Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1330
Heisann

Har en liten hastesak om en gimbal som jeg har kjøpt. Har greid å rote bort en USB dongle/mellomstykke som jeg trenger for å oppdatere firmware og kalibrere slik at den ikke filmer skjevt.

Har en Feiyu G4 til Gopro 3/4 som fungerer utmerket. Kjempefornøyd. Problemet er at jeg skal til alpene på søndag og mangler denne dongelen, slik at alt jeg filmer er litt skjevt.

Nedlastningssiden (Velg den øverste for å se manualen)

Må få kalibrert denne før søndag, ellers er den rimelig ubrukelig siden alt jeg filmer blir skjevt. Er det noen på dette forumet som er i Oslo området eller holder til rundt Mjøsa som har denne og kan hjelpe meg ut? Eller er det noe jeg kan bruke som erstattning for denne modulen?

Ser ut til at det er en CP210x usb to UART bridge som jeg mangler. Ser ikke ut til at det er noen norske sider som selger en slik.

http://www.thanksbuyer.com/image/cache/data/sku-41937-0-800x800.jpg
Sist endret av oPRE; 17. februar 2016 kl. 23:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.