Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 4431
Spennede stoff indeed, men har hørt ganske lite om det, og finner lite med tripprapporter.

Så noen her som har dippet jointen..?
PCP er vel kanskje ikke stoffet jeg ville satset paa hvis jeg var deg, men dette er vel ikke plassen for moralisering.

Jeg har ikke proevd PCP selv, men utifra hva jeg har hoert, blir man bare voldelig og loka av aa ta det. Politiet i USA anser det som et stort problem, fordi ungdom som tar det ofte faar sjuke vrangforestillinger med voldelig utfall.

En fyr jeg hoerte om holdt paa aa slaa i stykker tv'en sin fordi han mente den hadde oedelagt et toalett som det egentlig ikke var noe galt med.

Ikke det foerste jeg ville proevd, men do what you feel you have to do
Enig med Gest. PCP har ganske kraftig effekt på nervesystemet og sender deg rett inn i en sinnstemning med vrangforestillinger og hallusinasjoner hvor du handler irrasjonelt og har en tankegang hvor du gjør ting helt uavhengig av hva andre synes, men som virker rett for deg der og da. Stoffet er også kjent for å forårsake voldelig og merkelig oppførsel.

edit: Mener ikke å moralisere her, men PCP har forårsaket disse effektene hos mennesker. Så om man skal ta det, ta det med måte. Og _gjerne_ med en sitter.
Sist endret av Sky; 24. september 2007 kl. 17:54.
Ingen planer om å teste det, men ville bare høre litt om det
Ikke ute etter og moralisere, men PCP ser ikke ut som det mest fristende stoffet, ikke ut fra de videoene her hvertfall, alle tripper sikkert ikke like hardt, men alikavel...

http://youtube.com/watch?v=AHbU8GkLTcA

http://www.youtube.com/watch?v=dDBofgWP5fM&NR=1


(mulig det er mange som har sett dette før, men tenkte jeg bare skulle legge de ut alikavel.)
Phencyclidin jah.....
Har desverre vært borti det svineriet en gang i min ungdom. Det er det siste jeg skal gjøre igjen. Total forvirring, vold, ekstrem paranoia. Veldig ubehagelige hallusinasjoner som man er overbevist om at alle andre også kan sanse. Nå var settingen jeg var i ekstremt upassende for bruk av psykedelia og dette hadde nok mye innflytelse på meg. Men for å si det sånn: Dette er det eneste stoffet som har forårsaket det jeg vil kalle en delirisk/psykotisk tilstand. Jeg hadde også en periode på nesten tre måneder etterpå der jeg ikke husker stort av hva som hadde skjedd, selv om jeg, ved å høre litt rundt, hadde oppført meg ok fra dagen etter jeg fikk i meg englestøvet.

Det er dessuten indikasjoner på at PCP ved lang tids jevnlig bruk kan forårsake schizofreni-liknende psykotiske episoder, alvorlig varig hukommelsestap, varig uorganisert tankemønster, depresjon, vekttap, lever-abnormaliteter og rhabomyolyse (skeletal muscle breakdown). Så please, om noen absolutt må drive med det her, vær varsomme.

