Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  80 8651
Navn Extrema Outdoor
Hvor Kalvøya Sandvika,
Tidspunkt 26 juni 11:00 - 24:00
Sjanger Elektronisk
Hjemmeside www.extrema.no
http://extrema.no/pics/pics.jpg

Endelig noe artig i dette landet igjen! Extrema Outdoor er noe å ta en titt på om du liker elektronisk musikk. Med 18 års fartstid i Nederland, kommer de nå til Kalvøya for å lage show. Jeg skal dit, men skal noen av dere? Verdt å vite er at det foreløpig ligger "Early fish" billetter ute, noe som betyr at du får 2 billetter for prisen av 1 Håper og tror at dette kan bli fett!

http://www.youtube.com/watch?v=rrFHT...layer_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=HvhWH...layer_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=MXill...layer_embedded
Tipper at det kommer til å bli helt sykt med kontroll der, ser for meg at de har skikkelig kontrollpost på brua med masse snut. Alle som går på og av øya blir sjekka. Og så sirkler det 3-4 politibåter rundt øya og spaner.
Sitat av Fonzey Vis innlegg
Tipper at det kommer til å bli helt sykt med kontroll der, ser for meg at de har skikkelig kontrollpost på brua med masse snut. Alle som går på og av øya blir sjekka. Og så sirkler det 3-4 politibåter rundt øya og spaner.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg regner vel nesten med det samme. Det stenger jo 12 også, det har sikkert noe med dette fantastiske landet å gjøre. Uansett, jeg klarer meg med etanolen, så for min del går det helt greit
Sist endret av tafsern; 26. mars 2010 kl. 20:39.
Ble småskuffa over den foreløpige lineupen, satser på at det slippes noen litt heftigere navn senere. Ålreit med Dahlback, lektroluv og booka shade, men hadde håpa på noen "større" og noen med litt mer driv.
Det her virka sykt kult da! Hvorfor har jeg ikke fått det med meg før? Tror jeg skal klare å dra med meg noe venner hit altså, bor jo i Asker jeg da.. ikke lange turen til sandvika

Vi får se hvordan økonomien holder da jeg også muligens skal på hove den første dagen å se Brodinski!!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Første line-up er nå klar:

http://picz.no/l/459
Sist endret av tafsern; 6. april 2010 kl. 19:07.
Er dem veldig strenge på legg her? så det var 18 års grense!
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Er dem veldig strenge på legg her? så det var 18 års grense!
Vis hele sitatet...
Vanskelig å si siden det er første gang de er i Norge, men jeg tipper at de er det (siden vi er i norge).
Så jææævlig fett ut på kvelden!

Edit: Skal se om jeg får tia, isåfall kommer jeg
Sist endret av eskil2k; 6. april 2010 kl. 19:31.
Sitat av tafsern Vis innlegg
Første line-up er nå klar:

http://picz.no/l/459
Vis hele sitatet...
Den line-upen ble vel sluppet for en måned siden eller noe. Resten kommer den 8. april, håper de har noen (flere) ess i ermet.
Sitat av LaDa Vis innlegg
Den line-upen ble vel sluppet for en måned siden eller noe. Resten kommer den 8. april, håper de har noen (flere) ess i ermet.
Vis hele sitatet...
Mulig, jeg kom på at jeg hadde en tråd her og tenkte på å oppdatere den

Ellers synes jeg da at line-upen foreløpig er ok. Spesielt fornøyd er jeg med [COLOR="Lime"]Dr. Lektroluv[/COLOR], Ida Engberg, Mauro Picotto og Dennis Ferrer
Tidspunkt 26 juni 11:00 - 24:00..?

De er morsomme hvert fall! Det skal de ha.
Sitat av skolms Vis innlegg
Tidspunkt 26 juni 11:00 - 24:00..?

De er morsomme hvert fall! Det skal de ha.
Vis hele sitatet...
Hva er så morsomt med kl 24? Om du synes det er tidlig så har det garantert noe med at det er utendørs, og plasseringen.
Sist endret av tafsern; 6. april 2010 kl. 19:38.
Clublife.no har fisket frem 3 nye navn:

SIS (Cocoon, Tyskland) - http://www.myspace.com/maysis

MARCO BAILEY (Belgia) - http://www.myspace.com/marcobailey

og sist men ikke minst:

