Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  119 12309
Når jeg utretter noe som for meg er stort
Å sove sammen med jenta du elsker, holde rundt henne, sørge for at hun er trygg og er lykkelig.


Er få (om noen) ting som får meg til å føle meg så bra som kjærlighet. Dog er det kort fra lykke til sorg i et forhold.
Bradypus variegatus
Sloth's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lovegame Vis innlegg
Å sove sammen med jenta du elsker, holde rundt henne, sørge for at hun er trygg og er lykkelig.


Er få (om noen) ting som får meg til å føle meg så bra som kjærlighet. Dog er det kort fra lykke til sorg i et forhold.
Vis hele sitatet...
Kan si meg enig der, det å være forelska og få det samme tilbake er vel toppen av euforia
Bra tråd med mange gode svar! Selv syns jeg det er deilig å sitte på bussen på morningen, se solen titte frem gjerne med kaffe, musikk og snus, bare drømme seg litt bort!
Å ha samleie med en likesinnet person du er glad i, særlig i en hallusinogen tilstand. Med Pink Floyd i bakgrunnen.
~Å sitte ute i naturen på en solskinnsdag, gjerne i nærheten av innsjø/tjønn/hav, med musikk på øret som tar meg med til himmelen.
~Å gå tur midt på natta med en god venn/venninne - sose rundt og bare snakke om alt og ingenting!
~NORDLYS! Fy søren så vakkert.
~Folk som liker meg for den jeg er, uansett utseende, musikksmak, meninger og holdninger.
~Å finnepå nye sprell med venner!
~Sex, såklart.
~Å bli kilt på ryggen.
~Å være med familien.
~Dyr.
~Å bli holdt rundt av en fantastisk mann som får meg til å føle meg 100% trygg.
Våpen, damer å
Når man endelig finner en løsning til et teoretisk problem etter å ha prøvd i flere timer/dager.
Når klokka blir 3 på en fredag!

Å sitte på vorspiel med sine beste venner og mimre fra opplevelser og fortelle gode historier.
Når du endelig, etter mange timer streving og banning, er ferdig med en semesteroppgave
Kreativitet, dop og fitte.
Når jeg bomber en lang vei med longboard, prøver å hitte ny max hastihet
Top 3

1.) sex og kjærlighet med en man virkelig elsker
2.)naturopplevelser. F.eks se utover en solnedgang med litt god musikk
3.) glasscola da lønningen kommer. Ingenting er som å drikke bare den ene glasscolaen i månden mens man sitter å smiler mot lønninga!
Tanken på at man etter 10 måneder uten ferie sitter i Den Haag om 24 timer
Jeg er virkelig lykkelig når jeg står klar til å dra på en lang topptur med brede pudderplanker uten en eneste bekymring. Å vite at det kun er deg, en fjelltopp eller to som skal bestiges, skiene og naturen rundt deg er en helt ubeskrivelig følelse.
En følelse som for meg overgår alt, uansett hva, er å bli forstått som det mennesket jeg er. En ball av forståelse og følelser, som spretter frem og tilbake mellom to individer - eller fler!
-Kose jenta man liker
-Kjøpe =Oslo og ønske vedkommende en god dag
-Små overraskelser
-Jul og andre tradisjoner.
- Når jeg kommer hjem og bikkja står ved døra og venter på meg.
- Når mitt kjære West Ham eller Vålerenga vinner over rivalen! Fantastisk!
- Sommer, sol, pils og gode venner.
- Knuse noen i FIFA
- Kjærlighet. Ingenting er bedre enn å ha ei jente man liker. (Eller gutt for de som liker det.)

Den kanskje beste følelsen jeg har hatt på lenge hadde jeg i sommer. Langhelg, fikk besøk av noen kamerater, været var fantastisk, grillen blei tent, ølen henta ut fra kjøleskapet.. og i tillegg Luxus Leverpostei-konsert! Var bare helt fantastisk.
Lang lat lørdagsfrokost med aviser, varmt i koppen og mett i kroppen.
Har ikke stilt meg det spørsmålet på lenge, men det jeg kan komme på:

- Sitte for meg selv på en fin utsiktplass, ta en iskald cola å se utover plassen jeg bor på kveldstid.
- Julaften med familien, god vin, mat, snakke med fulle onkler og tanter om livet.
- Dama gjør meg lykkelig, men jeg prøver alltid å bli singel.. vet ikke hvorfor?
- Snus etter sex med dama, sykt hvor lykkelig jeg er da.
- Roadtrip med dama eller en kompis, vinduene nede og sola skinner.
- Naturen gir meg lykke på en måte, men personlig hater jeg å bli sliten av å gå turer. Så ender alltid opp med at jeg ikke orker det.
- Han ene kompisen min, vi har sykt mye til felles.
- Lykkelig for at jeg har det så bra som jeg har det nå med tanke på økonomi, utdanning, fremtids planer og tidligere depresjon. Har kommet fram til at jeg bare skal live for the moment, ta ting som det kommer og hvis nødvendig gjøre alt som skal til for at ting skal fungere på best mulig måte, hvis det skal dukke opp problemer.

