Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1973
Halla og god jul til alle på forumet


Lurer på om noen har vært borti en acid blotter som kalles Alex Grey - Albert Hofmann
Ser slik ut - http://www.technoccult.com/wp-content/sthofmann.jpg

Noen som har vært borti disse eller vet hvor mange mikrogram det er i dem?
Spiste et par av de i fjor sommer på Full moon festival utenfor Berlin. Skal ikke skryte på meg at jeg kan måle nøyaktig mikrogram med min egen hjerne, men de var ihvertfal relativt potente. Uten å ha gjort noe research vil jeg tippe de ligger på rundt 200-250 µg.
off-topic:

men spør slik at jeg slipper å lage en egen tård om det.

info om albert hofmann noen som har noen gode side på norsk eller lett engelsk? har sotte og lett lenge, for dette er en mann jeg vil vite mer om.

sorry for
Ja husker dem, mentalmelt. Også varte trippen i over 20 timer...kom vi ikke frem til at det kunne være et annet stoff enn LSD i dem?
hvilket stoff skulle det ha vært?
Bromo Dragonfly f.eks. Mange av lappene/blotterne som har vært solgt som LSD de siste årene har inneholdt andre stoffer med lignende virkning og dosering.

Dette blant annet grunnet et stort bust i USA som gjorde slutt på en av de få store produsentene av LSD.
har skjekket på andre forum (b.l.a flashback.info) og virker nok som det er LSD og ikke noe annet i disse kraftige blotterene.
Sist endret av mentalmelt; 26. desember 2007 kl. 01:59. Grunn: off topic
Sitat av Vasall
Ja husker dem, mentalmelt. Også varte trippen i over 20 timer...kom vi ikke frem til at det kunne være et annet stoff enn LSD i dem?
Vis hele sitatet...
Ja stemmer det. De varte mistenkelig lenge og satt oss i en uvanlig surrete sinnsstemning, selv til LSD å være. Er jo såpass lenge siden nå at jeg ikke tør si noe for sikkert, men har en sterk følelse av at det var noen ugler i mosen der..
Sist endret av mentalmelt; 29. desember 2007 kl. 04:21.
Men blir ikke LSD produsert i Europa for det europeiske markedet, eller kommer syra fra USA?
Sist endret av Mullah; 29. desember 2007 kl. 16:28. Grunn: Fjernet regelbrudd
Det har i mange tiår kommet mye syre fra Tsjekkia og andre land i samme område. Nå for tiden produseres det også en del i Nederland, men trafikken går og kommer selvfølgelig til og fra andre verdensdeler også..

Vær forøvrig grei og dropp å klage over at du ikke får tak i LSD. Jeg ser det er flere som gjør det samme ang andre typer rusmidler også, og det ser så dumt ut samtidig som det lett kan mistolkes..
Sist endret av mentalmelt; 29. desember 2007 kl. 06:21.
Å, beklager, måtte bare få ut frustrasjon. Glemte at toleransen for off topic konvergerer mot 0 her.
Jaja, det har egentlig ikke noe med off topic å gjøre. Les hva jeg skriver så skjønner du forhåpentligvis hva jeg mener uten at vi trenger å gå noe dypere inn på det..
de går også under navnet "St. Albert", rart det er bare dere 2 som mistenker at det er noe annet i dem. er flere tråder om blotteren på flashback.info, men ingen der sier noe om at de kan inneholde noe annet enn lsd
Huskt at tomme blotterark også kan kjøpes billig over nett, noe som gjør det enkelt å lage sine egne ark med sine egne kjemikalier i. Man han ingen garanti for at lappene man spiser kommer fra det originale partiet.

Så kan det så klart også hende at vi var såpass langt ute på bærtur at vi loker helt =) Men over 20 timers varighet er nå uansett i drøyeste laget for en syrebit vil jeg si.

St. Albert er navnet på selve bildet btw, for de som er interessert i Alex Grey's artwork. Det er et jævlig kult bilde, spesielt hvis man studerer det litt nærmere..
Sist endret av mentalmelt; 29. desember 2007 kl. 17:25.
Sitat av Vasall
Ja husker dem, mentalmelt. Også varte trippen i over 20 timer...kom vi ikke frem til at det kunne være et annet stoff enn LSD i dem?
Vis hele sitatet...
Kan jo være DOB( 2,5-dimethoxy-4-bromoamphetamine), dette stoffet kan man jo også få på blotters, og varer noen timer lenger en lsd.
Sitat av mentalmelt
Så kan det så klart også hende at vi var såpass langt ute på bærtur at vi loker helt =) Men over 20 timers varighet er nå uansett i drøyeste laget for en syrebit vil jeg si.
Vis hele sitatet...
Har selv hengt igjen to ganger opp mot tiden du nevner, på biter jeg spiste jevnlig og pleide å ha "normale" tripper på. Men da har det bare skjedd meg, ikke de jeg hang med på de tidspunktene.

Selv om det virker merkelig er vel muligheten tilstede for at dere begge fikk en reaksjon på omstendighetene e.l. og fikk dere en bonustripp ja.
Skal ikke utelukke hverken det ene eller det andre. Men uansett, jeg ville ikke hatt noen betenkeligheter med å spise en St Albert-lapp igjen, hvis det er det tråden handler om.

Om vi fikk noe annet så var det isåfal et unntak fra regelen. Disse lappene er kjent for å inneholde mye LSD av høy kvalitet, og opplevelsen jeg hadde på dem var absolutt ingenting å klage på..