe han på grunn av stoffbruk. Personlig ville jeg ikke dumpet noen på grunn av stoffbruk alene, men snarere hva slags konsekvenser det har. Om han nå og da plutselig forsvinner noen dager uten noe varsel er jo det en ganske stor konsekvens, men jeg vil råde deg til å snakke med ham om det før du gjør noe. Kan være andre ting. Narkotikamisbruk kan føre til at man sliter med psykiske problemer i ettertid. Også problemer med potensen kan oppstå.

Sitat av tissemannX Vis innlegg
Etter egen erfaring ser man ganske fort på om folk er narkotika missbrukere (utenom cannabis eller om de tar litt iblant).

Hva med å spørre han rett ut, selv om mange narkomaner alltid lyver til deres fordel, høres det ut som om typen din er en ålreit fyr.
Vis hele sitatet...
Etter min erfaring som bruker av det meste er at det er cannabisbruk som er tydeligst. Misbruk er dog nesten alltid tydelig om man vet hva man skal se etter.
Sist endret av Stratops; 27. september 2011 kl. 17:22.
Trådstarter
46 1
Sitat av skukketrure Vis innlegg
Han bruker amfetamin og har hviledager de dagene du ikke er sammen med han? har han normale døgnrytmer når du er med han da ?
Vis hele sitatet...
Han har merkelige døgnrytmer fordi når vi er sammen vil han alltid legge seg tidlig.. han begynner jo å bli trøtt tidlig og vil helst legge seg så tidlig som mulig. Han kan godt sove lenge..
Selv om han drikker kaffe gjesper han mye..

Han svarer sjelden på meldinger på noen dager etter at vi har vært på turer sammen.. feks ferie i en uke, weekendtur osv.. det er det som er rart..
Sitat av missbe Vis innlegg
Han har merkelige døgnrytmer fordi når vi er sammen vil han alltid legge seg tidlig.. han begynner jo å bli trøtt tidlig og vil helst legge seg så tidlig som mulig. Han kan godt sove lenge..
Selv om han drikker kaffe gjesper han mye..

Han svarer sjelden på meldinger på noen dager etter at vi har vært på turer sammen.. feks ferie i en uke, weekendtur osv.. det er det som er rart..
Vis hele sitatet...
Merkelig spørsmål, men har han uvanlig liten penis?

Har hørt at man får skikkelig badetiss om man bruker amfetamin.
Er fyren i arbeid? Det forklarer en del.
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Merkelig spørsmål, men har han uvanlig liten penis?

Har hørt at man får skikkelig badetiss om man bruker amfetamin.
Vis hele sitatet...
Bare sålenge den ikke er erigert. Med blod i kjeppen er den samme størrelse som alltid.
Sitat av missbe Vis innlegg
OK, men hva er hardcore greier da? Han har også drevet med kokain.
Han var nok en bruker tror jeg.. altså på fest i helgene.. kanskje han missbrukte noe piller etc. det vet jeg ikke for han har sikket ikke vært 100% ærlig mht det tror jeg.

Han nekter jo for dette om jeg tar det opp, men når vi snakker om dop kan han jo ALT.. har svaret på alle mine spørsmål om narkotika men nekter for å bruke det nå.. eller han blir kanskje mer litt rar og snakker om noe annet..
Vis hele sitatet...
Du tror han var bruker, eller at han kansje missbrukte piller etc. VET du noe som helst om han egentlig?

At han kan mye om "dop" er utelukkende positivt.

Om han bare har vært/er en bruker så har han ingen andre problemer rundt sitt bruk enn det faktum at du har sagt at du hater al dop og derfor er han redd for å forklare dette til deg.

Har han missbrukt "dop" så kan det ligge andre årsaker bak, som problemer i oppvekst ol. hvilket kan være meget personlig og derav vanskelig å snakke om.
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Merkelig spørsmål, men har han uvanlig liten penis?

Har hørt at man får skikkelig badetiss om man bruker amfetamin.
Vis hele sitatet...
Penis blir et snakkende monster.

Badetiss får du når du bader i kaldt vann.
Trådstarter
46 1
Sitat av Stratops Vis innlegg
Akkurat det jeg tenkte gjennom hele tråden. Dette høres ut som moderat bruk av amfetamin.

Jeg syns det virker som du har fordommer mot folk som bruker stoff om du tror at det at han er snill og grei har noe å si. De fleste dop-vennene jeg har er som oftest snille og greie. Det er en vane man får når man bruker "narkotika", da man aldri skal ødelegge "buzzen" til de rundt deg. Det er viktig å utsondre god energi. Det er vel dette som også gjør det så lett for misbrukere å lure familie og venner.

