Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 931
Hallo! Min første post på freakform

Dette er en låt jeg har laget. Den er en slags blanding av trance og rock. Altså synthesizere (trance), trommer og bass (rock). Kanskje litt 80'talls feel - tenk Airwolf.

Hva synes dere?

http://soundcloud.com/clynos/trancerocker
Sist endret av clynos; 11. mai 2010 kl. 23:07.
Så for meg en 80 talls naturdokumentar der denne spiller i bakgrunnen. Helt ok tune, fikk skikkelig retro følelse.
Fet sang, har lastet den ned vil gjerne høre mer
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
Fresh beat bror. Den der likte jeg virkelig, fikk sykt fin følelse av å høre på den!!
ArbeidsledigProletar
Jean Michelle Jarre anyone?
clynos's Avatar
Trådstarter
Sitat av Thriller Vis innlegg
Så for meg en 80 talls naturdokumentar der denne spiller i bakgrunnen. Helt ok tune, fikk skikkelig retro følelse.
Vis hele sitatet...
Hehe retro is the way to go Takk for kommentar!

Fett! Ja jeg må lage mer i denne stilen tror jeg. Lager musikk til noen animasjonsfilmer for øyeblikket, men får se om jeg kan presse inn en Trancerocker2 snart.

Sitat av cos Vis innlegg
Fresh beat bror. Den der likte jeg virkelig, fikk sykt fin følelse av å høre på den!!
Vis hele sitatet...
Kult hehe!

Sitat av clynos Vis innlegg
Fett! Ja jeg...
Vis hele sitatet...
Den var til thriller

nei til xiyuno mener jeg.. lol
Sist endret av clynos; 12. mai 2010 kl. 00:12.
Velkommen til forumet. Som Batabusa sier, minner ganske mye om Jean Michael Jarre. Slettes ikke verst låt dette
"Oops, looks like we can't find that page!"
re-up ?
Fungerer fint her.
Sitat av Fx114 Vis innlegg
Fungerer fint her.
Vis hele sitatet...
aha, av en eller annen grunn kom det .no på slutten av linken!
Synthen høres falsk ut, men gir meg en slags macgyver feel:P
clynos's Avatar
Trådstarter
Sitat av goram Vis innlegg
Velkommen til forumet. Som Batabusa sier, minner ganske mye om Jean Michael Jarre. Slettes ikke verst låt dette
Vis hele sitatet...
Veldig rart. Jeg hører nesten ikke på Jarre, men Vangelis hører jeg masse på.
Hørte ikke så mye trance, men absolutt en fet 80's synthpop/electro eller tv-theme låt! Hører mye Airwolf her ja

Jeg ville kanskje behandlet trommene så de låt hakket mer 80's, gated reverb på skarpen, litt mer klikk og punch i kicken. Ellers fin retro lyd
clynos's Avatar
Trådstarter
Fonzey: Takk for kritikk. Skal prøve å gjøre det du foreslo. Synthene blir mere trance-aktig i andre halvdel kanskje. Håper folk hører hele;P
clynos's Avatar
Trådstarter
Sitat av xiyuno Vis innlegg
Fet sang, har lastet den ned vil gjerne høre mer
Vis hele sitatet...
Jeg fant en litt eldre en som er i samme stil. Ikke så lang da:

http://soundcloud.com/clynos/supercool
Likte "Trancerocker" best, kunne minne en del om JMJ - Oxygene (part 4?)