FERRY CORSTEN (NL) - http://www.ferrycorsten.com/index2.html

Faen så rått

http://clublife.no/forum/viewtopic.p...3473&start=300
Sitat av zixipuz Vis innlegg
FERRY CORSTEN (NL)
Vis hele sitatet...
Kommer Ferry? Så genialt :P
Sitat av tafsern Vis innlegg
Kommer Ferry? Så genialt :P
Vis hele sitatet...
jupp leste det i går clublife.no hadde linka til siden hans, å der sto det;D
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Er dem veldig strenge på legg her? så det var 18 års grense!
Vis hele sitatet...
Hvor står det at det er 18-års grense? :S
Sitat av epledisco Vis innlegg
Hvor står det at det er 18-års grense? :S
Vis hele sitatet...
http://picz.no/l/460
Irriterer meg over at det nesten ikke er noen konserter for ungdom under 18. Bare sånne festivaler med MADCON og andre barneTV greier.
Sitat av h1web Vis innlegg
Irriterer meg over at det nesten ikke er noen konserter for ungdom under 18. Bare sånne festivaler med MADCON og andre barneTV greier.
Vis hele sitatet...
Da har du noe å glede deg til Når du er 18 eller eldre er du bare fornøyd med at det ikke er kids på de samme stedene som du er hele tiden.
▼ ... over en uke senere ... ▼
F-M-L


Herregud, dette kommer til å bli orgasme på høyt nivå, så er jeg faenmeg ikke 18 enda.. -_- FML!

At det er mulig...
Jeg skal, og en haug med andre jeg kjenner De kan kontrollere så mye de vil, er ikke stress å få med seg ting inn uansett =)

Ferry <3
hvor harde er de på id-framvisning tro..?

ELSKER Ferry og maange av de andre også
Jeg har sinnsykt lyst til og dra men er 17 år så må prøve og finne meg en vei rundt det, noen ideer?
Antagligvis er de vel like strenge som i resten av landet? Syns det er helt greit at de gjør det sånn. Altså med 18års grense.

Ser du eldre ut, eller har fake legg så går det vel. Men det er ulovlig, hehe ^^

Gleder meg
Sist endret av 0bs; 19. april 2010 kl. 16:24.
Ja, fordi du er over 18 da din nisse... Finnes folk som liker den musikken som er under 18 vettu luringen..
Ja, men som det ble skrevet over her. Når du selv er over 18 så syns du ikke det er så fantastisk artig med en haug mindreårige på alle konserter og events du drar på. Jeg er ingen nisse, jeg er i såffal nissemor

Det er heller ikke umulig å komme seg inn på events når man er mindreårig
Sitat av 0bs Vis innlegg
Ja, men som det ble skrevet over her. Når du selv er over 18 så syns du ikke det er så fantastisk artig med en haug mindreårige på alle konserter og events du drar på. Jeg er ingen nisse, jeg er i såffal nissemor

Det er heller ikke umulig å komme seg inn på events når man er mindreårig
Vis hele sitatet...

Det har jeg selvfølgelig forståelse for.. Men jeg tror om de hadde satt grensen på 16år f.eks, eller fjernet den, så hadde det nok ikke vært såå mange folk under 18 der..

Det er bare jævelig kipt å sitte å se på dette, tenke" oi, dette blir rått!"

" Ferry Corsten is comming to Extrema" ( Jeg har ventet på at Corsten skal komme til Norge i ca 1 år nå.. -_-)

Og så sitter jeg å kjøper billetter, er på steg to, å får med liten skrift slengt " You have to be 18 years old to enter" MIDT I TRYNET!



Beklager at jeg la an en litt hissig tone, du svarte jo så sivilisert og hyggelig.. Men det er SYKT nedtur..
Jeg vet hvordan det er, og jeg syns det var jævelig kjipt når venner av meg dro ut i verden på masse events før jeg ble gammel nok. Så du får bare glede deg til det er din tur, det er faktisk verdt ventingen. Du kan jo dra på ferry når du er gammel nok. Eventene i utlandet er bedre, hvertfall hittil ;P


Topic; flere fra oslo omegn som skal ?
Sist endret av 0bs; 19. april 2010 kl. 16:48.
Sitat av 0bs Vis innlegg
Jeg vet hvordan det er, og jeg syns det var jævelig kjipt når venner av meg dro ut i verden på masse events før jeg ble gammel nok. Så du får bare glede deg til det er din tur, det er faktisk verdt ventingen. Du kan jo dra på ferry når du er gammel nok. Eventene i utlandet er bedre, hvertfall hittil ;P


Topic; flere fra oslo omegn som skal ?
Vis hele sitatet...
Hehe, det var en uplifting kommentar.. Det som er SURT er at jeg bor 10min unna og kommer til å høre de deilige lyden i horisonten.. Nei, jeg må pønske ut noe faenskap for å komme inn her as..
Du får grave en tunell Da sees vi kanskje:P
Sitat av 0bs Vis innlegg
Du får grave en tunell Da sees vi kanskje:P
Vis hele sitatet...
hihih, så artig du er.. xD

Blir vell heller båt..