Ble litt deep, men var godt å skrive det ned uten å ha tenkt over spørsmålet så mye.
Sist endret av FlyWithMe; 13. oktober 2012 kl. 10:10.
- Finne ny musikk av den typen som gir deg frysninger, og høre på i flere timer i strekk.
- Bli satt pris på av andre personer i livet ditt, nært eller fjernt. Få vite at man har fine egenskaper og at folk er glad i deg
- Sol, sommer og godt selskap
- AFTERSKI og øl!
- Være i et forhold med en man elsker, og at følelsene er likgyldige
- Sex med en man virkelig er glad i
- Kjøre bil/gå ute en sommernatt med dama/kompis og snakke om alt mulig
- Spise GOD mat
- Våkne av at dama koser med joysticken og vil leke
- Ha en god kompis man kan snakke med om alt
- Våkne om morgenen med fruen ved sin side og ligge og kose i mange timer =)
-
Sist endret av bamse; 13. oktober 2012 kl. 14:26.
Våkne av alarmen på en fridag,for bare å skru den av og legge seg godt inn i dyna igjen. Spesielt nå når det begynner og bli kjølig.
Når jeg tar meg et glass med favorittdrinken min mens jeg hører på The Legend of Zelda 25th Anniversary Special Orchestra CD.
Være bedre enn den personen jeg var i går! Trene, slutte på jobb for dagen, snus som oftest, ekte venner, en GOD film, bikkjene mine, en herlig mor, far og brødre.. Lista er lang, som oftest merker man ikke det som virkelig betyr noe før man mister det. Det og sette pris på ting er viktig, ha en oversikt over livet og dine verdier. Selvfølgelig må jeg jo nevne musikk! "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain."

Det er alle de små tingene i hverdagen som gjør dagen din, viktig og sette pris på og gi tilbake.

Vil tro at de fleste blir glade når de får ros, gode tilbakemeldinger osv. Folk tar det selvfølgelig på forskjellige måter, men vil tro at slike ting kan påvirke deg og din innsats foreksempel på fotballbanen eller på jobb/skole.

Jeg er glad for at jeg lever as, mange tar alt for gitt. Hvis du tenker på alt det som kunne ha skjedd, som kunne snudd hele livet ditt rundt osv. Jeg setter pris bare. Tror flere også burde gjøre det.

Noen av dere blir vel glad her også: God Helg alle Freak`s
Når rubixcuben løser seg. Ikke at det har skjedd enda men kan tenke meg den følelsen etter år med frustrasjon...
Felger gir meg mye glede, kjøpte felger før jeg i det hele tatt kjøpte bil. Det er en merkelig hobby.

Ellers så gir det meg mye lykke å jobbe og tjene egne penger, selv om jeg fortsatt går på vgs er det en deilig følelse å slippe å tenke på penger. Gir meg også en slags frihetsfølelse. I tillegg til at jeg trives veldig godt på jobb.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Når man slipper av feite, frekke, rappkjefta jævler av bilen som skal fra sentrum på nach. Er glad jeg har den selvbeherskelsen jeg har for å si det sånn.
Det å sette inn en prell etter middag eller trening er nok det jeg nyter mest for tiden - følelsen kan rett og slett ikke beskrives med mindre man er en fast snuser selv.

En annen god følelse er å kunne sitte inne, med snusboksen full av snus(hehe), mens det er en skikkelig fæl storm utenfor som får meg til å tenke at jeg har det jævlig bra inne i et stort hus med alt jeg trenger.
Taco selvfølgelig.
Når jeg spiller musikk, og greier å lage noe jeg selv liker.
Å gjøre andre glad, og føle at de setter pris på det du gjør.

Mestringsfølelse og det at andre er glade på dine vegner.

Være med familen og å se de 6 nevøene og niesene min og den 7. som kommer om maks en uke, dæven jeg gleder meg til å komme hjem til jul!
Lese dødsannonsene i den lokale avisen.
Sist endret av Theoneandonly; 13. oktober 2012 kl. 17:41.
Å se det fine i det de fleste ikke ser noe fint i.
Sitat av streetch Vis innlegg
- Når jeg kommer hjem og bikkja står ved døra og venter på meg.
- Når mitt kjære West Ham eller Vålerenga vinner over rivalen! Fantastisk!
- Sommer, sol, pils og gode venner.
- Knuse noen i FIFA
- Kjærlighet. Ingenting er bedre enn å ha ei jente man liker. (Eller gutt for de som liker det.)

