Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1422
Begynner å bli smått lei av Android nå og har lyst på en iPhone som ikke føles ut som en bærbar pc i lomma. Ser at 32 gb versjonen ligger på rundt 6500. Men trenger man egentlig 32 gb? Eller holder det med 16 om man skal ha noen få apps og litt musikk fra pcen?

Men til det viktigste, er det verdt å bruke 6500 kr på 5s når 6 er like rundt hjørnet som etter ryktene skal ligge på ca samme pris?
Sist endret av shonny; 6. august 2014 kl. 14:35.
Vist du ikke trenger mobil nå med en gang så e det vel bedre å vente noen uker på iPhone 6. Sitter selv med en sleten s3 og venter på nexus 5 2014.
Sitat av SanderB Vis innlegg
Vist du ikke trenger mobil nå med en gang så e det vel bedre å vente noen uker på iPhone 6. Sitter selv med en sleten s3 og venter på nexus 5 2014.
Vis hele sitatet...
Tja, jo. Ganske lei av den jeg har nå. Men om iPhone 6 ikke blir så mye bedre (annet enn designet) enn 5s, så burde jeg kanskje bare kjøpe nå. Trenger mao litt mer input her
Uansett hvordan iPhone 6 blir, er det nesten garantert at 5S faller i pris, så jeg ville ventet.
Sist endret av awt; 6. august 2014 kl. 16:52.
Sitat av awt Vis innlegg
Uansett hvordan iPhone 6 blir, er det nesten garantert at 5S faller i pris, så jeg ville ventet.
Vis hele sitatet...
Tror du den vil falle mye?

Noen som vet hvor mye iPhone 4 droppet?
Jeg hadde nok ventet til iphone 6 om det ikke haster. Nå vet vi jo ennå ikke helt sikkert hva som blir nytt på denne, men jeg har 5s i dag og kommer nok til å bytte til 6.

Dog, finnes jo da flere slike som meg som selger unna 5s for en rimelig penge om prisen er viktig for deg.

Edit: Nå er det vel slik at Apple til en hver tid skal ha 3 modeller til salgs. En "free" versjon, en budsjett og en dyr. I dag er dette iphone4s, 5c og 5s.

Jeg tipper 5s dropper ca 1000,-.
Sist endret av Kicker; 7. august 2014 kl. 08:49.