Lurer på hva som skjer hvis jeg kjøper billett og møter opp, sier jeg ikke har med meg legg.. Kanskje det er verdt er forsøk.
Sist endret av Jazzin; 19. april 2010 kl. 17:13.
Sitat av Jazzin Vis innlegg
Hehe, det var en uplifting kommentar.. Det som er SURT er at jeg bor 10min unna og kommer til å høre de deilige lyden i horisonten.. Nei, jeg må pønske ut noe faenskap for å komme inn her as..
Vis hele sitatet...
Lån deg en båt med en sjafør så hopper du av på kalvøya der, så lenge dem ikke sperrer av alt da!
Ja, god ide det. Men lurer på om man får billetten i posten, da kan jeg jo hoppa av med den, så jeg kan vise den fram^^
Det er bra at det finnes alders-skiller på store arrangementer slik som dette. Extrema, Sensation, Trance Energy, Mystery Island...osv osv har aldri vært ment for folk under 18, av masse ulike årsaker. Ved å gjøre slike arrangementer tilgjengelig for alle aldersgrupper vil de raskt miste de pengesterke menneskene over 18 som for lengst har sluttet å henge med de, og det er ikke positivt. Man mister alkohol salg, man må ha mer vakthold osv osv osv...

Jazzin: Gi det noen år nå, så garanterer jeg deg at du vil irritere deg over 16 - 17 åringene som sniker seg inn på slike ting. Det spiller ingen rolle hvor mye man elsker personene som opptrer, det er bare jævlig irriterende for oss andre.
Takk tafsern
Haha, der er jeg ikke enig i det hele tatt.. Det kommer HELT an på oppførselen til disse ungdommene. Grunnen til at du blir sur er vell fordi du satt og furtet når du var 16 og ikke kom inn på festivaler, og så ser at noen andre kommer når de er 16. Urettferdig!
Å hva mener du med upassende for 16-17 åringer? De drikker seg jo stup fulle uansett. Jeg synes de kunne vurdert skjenkebånd jeg da...

Det går jo kanskje også litt på at det er en stund til Ferry Corsten kommer til Norge, 7-10km unna meg..?

Uansett, dere får kose dere da..
Sist endret av Jazzin; 19. april 2010 kl. 18:16.
Du skjønner det selv etterhvert. Upassende er det jo også pga det florerer av dop
Sitat av 0bs Vis innlegg
Du skjønner det selv etterhvert. Upassende er det jo også pga det florerer av dop
Vis hele sitatet...
Så fordi noen idioter mååå ha hasjen/ Xen sin så skal ikke mindreårige få nyte musikken sin?.. Høres bare for dumt ut.

Høres heller ut som det florerer av idioter der..
Ja, men det gjør det jo også
Haha xD

Nei, jeg må vell kanskje bare bite i det SATANS sure eplet å bli hjemme
Så bra, da får vi idoter på knipsene våre feste i fred

Måtte bare
4:20 all day
Nuddel's Avatar
Sitat av tafsern Vis innlegg
Det er bra at det finnes alders-skiller på store arrangementer slik som dette. Extrema, Sensation, Trance Energy, Mystery Island...osv osv har aldri vært ment for folk under 18, av masse ulike årsaker. Ved å gjøre slike arrangementer tilgjengelig for alle aldersgrupper vil de raskt miste de pengesterke menneskene over 18 som for lengst har sluttet å henge med de, og det er ikke positivt. Man mister alkohol salg, man må ha mer vakthold osv osv osv...

Jazzin: Gi det noen år nå, så garanterer jeg deg at du vil irritere deg over 16 - 17 åringene som sniker seg inn på slike ting. Det spiller ingen rolle hvor mye man elsker personene som opptrer, det er bare jævlig irriterende for oss andre.
Vis hele sitatet...
Hvorfor irriterer det deg? En merker jo ikke akkurat så mye forskjell på en person på 16-17 enn en på 18..

Får se om jeg tar meg en tur
Sitat av drøfy Vis innlegg
Hvorfor irriterer det deg? En merker jo ikke akkurat så mye forskjell på en person på 16-17 enn en på 18..

Får se om jeg tar meg en tur
Vis hele sitatet...
Nettopp
.. Titt på youtube videoene til Tafsern du, så skal du se han oppfører seg som en 15 åring^^

Måtte bare.
Utrolig fett at det skjer noe på Kalvøya igjen! Er etter min mening en av Norges beste festival-locations. Og til dere kids som ikke slipper inn; når det var Kalvøyafestival (i gamle dager) gikk det sport i å svømme dit fra båt eller andre nærliggende øyer. Gikk stort sett fint, men pass på å ha langermet genser som dekker håndleddet
Maurio picotto og ferry corsten hadde vært ålreit å fått med seg

tja, kanskje det blir..
ferry corsten !
Hvorfor ligger ikke line-up'n på hjemmesiden egentlig? Eller jeg jeg veldig blind?
Sitat av 0bs Vis innlegg
Hvorfor ligger ikke line-up'n på hjemmesiden egentlig? Eller jeg jeg veldig blind?
Vis hele sitatet...
Du er nok blind
Hint: Du ser en liten menybar øverst på midten.
Ny hjemmeside jo..

Booka Shade <3
Sist endret av 0bs; 24. april 2010 kl. 03:07.