Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 7312
Hei, det finnes sikkert endel slike tråder på forumet men jeg føler jeg har sett alt av gode komedier både gamle og nye. Samme gjelder serier.

Før kunne jeg se 2-3 filmer vær dag men nå ser jeg aldri film fordi jeg sliter med å finne noe bra, så noen som kan slenge opp noen gode tips før ferien er over?

- Exonize
Vill anbefale:
The dictator
Ted
Paul
fired up
stepbrothers
tropic thunder
40 year old virgin
college the movie
meet the spartans
epic movie
superhero the movie
naked mile
benchwarmers
Harold and Kumar go to white castle
Harold and Kumar escape from Guantanamo bay
Sist endret av doffen67; 16. august 2012 kl. 12:40. Grunn: Edit: The 40 year old virgin to ganger.
Exonize's Avatar
Trådstarter
Sitat av doffen67 Vis innlegg
Vill anbefale:
The dictator
Ted
Paul
fired up
stepbrothers
tropic thunder
40 year old virgin
college the movie
meet the spartans
epic movie
superhero the movie
naked mile
benchwarmers
Harold and Kumar go to white castle
Harold and Kumar escape from Guantanamo bay
Vis hele sitatet...
Takker, har sett alle utenom The Benchwarmers så den skal lastes ned
Du vet det finnes en 3'er av Harold and Kumar?
How i met your mother.
21 jump street, årets morsomste film
The Hangover 1 og 2
The 5 years engagement
Exonize's Avatar
Trådstarter
Er på utkikk etter gode filmer, men How i met your mother er en bra serie, sett alle episodene som er tilgjengelig :P

21 Jump street er en av de beste filmene jeg har sett hittil i år, vurderer å se den igjen. The Hangover 1 har jeg sett delvis, kanskje noe å laste ned ;D

Sitat av Dragoon Vis innlegg
The 5 years engagement
Vis hele sitatet...
Takker, Jason Segel i hovedrollen! må lastes ned
Beste komedie tråden, er en fin plass å starte.
Hot fuzz - 7,9 på [COLOR="Red"]IMDB[/COLOR].
Nicholas Angel jobber for lovens lange arm, og er den beste politimannen London har å tilby. Han er så flink at han får andre til å ta seg dårlig ut. Han ender derfor opp i en liten landsby i Sandford. Her må han samarbeide med Danny Butterman, en actionfrelst tjukkas. Det begynner å bli spennende når en rekke bisarre, groteske "uhell" dukker opp.

Little Miss Sunshine - 7,9 på [COLOR="Red"]IMDB[/COLOR].
Olive er ei lita jente med en drøm. Hun vil vinne "Little Miss Sunshine"-konkurransen i California. Sammen med sine foreldre, en narkoman bestefar, onkel Frank og broren Dwayne legger hun ut på en vanvittig "road trip".

In Bruges - 8 på [COLOR="Red"]IMDB[/COLOR].
To leiemordere står fastlåst i Bruges/Brugge i Belgia. Må sees hvis man er glad i absurd, svart humor.

Snatch - 8,3 på [COLOR="Red"]IMDB[/COLOR].
En boksepromotør havner i trøbbel med kriminelle, og samtidig forsvinner en 84 karat diamant. Disse to situasjonene smelter sammen og skaper en overraskende kjedereaksjon. Anbefales virkelig!
Man on the Moon er en av de bedre komediene jeg kommer på farten.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Superbad, Klovn the Movie, Borat (hvis den ikke er nevnt) og Pineapple Express.
Lenge siden det har kommet ut en parodi film som epic movie, meet the spartans osv, de filmene er jo ganske morsomme, den siste jeg så var another gay movie med søskenbarnet mitt, DEN VAR JÆVLA DÅRLIG!
Så vidt jeg husker, så er faktisk ikke Queer duck så dårlig.
Den undervurderte
Sitat av LP88 Vis innlegg
21 jump street, årets morsomste film
Vis hele sitatet...
Så denne her forleden også, ABSOLUTT one to watch !
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (1964)

http://www.imdb.com/title/tt0057012/

Ikke la deg lure av filmens alder! Dette er en av de beste filmene jeg har sett, og hvis du verdsetter godt skuespill og generelt gode filmer vil du ikke angre på å ha sett denne. Dette er filmen som åpnet øynene mine for eldre filmer, og hvis man ikke ler av Peter Sellers' Dr.Strangelove har man ikke sjel.
Sist endret av Dumpventil; 17. august 2012 kl. 02:22.
Sitat av Exonize Vis innlegg
Takker, har sett alle utenom The Benchwarmers så den skal lastes ned
Du vet det finnes en 3'er av Harold and Kumar?
Vis hele sitatet...
Hehe ja. Men glemte å skrive den ned
Som jeg har nevnt i flere av disse filmtrådene anbefaler jeg svenske og danske komedier, f.eks; Kopps, Adams æbler, Gamle mænd i nye biler, I Kina spiser de hund, Blinkende lygter, osv, osv.
Half Baked - Imdb rating 6,5 - Handler om en gjeng med stonere. En dag går en av dem ut for å kjøpe munch, og på vei ut av butikken fòrer han en politihest med all maten har kjøpt. Hesten viser seg å være diabetiker..

