Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3349
Anonym bruker
"Bred Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvilken benzo er best mot prestasjonsangst?
Bruker selv rivotril innimellom, og enkelte ganger fungerer det ekstremt bra, men ikke alltid.
Xanor synes jeg er best.
Sobril eller Valium. Du blir ikke like sløv og "dum" som på Rivotril og Xanax, og blir mer blid og smilende enn het flat i humøret.
Xanor eller valium. Xanor hadde jeg tatt i veldig små doser ala 1-2mg om du ikke bruker benzo til vanlig. Valium det samme, 5-10mg, men kunne gjerne tatt meg en øl sammen med en valium. Jeg husker når jeg var yngre å fikk valium, fjerner så og si alt av angst når du ikke misbruker dem til vanlig. Til nød ville jeg tatt Sobril, med da gjerne 25mg.

Rivotril fungerer for noen, men nei ville ikke anbefalt det av diverse grunner. Må jeg si en ville jeg sagt Valium.
Ikke direkte en 'benzo', men Etizolam er min klare favoritt til angst-fjerning eller prestasjonsangst som du etterspør. Jeg oppfatter Etizolam som klarere og mer funksjonelt enn Alprazolam(xanax) da dette gjør meg slapp og grøtete i hode.
Det er også mindre avhengighets skapende noe som er et pluss.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Viking85 Vis innlegg
Ikke direkte en 'benzo', men Etizolam er min klare favoritt til angst-fjerning eller prestasjonsangst som du etterspør. Jeg oppfatter Etizolam som klarere og mer funksjonelt enn Alprazolam(xanax) da dette gjør meg slapp og grøtete i hode.
Det er også mindre avhengighets skapende noe som er et pluss.
Vis hele sitatet...
Må si meg enig i dette den perioden slike legemidler fungerte. Thienodiazepin som Etizolam gav lik null body/brainload men fortsatt aktivt angstdempende i mitt tilfelle. Er dessverre ikke noe legemiddel du får av lege i Norge. Ellers, sobril eller valium om det fungerer.
Ville heller brukt phenibut enn benzo. Reduserer angst, øker selvtilliten, booster libido og styrken på orgasme.
Sist endret av Gunnar Gul; 4. mars 2017 kl. 12:15.
Sitat av Gunnar Gul Vis innlegg
Ville heller brukt phenibut enn benzo. Reduserer angst, øker selvtilliten, booster libido og styrken på orgasme.
Vis hele sitatet...
Helt enig! Etter min personlige erfaring funker phenibut XX ganger bedre en noen benzo, på alle fronter.

Men.

Har lest mye på nett, samt opplevd selv at phenibut er farligere om man tar dette ofte(f.eks hver dag) kontra eksempelvis Etizolam(i moderate doser). Ihvertfall på de som meg som må opp i 1.5g-2g for og få god funk av phenibut.

Jeg har også merket at etter jeg har startet bruke benzoer(noe jeg ikke gjorde tidligere) er jeg mer sensitiv til phenibut's negative effekter som kvalme og utmattelse.