Den kanskje beste følelsen jeg har hatt på lenge hadde jeg i sommer. Langhelg, fikk besøk av noen kamerater, været var fantastisk, grillen blei tent, ølen henta ut fra kjøleskapet.. og i tillegg Luxus Leverpostei-konsert! Var bare helt fantastisk.
Vis hele sitatet...

Du tenkte vel på homofili der, er jo jenter her i verden og da
Jeg kommer på flere ting:
Å få høre; du er verdens beste mamma!!
Første fredagspils
Å se på når venner/familie åpner julegavene fra meg
Å være der for noen som trenger det
Naturen
Ha tid til å drive med hobbyen min, fotografering.
Stipend + Snus + Full tank på bilen + en dirty girl
Sist endret av justastonedhuman; 13. oktober 2012 kl. 20:37.
Dette er et virkelig vanskelig spørsmål, men kort fortalt må det vel være mine mål som jeg ønsker å oppnå. Jeg ønsker å ha kunnskap berettiget mot en utvidet total forståelse av alt rundt meg, og selvsagt en dypere forståelse av meg selv. Likevel innser jeg at det stadig blir vanskeligere å forstå noe som helst.

Sitat av Nietzsche: The Gay Science
For hva er livet? Livet er noe som kontinuerlig kaster noe som ønsker å dø. Livet er å være grusom og ubønnhørlig mot alt som vokser seg gammel og svak, som oss - og ikke bare om oss. Livet - det er, da: å være uten ærbødighet for de som er døende, som er elendig, som er gamle? Stadig blir en morder? Og likevel gamle Moses sa: "Du skal ikke slå i hjel"
Vis hele sitatet...
Jeg innser også at færre og færre ting gir mening, og meningers meninger kan ha flere meninger. Et ord kan brukes om flere begrep, ingenting er egentlig sant og vi har alle individuelle oppfatninger av hva som er virkelig. I min boble av en virkelighet blir jeg veldig henrykt når andre klarer å sette seg inn i min personlige virkelighetsoppfatning, og spesielt glad blir jeg når de blir med på reisen.

Ellers er jeg veldig glad i å diskutere med andre mennesker og jeg elsker når man sammen kan skape nye ideer og komme til nye oppdagelser sammen. Små gleder for meg er mennesker, harmoni, glede, kunst, vitenskap, natur og altruisme. Personlig selvutvikling er vel stikkordet, og jeg tror vi alle ønsker å være det beste mennesket man kan være. Mulig noen mener det er selvmotsigende, og min egen lykke er på ingen måte kun avhengig av meg. Samfunnet vi lever i og mine omgivelser, sosiale forhold og kultur, spiller alt inn på min egen tilfredshet.
Sist endret av kn^tte; 13. oktober 2012 kl. 23:07.
Min første post og en kanon-tråd å starte ut med

1.Venner
2.Reise
3.Sex
4.Vin/øl/rom & cola
Ekstrem sport i nydlig natur! alle vet vell at man ikke setter ordentlig pris på noe før man har mistet det, og når du driver med ekstremsport er du så nærme du kommer å miste livet og kjønner hvorfor du liker ditt liv. i tilleg får man den best følelsen nå man klarer noe man var redd for!
Ikkeno spesielt som gjør livet verdt å leve, men trodde min høyre pekefinger skulle bli lam, men faen så glad jeg ble når den "virka" igjen etter operasjonen.
jeg var nær å dø for tre måneder siden etter et fall på 20meter på ski. legene sa jeg garanter ville hvert død hvis jeg ikke hadde hatt hjelm. jeg vil ikke si at dette har forandret mit syn på livet, men jeg setter kanskje lit mer pris på det. selv om de tre siste måndene og det komende året vil være det kjedligste i mitt liv til nå. setter jeg stor pris på hverdagslige ting som å møte venner om morgenen. jeg setter også mer pris på det å bare slappe av og kose seg og leve i nå-et. jeg ser ikke mye fremover, men nyter heller hver stund med nære venner. Uten tvil er venner viktigst!
Ekspert på påstander
venner, familie, weed, jobb, snus, damer, gudsbarnet mitt og er til nytte for samfunnet istedenfor udugelig/utenfor samfunnet er disse små tingene i livet mitt som er verdt å leve
Sist endret av IRead; 16. oktober 2012 kl. 00:29.
Nå som vinteren er rett rundt hjørnet må jeg si at den følelsen av å ta på langrennskiene en solfylt morgen og gå opp til et utsiktspunkt eller en hytte, se ut over landskapet og kjenne frisk vinterluft og solen steke er helt fantastisk.