Det får være ditt valg om du vil dumpe han på grunn av stoffbruk. Personlig ville jeg ikke dumpet noen på grunn av stoffbruk alene, men snarere hva slags konsekvenser det har. Om han nå og da plutselig forsvinner noen dager uten noe varsel er jo det en ganske stor konsekvens, men jeg vil råde deg til å snakke med ham om det før du gjør noe. Kan være andre ting. Narkotikamisbruk kan føre til at man sliter med psykiske problemer i ettertid. Også problemer med potensen kan oppstå.

Etter min erfaring som bruker av det meste er at det er cannabisbruk som er tydeligst. Misbruk er dog nesten alltid tydelig om man vet hva man skal se etter.
Vis hele sitatet...
Men hva skal jeg se etter da?
Jeg vet at det er amfetamin han har tatt mest av?
Jeg kommer ikke til å dumpe han om han forteller meg om han tar narkotika - har bestemt meg for det. men jeg må gjøre det om han lyver for meg og ikke tar kontakt. jeg blir jo bekymret osv.
Er redd for å mase på han og at han skal bli lei av det. men når han ikke tar telefonen e det frustrerende.

hva tenker dere som er menn?
Tja litt usikker på hva slags stoff, men etter måten du legger det frem på så sier magefølesen helt klart at han bruker noe. du nevner at han har brukt ghb. sjekk flasker han har i bilen, finner du colacorker med avrevet plastremse stikk tunga inni å kjenn om det smaker salt
Trådstarter
46 1
Han har sagt følgende:

- han har hatt problemer med tempramentet sitt siden han var liten, blir fort hissig og synes det er kjedelig
- han har en veldig tykk penis men den er ikke lang på noen måte
- han er i arbeid.. jobber i en bedrift som man må sikkerhetsklareres. det har han gjort i 5 år nå - en 8-16 jobb

Jeg mente bare at jeg tror han har vært bruker - er usikker på definisjonen på missbruk og bruker.. sorry for min uvitenhet.
Vil ikke dømme noen og skjønner nå at man kan få virkninger osv etter så mange år.. blir bare redd og bekymret for hva jeg skal gjøre nå
Jeg skjønner ikke hvorfor hasjen dras inn i sammenheng med symptomene her. Om ikke annet så blir i alle fall jeg grisekåt av å røyke tjall, og potensen er derfor bedre når jeg er på enn når jeg er av. Hvis han røyker, så er rusen langt mer kortvarig enn eksempelvis amfetaminer og opiater. Man trenger ikke to til tre dager for å komme seg ned fra en joint.

Ellers er det jo noen tells:

-Røyklukt på klær
-Hvite støvpartikler på diverse plastkort (bankkort, id)
-Tomme pillebrett
Sist endret av bronsky; 27. september 2011 kl. 17:36.
Snakk med fyren. Eneste som hjelper. Folk kan synse og spekulere så mye de vil her, men ingen av oss her har noen fasitsvar på hva slags dop han evt tar eller hvor ofte han gjør det. Kan jo hende at han ikke rører noe dop, men at det er en annen grunn til at han ikke tar telefonen når du ringer.

Tror også det er lurt å ikke anklage han for noe som helst når dere snakker sammen. Bare si at det er ting i forholdet som du ikke syntes fungerer så bra. Kommunikasjon er jo alfa omega når man skal være i et forhold med et annet menneske. Sett ord på følelsene dine
Sitat av missbe Vis innlegg
Jeg mente bare at jeg tror han har vært bruker - er usikker på definisjonen på missbruk og bruker.. sorry for min uvitenhet.
Vis hele sitatet...
missbruk er når bruken gir personen problemer men han fortsetter å bruke.
Bruk er når det ikke gir personen noen problemer.

