Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 7770
Hallo.
Er det noen som vet om man får solgt playstation 2 konsoll på game?
Har kun selve konsollen, har ikke strømkabelen. Men har playstation 2 spake, så får jeg solgt dette på gamestop? hvis det går, hvor mye kan jeg få for det?

har også:
Grand Theft Auto: Vice city (Ps2)
50 Cent bulletproof (Ps2)
Need For Speed Underground 2 (Ps2)
Need For Speed Carbon (Ps2)
Gta Iv (Pc )

Sånn ca. hvor mye kan jeg få for disse spillene?

Jeg tenker ikke å selge dette under 100 kroner, det er vel ikke helt uoppnåelig?

Takk for svar!
Jeg fikk 0,50 til 30 kr per spill jeg solgte der.
Du får ikke over 100 pr spill. Solgte nettopp noen nye spill til ps3 og det er latterlig hvor lite de gir for spill.

Selg det heller privat. Mye lettere å tjene på det da!
Aj. 0,50 for ett spill var jo mye: c
Spillene har nesten ikke riper, og Gta IV er nesten ubrukt.

Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Du får ikke over 100 pr spill. Solgte nettopp noen nye spill til ps3 og det er latterlig hvor lite de gir for spill.

Selg det heller privat. Mye lettere å tjene på det da!
Vis hele sitatet...
Nei, Tenkte 100 kroner for alt sammen!
Sist endret av meitemark; 6. mars 2022 kl. 03:20.
Har planer om å selge 5 xbox360 spill der på fredag, tviler på at jeg får noe mer en 100 kroner for alt til sammen.
Spiller veldig liten rolle hvilken stand de er i gitt. De raner deg uansett
Bare litt nysgjerrig: Hvorfor har du ikke strømkabel?
så 100 kroner for det er lite sannsynlig med andre ord?

Og, noen som vet om det er mulig å få solgt playstation 2 der?

Sitat av Herû Vis innlegg
Bare litt nysgjerrig: Hvorfor har du ikke strømkabel?
Vis hele sitatet...
Fordi, søsteren min skulle på hytten og trengte den for å få strøm til playstation 2 som er der!
Sist endret av Svartepetter; 11. mai 2010 kl. 15:35.
Ville heller prøvd finn.no istedet....
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Ville heller prøvd finn.no istedet....
Vis hele sitatet...
Trenger pengene i dag, så derfor blir det ikke så jeg selger de der!
Sitat av Svartepetter Vis innlegg
så 100 kroner for det er lite sannsynlig med andre ord?

Og, noen som vet om det er mulig å få solgt playstation 2 der?



Fordi, søsteren min skulle på hytten og trengte den for å få strøm til playstation 2 som er der!
Vis hele sitatet...
Betyr det altså at dere kjøpte en playstation 2 uten strømkabel (eller følger det ikke med strømkabler til playstation 2)?
Sitat av Herû Vis innlegg
Betyr det altså at dere kjøpte en playstation 2 uten strømkabel (eller følger det ikke med strømkabler til playstation 2)?
Vis hele sitatet...
Regner med at vi har klart å rote bort den andre!
100 kr for alt sammen kan det hende du får
Sist endret av UncleAndy; 11. mai 2010 kl. 15:56.
Superlurker
merulz's Avatar
Ikke tar dem inn brukte PC spill heller.
Noen ganger har dem tilbud sånn at du kan få et ps3/360 spill til 1kr, ved innbytte av 2 spill fra samme konsoll. På den måten kan du få litt mer per spill.
Har 2 ps3 spill i god stand her, stikker bort og selger de nå, så ser vi hvor mye de gir for de.
lykketil, du får ikke mer enn 50kr
ps2 spill kan du likegodt droppe å selge, med mindre du vil ha penger til en sixpack eller snus.
Sitat av Svartepetter Vis innlegg
Trenger pengene i dag, så derfor blir det ikke så jeg selger de der!
Vis hele sitatet...
Du får vel ikke cash hos gamestop, kun gavekort eller bytte i andre spill
Låner tråden litt så at dem har et tilbud der du leverer inn 2spill og forhåndsbestiller red dead redemeption så får du det for 100,- kan jeg levere den Bundel driten som følger med 360 elite med lego batman og pure?
Sitat av Gesel Vis innlegg
Du får vel ikke cash hos gamestop, kun gavekort eller bytte i andre spill
Vis hele sitatet...
du skal kunne få cash, men mener de trekker x,- ifra, de grådige slubbertene.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Mye rar fakta i tråden her...