Det finnes mange naturlige kilder til deliriater som har alle de positive sidene til PCP uten å forårsake de fysiske skadene og noen av de mer unyttige og farlige mentale aspektene av PCP. Nattskygge familien, som blant annet omfatter Datura, Belladonna, Henbane osv. inneholder deliriatene Atropin og Scopolamin. Disse plantene er også veldig farlige, og kan forårsake psykoser og alvorlige forgiftninger, men jeg tør påstå at de både er mer intense og tryggere enn PCP, hvis man behandler dem med sjamanistisk respekt, naturligvis. Ellers er Nutmeg, et annet naturlig deliriat, kanskje et enda tryggere alternativ. Denne planten inneholder deliriatene myristicin, safrol og elemicin som alle er tryggere stoffer, selv om disse stoiffene også forårsaker en del ubehagelige bivirkninger. Men sånn er det, når man skal gå inn den mørkeste porten i det entheogeniske riket, portene til delirium
Noen som vet litt om de positive sidene til PCP?
rbt: Her er erowid`s liste over PCP sine effekter, positive, nøytrale og negative.
Sist endret av Sky; 24. september 2007 kl. 19:11.
Sitat av Sky
rbt: Her er erowid`s liste over PCP sine effekter, positive, nøytrale og negative.
Vis hele sitatet...
Lurte på om noen på nFF som har prøvd det har noe og si om de positive effektene.
Selvom det kan være noen positive sider ved det, så vet man jo sjelden på forhånd hvordan man reagerer på det da, men sånn er det jo egentlig med de fleste droger.
Men kunne tenkt meg og hørt om det var noen her som hadde hatt en positiv effekt.
youtube, søk på steve-o pcp saved my life
PCP er utrolig morsomt i moderate mengder. har testa det 4 ganger og hadde det topp hver gang...
jeg vil beskrive det som å sende hjernen tilbake i steinalder modus... lever kun på instinkt og intrykk + morsomme halliser skal sies at jeg ikke tok de største strekene opp i nesa, men var mer enn nok til å bli perfekt rusa imo
▼ ... over en måned senere ... ▼
bare kjapt lest igjennom spørsmålet ditt uten å lest noen av de andre innleggene, men vær forsiktig med dette eksperimentet hvis du ABSOLUTT må prøve det!

Som alle andre rusmidler er det forskjellig fra individ til individ hvordan de reagerer på dette 'dopet' (jeg kaller det dop, prøver du det - skjønner du hvorfor) og vær ikke overrasket at du får en "hypnotisk" trip som best kan kalles 'skremmende ubehagelig, men voldsomt tiltrekkende'.

Den beste relasjonen jeg kan gi deg til fencyclin (pcp) er en relativ høy dose (150mg - 250mg) med ketamin (K), som i sin tur gir trip-opplevelse forskjellig fra individ til individ - men styrken sett under ett vil gi det samme som en 'hit' av pcp (aner ikke hvordan det er å snorte det, ser for meg at det kan bli i heftigste laget).

Blir du kvalm etter det første trekket - STOPP! Røyk støvet ved å 'suge' pulveret opp i sig/jointen etter å ha linet opp en forsiktig stripe PÅ EN REN GLASSPLATE!!! (fencyclin er veldig reaksjonssterk mot lys og urenheter, og i forurenset tilstand vil lungene dine kjapt overreagere på stoffet og du blir manisk sinnsyk!).

Uansett, your chore - det er alltid en risiko å prøve et stoff som urban legend skal gi deg kontakt med engler.... mitt råd er vel egentlig å vente til den naturlige tida kommer, engler er ikke så spennende (tror jeg).

NB! Jeg kan ikke garantere deg at det jeg prøvde i Amsterdam var pcp, men det var det matrosen jeg var med bestilte. Uansett var det ekstremt euforisk hallusinogen av typen ketamin

NBB! For de som syns 150mg - 250mg ketamin-dose er noe svakt, dem om det - denne dosen slår meg ut, det gjelder sikkert ikke alle (skjønt jeg lurer litt på om de da virkelig har fått "K" eller om ikke deres "K" kan ha vært dårlig bevart (i lys, luft etc) eller 'kremt' kanskje spedd ut litt???

NBBB! Fins sikkert andre metoder å røyke pcp på, merker at du spør om en 'dip', noe som for meg må anses som ekstremt farlig (fordelingen av pulveret må jo være vanskelig, ved å sleike jointen og dyppe det i pulveret???).

Metoden jeg beskriver er generellt vanlig i sentral-europa og store deler av storbrittania, og benyttes til såvel crack-kokain, kokain hcl, basuco, heroin, morfin, enkelte 'morones' som tror meta kan røykes slik også (funker sikkert, men du risikerer å bli ledd ut i amster og beskrevet som uber-hekta i storbrittania, finn et aluminiumspapir - chase the dragon).