Ikke beklag din uvitenhet, les deg heller opp så du slepper å være uvitende.
Personlig synes jeg han høres ut som en rimelig normal fyr, som bare trenger litt ekstra alenetid etter at han har vært mye sammen med noen. Men bare snakk med ham, det er ofte det som funker best. Er ikke vits å lage storm i et vannglass. Og forresten, det å vite mye om narkotika behøver ikke å bety noe. Jeg var ganske opplest på emnet år før jeg noensinne tok noe.
Sitat av khh Vis innlegg
Personlig synes jeg han høres ut som en rimelig normal fyr, som bare trenger litt ekstra alenetid etter at han har vært mye sammen med noen. Men bare snakk med ham, det er ofte det som funker best. Er ikke vits å lage storm i et vannglass. Og forresten, det å vite mye om narkotika behøver ikke å bety noe. Jeg var ganske opplest på emnet år før jeg noensinne tok noe.
Vis hele sitatet...
Alenetid er jo ok, men å ikke ta seg tid til å svare på en melding fra dama di på flere dager, er merkelig for meg..
Sitat av Staggere Vis innlegg
Er han i arbeid?

Hvis ikke er det garantert at han selger narkotika.
Da han ikke tar telefonen, så er han så speeda på amfetamn at han leker apekatt i trærne.
Siden vi nå er sikker på at han selger narkotika, så selger han til eget bruk.
Dermed er han en skikkelig narkis!
Er han en narkis så er han dømt til et liv nedenom og hjem.

Sikker på at han ikke lever på gata?

Er han i arbeid?
Vis hele sitatet...
Har du dosert feil idag ?
Sitat av Staggere Vis innlegg
Er han i arbeid?

Hvis ikke er det garantert at han selger narkotika.
Da han ikke tar telefonen, så er han så speeda på amfetamn at han leker apekatt i trærne.
Siden vi nå er sikker på at han selger narkotika, så selger han til eget bruk.
Dermed er han en skikkelig narkis!
Er han en narkis så er han dømt til et liv nedenom og hjem.

Sikker på at han ikke lever på gata?

Er han i arbeid?
Vis hele sitatet...
cool story bro
Sitat av missbe Vis innlegg
Han nekter jo for dette om jeg tar det opp, men når vi snakker om dop kan han jo ALT.. har svaret på alle mine spørsmål om narkotika men nekter for å bruke det nå..
Vis hele sitatet...
Jeg kan selv mye om diverse stoffer (Hvertfall i forhold til andre i min omgangskrets), selvom jeg aldri har brukt/testet noen, jeg bare syntes det er interresant å lese om, så det trenger ikke å være noen fare.

I tillegg til at han har brukt stoff fra han var 18 til han var 30 eller hva det var, så er det kanskje ikke så rart?

Altså, en som har drevet med skateboard i 12 år kan nok fremdeles skate selvom han tar seg en pause på 3 år.
Sitat av skukketrure Vis innlegg
Har du dosert feil idag ?
Vis hele sitatet...
Litt for mye kaffe, nesten som makka.

Nei du, var nok litt ironi inn i bildet. Lurer mest på om han er i arbeid.
Sist endret av stagg; 27. september 2011 kl. 17:57.
Kjenner igjen 1-3dagers forsvinne i lufta tendensene for så å komme med lamme unnskyldninger om at man har vert syk, sovet osv. Eksen kom stadig med den. Den kom hver gang han røra seg helt ut på amf. Spør han rett ut om han driver med dop og forklar at du ikke blir sur (viktig at du da ikke blir det selvsagt)
Sitat av Staggere Vis innlegg
Litt for mye kaffe, nesten som makka.

Nei du, var nok litt ironi inn i bildet. Lurer mest på om han er i arbeid.
Vis hele sitatet...
Les andre side, hun sier han jobber med noe sikkerhetsgreier om ikke tar helt feil her.
"- noen ganger tar han ikke telefonen og kan la være å svare på meldinger i 1-3 dager. Jeg blir jo så bekymret også mumler han noe om at han har vært syk, sovet osv osv"

Dette får meg med en gang å tenke på Sosial Angst, og det at han mest sannsynlig går på Valium eller lignende når han er med deg, men tar ikke det når han er hjemme. Og derfor ikke faktisk klarer å svare på telefonen.
Sms'ene skjønner jeg ikke hvorfor han ikke svarer på.

Dette er bare spekulasjoner, tho
Sist endret av VikingTheKing; 27. september 2011 kl. 18:02.
Sitat av Gustafio Vis innlegg
Les andre side, hun sier han jobber med noe sikkerhetsgreier om ikke tar helt feil her.
Vis hele sitatet...
Ok, my bad. Sorry.

Hvordan ser arbeidstiden hans ut?
Sitat av Staggere Vis innlegg
Ok, my bad. Sorry.

Hvordan ser arbeidstiden hans ut?
Vis hele sitatet...
8-16 om herren gidder å lese litt selv.
Sist endret av Bombasa; 27. september 2011 kl. 18:13.