Liker å gå på ski alene tidlig på dagen, utrolig få i løypene og de man møter er alltid hyggelige. Her kan man virkelig koblet av.
Å stadig kunne lære noe nytt. Jeg har en umettelig tørst på kunskap, og prøver hele tiden og lære meg nye ting. Viss jeg f.eks kommer over noe som jeg ikke hart hørt om/vet lite om her på forumet, er det rett på google og finne ut mest mulig om emnet. Flere timer og et fult askebeger eterpå, bare forsetter jeg og lese tråden der jeg slapp.
Kan sitte og fordype meg i alt fra svarte hull til dyrking av poteter -Selv om sistnevnte ikke er så mye og lære om hehe.

I tilleg begynner snøen og komme der jeg bor, så jeg ser virkelig fram til mange trivelige skuterturer med vennene mine, med sekken full av pølser og øl!
Sitat av Sloth Vis innlegg
Jeg lurer da på hva dere mener gjør livet verdt å leve for deg, hvilket små detaljer er det som får deg til å nyte livet på denne kloden. (og da mener jeg ikke åpenbare materialistiske ting).
Vis hele sitatet...
Dette kan høres veldig dystert ut, men familien min og de som står meg nær er det eneste som gjør livet verdt å leve for meg. Hadde jeg ikke hatt det hadde jeg tatt selvmord på flekken. Jeg har det værken vondt eller fælt her i livet, har det faktisk ganske bra. Men hvis man er død eksisterer man ikke, og får ikke oppleve oppturer og nedturer i livet. Man slipper å stresse med framtiden og slipper å bekymre seg. Man er bare....død.
buddapower:
Men hvis man er død eksisterer man ikke, og får ikke oppleve oppturer og nedturer i livet. Man slipper å stresse med framtiden og slipper å bekymre seg. Man er bare....død.

akkuratt det der er jeg helt ening i! jeg tenker over det der nesten hver kveld. jeg elsker livet mitt, men hvis jeg hadde blitt varig skadet med skader som ødla for all min fremtidige lykke i den ulyken jeg var utfor for 3 måneder siden hadde jeg heller ønsket jeg skulle død. det høres jævlig ut å si, men hvis du dør fort i omgivelser du har det bra i, er det egentlig ikke så jævlig for den personen som dør. du går jo relativt sett ikke glipp av noe ettersom at du ikke kan gå glipp av noe du ikke vet skjer. Men en god grunn til å ikke ville dø, er at du utsetter dine venner og familie med svært mye sorg.

Dette høres selvfølglig jævlig ut, men det er også jævlig å leve slik også. det å ta selvmord ser jeg helt klart på anderledes!
Må vel være og ta seg en god fest med venner, tilbringe høytider med familien og andre folk man er glad.
Komme hjem og se hunden bli fra seg av glede.
Den deilige følelsen når man vinner penger, eller ser laget/ idrettshelten sin vinne!
Vite at man har folk som er glad i en og stille opp for folk man er glad i.

En annen ting som ikke står like høyt som det andre jeg har nevnt, må være og ta seg en MJ med noen kompiser og se en god film i helgen, eller sitte på terrassen og snakke, imens man virkelig nyter naturen. Føler alltid at samtalene blir mye dypere og gir mer mening da.
Sitat av Lovegame Vis innlegg
Å sove sammen med jenta du elsker, holde rundt henne, sørge for at hun er trygg og er lykkelig.


Er få (om noen) ting som får meg til å føle meg så bra som kjærlighet. Dog er det kort fra lykke til sorg i et forhold.
Vis hele sitatet...
Bøg (titegn)
Ah, episk tråd.
Har en del små ting som får meg til å stå opp om morgene:

- Venner og all den gode stunden man kan få med dem.
- Visuelle opplevelser som jeg søker når jeg er ute å går/sykler (I går så jeg Kristiansand kl halv 1 på natta fra Odderøya mens jeg var ute å gikk meg en tur, uka før fikk jeg se Nordlys når jeg syklet fra Kr.sand til Vennesla midt på natta).
- Det å se andre smile å vite at du er grunnen.
- Viten om at jeg lever kun på jorda og drar derfor all nytte som over hode er mulig ut av hver dag (etter min mening).
- Jenta i livet (Selv om jeg ikke er i et forhold for øyeblikket, holder dog på med saken, hehe)
- Og sist men ikke minst, LIVET GENERELT!
For min del dreier det seg om stabilitet her i livet.

Klarer jeg å ha orden på kjærlighet og økonomi så er jeg en lykkelig person. Som nicket mitt tilsier så er ikke økonomibiten helt der enda, men jeg håper jeg kommer dit en dag