Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1680
Hei.
Jeg pleier å handle helsekost på nett, fra utlandet.
Nettbutikken registrerer varen under 350 kroners grensen, uten å spørre meg. De gjør det på default.

Har en pakke nå, på importbehandling.
For å få produktet, kreves ekstra informasjon.
Jeg har sendt inn all riktig informasjon, på pakken.

Hvis nettbutikken gjør det flere ganger.
Blir jeg da funnet skyldig?
Får jeg konsekvenser?
Nope. Ikke din feil om nettbutikken setter feil pris. Men du ryker jo på moms og det forbannete gebyret da, om du har sendt inn det egentlige beløpet. Thats it. Har gjort det selv. Uflaks, ikke ofte Tullvesenet spør om ytterligere info.
Sist endret av Buksvoger12; 9. juli 2019 kl. 21:10.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Sitat av davidentotre Vis innlegg
Hei.
Jeg pleier å handle helsekost på nett, fra utlandet.
Nettbutikken registrerer varen under 350 kroners grensen, uten å spørre meg. De gjør det på default.

Har en pakke nå, på importbehandling.
For å få produktet, kreves ekstra informasjon.
Jeg har sendt inn all riktig informasjon, på pakken.

Hvis nettbutikken gjør det flere ganger.
Blir jeg da funnet skyldig?
Får jeg konsekvenser?
Vis hele sitatet...
Hvor bestiller du helsekost? Hva kan man bestille og hvor lang tid tar det før du får det?

Er jo svinedyrt her.

Protein snacks, pulver, kreatin, vitaminer og magnesium og noe superfood hadde jeg gjerne kunne kjøpt fra utlandet om du har noe tips.
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Hvor bestiller du helsekost? Hva kan man bestille og hvor lang tid tar det før du får det?
Vis hele sitatet...
Anbefaler iherb.com