Det varierer såklart fra spill til spill hvor mye du får. Jeg har f.eks opplevd å få 300 for et spill. Bare det er snakk om "ikke alt for gamle PS3/360 spill", kan du få alt fra 80kr - 300kr+ pr. spill.
Og du KAN få utbetalt cash, men da trekker de fra ~20%

PS2 konsoll og spill kan også byttes inn.
Sist endret av CosmoKramer; 11. mai 2010 kl. 17:44.
Sjekka det ut nå nettopp. Fikk 288 for 2 ps3 spill Da hadde de trekt ifra 20 %.
De gir ikke ut cash her ihvertfall (Stjørdal).. Har spurt to-tre forskjellige ekspeditører, samme svar hver gang.. Mulig de har forskjellig praksis fra butikk til butikk
ble så jeg solgte 5 spill, en playstation2 og en softgun for 50 kroner og en halvliter med hjemmebrent for de som lurte.
men dere må gjerne bruke tråden til å si hva dere har fått for spill osv. på game!
Her jeg bor får man utlevert penger for spill man bytter inn. Men man må være over 18 år for å få tatt de ut.
Det er med forbehold på at de trekker fra 20 %.
Superlurker
merulz's Avatar
Sitat av toxicity Vis innlegg
Låner tråden litt så at dem har et tilbud der du leverer inn 2spill og forhåndsbestiller red dead redemeption så får du det for 100,- kan jeg levere den Bundel driten som følger med 360 elite med lego batman og pure?
Vis hele sitatet...
Så lenge det ikke står "not for resale" eller en annen variant på baksiden av coveret skal det gå bra. Fikk ikke levert inn Guitar Hero siden det var fra en bundle med gitar.
Ellers så er det ikke værre enn å ta med spillet og spørre dem.
Få opp kjøp & salg delen av forumet igjen !
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av merulz Vis innlegg
Så lenge det ikke står "not for resale" eller en annen variant på baksiden av coveret skal det gå bra. Fikk ikke levert inn Guitar Hero siden det var fra en bundle med gitar.
Ellers så er det ikke værre enn å ta med spillet og spørre dem.
Vis hele sitatet...
Jeg fikk blankt nei når jeg prøvde å levere Skate2 og GTA IV for å få forhåndsbestille Skate3. De har nye regler nå... Så bruktspill betyr ikke nødvendigvis hvilket som helst brukt spill, men et bruktspill de har på listen over spill de tar imot i sammenheng med tilbudet. Og dette er som regel nyere spill, og brukt-spill de ikke har til salgs atm.

Btw. Jeg leverte selv inn spillet som fulgte med Guitar Hero pakka. Det var til og med forseglet, så jeg fikk nypris tilbake! Typ 500,- De ga tydligvis blaffen i "not for resale" merket på min lokale GameStop.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av Gesel Vis innlegg
De gir ikke ut cash her ihvertfall (Stjørdal).. Har spurt to-tre forskjellige ekspeditører, samme svar hver gang.. Mulig de har forskjellig praksis fra butikk til butikk
Vis hele sitatet...
det der er bare tull, jobber selv på gamestop å det er like retningslinjer i alle butikkene.
Sitat av pokemon Vis innlegg
det der er bare tull, jobber selv på gamestop å det er like retningslinjer i alle butikkene.
Vis hele sitatet...
Da følger ikke de retningslinjene, that's for sure.. Har dog ikke spurt på ca. 2 år, så mulig de har endret rutiner. Men da jeg kom med en bunke PS3-spill var det visstnok kun mulig å få det i gavekort eller bytte.
Ekskluderingsliste: http://gamestop.no/pdf/Exclusion_NO.pdf

Dette er da spill som ikke funker ved det "bytt 2 spill få 1 for 1 kr" tilbudet.