It's alway sunny in Philadelphia - Imdb rating 9 - Handler om en gjeng, med ett sinnsykt syn på verden og livet, som driver en bar i Philadelphia..

South Park - Imdb rating 9 - Handler om en gjeng gutter som går i 4. klasse i en liten by i Colorado. De opplever mildt sagt en rekke bizzare hendelser..

Freaks and geeks - Imdb rating 9,1 - Handler om to personer som er bror og søster. Begge har hver sin vennegjeng. Søsterens vennegjeng er freaks'a og brorens vennegjeng er geeks'a på skolen de går på. Faren deres må være en av de mest geniale karakteren i en serie noensinne..
Må bare tilføye noen jeg også kommer på i dag

The Love Guru
Eurotrip
American pie 1-8 eller 9 husker ikke helt.
Wedding Crasher's
Role Models (Anbefales)

Beklager om noen av disse er nevnt før.
Klovn (!)

Denne serien går mange hus forbi, og ofte pga. at den er på dansk.
Har virkelig falt pladask for komiker-duoen Frank Hvam og Casper Christensen.

TV2 Zebra sender et par-tre episoder i uken rundt 23-tiden.
Anbefaler dog å kjøpe seg et TV2 Sumo-abonnement for tilgang til alle (6) sesongene.
Priser:
- 49,- for en ukes tilgang
- 129,- for en måneds tilgang

Mulig det er norske undertekster tilgjengelig for det man oppdriver via "bukta", men det er det uansett på Sumo-episodene.
Det kan komme hendig blant alle de danske uttrykkene og den generelle rappe uttalsen som språket har.

Har enda ikke sett Klovn the Movie, så kan ikke uttale meg om den.
Sitat av 1nameless Vis innlegg
The Hangover 1 og 2
Vis hele sitatet...
Godt igang med nr 3 nå as.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
In Bruges - 8 på [COLOR="Red"]IMDB[/COLOR].
To leiemordere står fastlåst i Bruges/Brugge i Belgia. Må sees hvis man er glad i absurd, svart humor.
Vis hele sitatet...
Det der er seriøst en av tidenes beste komedier, sidestilt med Fear and Loathing in Las Vegas imo
Det meste med Paul Rudd
Sjekk han ut på IMDB.
Horrible Bosses (2011) - 7/10
The Switch(2010) - 5.9/10
I Love You Man (2009) - 7.1/10
Role Models (2008) - 7/10
The Dilemma (2011) - 5.2/10
Anchorman: The Legend of Ron Burgundy (2004) - 7.2/10
The Five-Year Engagement (2012) - 6.6/10
Knocked Up (2007) -6.5/10

Noen jeg kom på i farta.
Sist endret av dinosauren; 17. august 2012 kl. 22:25.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Sitat av Tawon Vis innlegg
Klovn (!)

Denne serien går mange hus forbi, og ofte pga. at den er på dansk.
Har virkelig falt pladask for komiker-duoen Frank Hvam og Casper Christensen.

TV2 Zebra sender et par-tre episoder i uken rundt 23-tiden.
Anbefaler dog å kjøpe seg et TV2 Sumo-abonnement for tilgang til alle (6) sesongene.
Priser:
- 49,- for en ukes tilgang
- 129,- for en måneds tilgang

Mulig det er norske undertekster tilgjengelig for det man oppdriver via "bukta", men det er det uansett på Sumo-episodene.
Det kan komme hendig blant alle de danske uttrykkene og den generelle rappe uttalsen som språket har.

Har enda ikke sett Klovn the Movie, så kan ikke uttale meg om den.
Vis hele sitatet...
På Bukta har Klovn engelske tekster.
Airplane (1980). Du kommer til å le deg ihjel
Jeg så Akkurat TED og den var GENIAL! hahahah anbefalles på det sterkeste :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Jeg vil trekke fram Micmacs à tire-larigot (virker ikke som det er for mange frankse titler representert her), som jeg så for en stund tilbake. Jeg er vanligvis ikke så glad i komedier, men denne likte jeg. På filmens IMDB-side er det forøvrig linket til en annen film som ikke er nevnt her, klassikeren A Fish Called Wanda, av og med bl.a. John Cleese. Anbefales!
Ted
40 year old virgin
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
hvis du overlever med anime er Azumanga Daioh, og Yuri Yuru noe av det morsomste jeg har sett
The Big Lebowski.





Abide.
Jeg, meg og Irene. Den er drit morsom.