Til slutt vil jeg legge til at pcp kan dog også røykes på pipe, jeg har aldri gjort det - og dog kan røykes i form av 'chase the dragon' (eddiksyre-renset aluminiumsfolie, først tørket, v-brett, pulver finfordelt langs brett, oppvarmes via lighter litt under foliens bunn, ikke få sot-merke!, sugerør/sammenrullet pengelapp el.l. og sug inn det oppstående røyk av pulverets damper.)

Eddiksyre er valgfritt, men i enkelte miljøer anses det at produkt ofte er kuttet med stoffer som ikke skal inn i lungene dine, dog pleier jeg å droppe det - svir som f..... i lungene.

Men dette gjelder generellt metamfetamin og heroin, har hørt det også for diverse morfin-produkter og fencyclin - ikke tro på alt du hører - velg/prøv (FORSIKTIG) selv - og pass på at ALL edikksyre er fordampet bort!!! (jeg er dum, ikke vær det du - derfor svir det i lungene...)

det eneste du skal med eddiksyra er å rense alu-folien, ikke røyke den. Varm opp med lighter under folien, vent, lukt - er det mer eddikksyre-lukt, varm mer - ikke få sotet bunn på alu (grunn er oksidasjons-mekanisme, les på internett hvordan en omdanner morfin til heroin, så skjønner du - hvis ikke, tru meg på dette! du ønsker rus gjør du ikke???)

Til sist vil jeg bare si lykke til, det trenger du...
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
paranoy: Leste ikke hele innlegget ditt her, men fikk intrykket av at du har missforstått noe her. PCP og Ketamin er ikke det samme stoffet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Phencyclidine
http://en.wikipedia.org/wiki/Ketamine

Edit: Ser nå at du skriver relasjonen, så du prøver antakeligvis å trekke en parallell mellom PCP og Ketamin? Ah well, my bad, men jeg føler det var litt uklart ut ifra innlegget ditt så jeg lar posten min stå :-).
Sist endret av Tias; 25. oktober 2007 kl. 17:43.
Sorry hvis det var litt uklart, men du har helt rett.

Jeg forsøker å trekke en rusmessig parallell mellom en skikkelig sterk dose ketamin kontra en "hit" med pcp - har rett og slett ingen andre relasjoner erfaringsmessig sett til det.

Dette stoffet er så bort i hampen vanskelig å få tak i, og uten at jeg vet noe om det, fremstille tross masse oppskrifter på internett, at jeg aldri kan garantere 100% sikkert at det jeg faktisk forsøkte var pcp - eller bare en bad-ass "K" a la " Special K ".

Jeg har aldri klart å finne prøve-metoder som kan garantere meg at de fencyklinene jeg har forsøkt faktisk er englestøv eller ketamin - og med tanke på at begge er respekterte bedøvelses-midler i samme styrke som metadon (ja, du leste rett - metadon, heroin-avrusings-eksperimentet) er gate-metodene for å skille forskjell mellom de respekterte fentanyler, fencycliner og ketaminer rett og slett ubrukelige.

Selv er jeg kritisk til hva som står på nettet, ergo ønsker jeg andre å være kritisk såvel...

mine innlegg er skrevet på nettet, ofte skrevet i hui og hast, sjeldent gidder jeg å lese innlegg så utdypende, med mindre det er noen seriøse innlegg - og kan hende svikter hukommelsen min iblant - vær kritisk til mine innlegg også
- mine erfaringer, kunnskap og research kan like godt ha viktige mangler og detaljer som er relevante sådan.

Derfor parallellen mellom ketamin og pcp det beste jeg kan by på i dette emnet... hadde det vært amfetaminer, enkelte hallusinogener som ikke omhandler pcp og ketamin , smart drugs som ghb og relasjoner, kokain og metamfetamin skulle jeg vært mer spesifikt - men dog.... håper det ble klarere nå da