Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1080
Noen her som vet hvilke land som pr. idag har lovliggjort bruk og besittelse av marihuana ?

Blir visst flere og flere etterhvert

England og wales i fjor
Amsterdam (selfølgelig)
Tror Bulgaria og Australia??
Har også hørt at dyrking til eget bruk er lovlig i enkelte stater i USA
I USA er det (slik jeg har forstått det) i noen stater lov for medisinsk bruk, og i noen byer kan du gå med ett visst antall gram uten å få noe spesielt pes.

Ellers er det vel ganske liberalt i Canada også.

Men det er vel strengt tatt egentlig ikke lov noe som helst sted, bare avkriminalisert.
san francisco har vist avkriminalisert marijuana til eget bruk nå
Byen Denver har vel legalisert, og kjemper for legalisering i hele staten..
blir sikkert ulovlig igjen i løpet av uka
http://www.norml.org/index.cfm?Group_ID=4516 Denne viser oversikt over stater i USA. Forøvrig kan jeg nevne at det i Canada er mulig å søke om å få gi ut til medisinsk bruk (om du er lege) og du kan også søke om å få dersom du er pasient. Etter hva jeg har hørt er det ikke så mye som skal til heller, men du må fylle ut noen skjemaer og greier.
Han karen i den bloggen skrev noe om at Sveits hadde avkriminalisert, er dette sant?
Sitat av marihuana
Han karen i den bloggen skrev noe om at Sveits hadde avkriminalisert, er dette sant?
Vis hele sitatet...

ja er ganske sikker på at det er lovlig i sveits, en kamerat av meg skulle kjøpe røyk der nede å ble spurt om han mente vanlige siggaretter eller om han mente hasj...
men selfølgeligt mulig at han bare fant på dette men..
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Ja, sveits har avkriminalisert.
Sveits hadde vel folkeavstemning om dette? De har jo det om alt mulig stadig vekk virker det som.