Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1712
Hei, er det noen som kan koreansk her? Ville gjerne hatt noe oversatt. Send en pm
Har du forsøkt med Google translate? Den er gjerne god nok til at man forstår sammenhengen.
Google translate funker i min erfaring ikke i det hele tatt for oversetting fra vestlige språk til asiatiske språk eller omvendt. Bare om man forstår språket kan man plukke det fra hverandre og skjønne sammenhengen. Og det bare om det er skrevet 100% korrekt standard uttale, uten slang eller andre ting og med riktig kommasetting.
Trådstarter
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Har du forsøkt med Google translate? Den er gjerne god nok til at man forstår sammenhengen.
Vis hele sitatet...
Skriften er I bilde forrmat så dett er ingen ting å liiime inn, og jeg har desverre ingen koreansk egenskaper i det hele tatt
Dama snakker litt koreansk. Hvor godt vet jeg ikke men... Hos meg er det dessverre kun mandarin..
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
interpals.net svømmer over av koreanere
Trådstarter
Fant en privat person som oversatt det via reddit, takk for all hjelp