Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 4069
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei
Jeg soner samfunnstraff. Plukker søppel i dårlig vær. 6 timer hver gang. Fortjener jo å sone samfunnstraff, helt klart.

Jeg kom til å lure på om det kanskje eksisterer noen form for tabletter eller annen medisin som jeg kan innta på morgenen, slik at jeg ikke husker dagen. Det jeg tenker på er å liksom plutselig kommer til meg selv på stua hjemme, og føler at tiden har gått fort, som om jeg for et øyeblikk siden skulle til å starte med å plukke søppel, og plutselig er på stua hjemme og chiller. Som om jeg nettopp lå i senga og skulle til å sovne, og i neste øyeblikk våkner jeg og står opp.

Jeg regner med det fins alternativer, men ulempen med disse alternativene er at de kan gi rus / har misbrukspotensiale. Noe sånt vil jeg ikke ha i meg, jeg vil ikke ta b-preparater i det hele tatt. Sånt er jeg ferdig med.

Så, fins det noe som kan fungere, som ikke er b-preparat?

Rart spørsmål kanskje, men
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gleder meg til svar her �� Eneste er jo å bli mongis rusa på xanax eller Vera faen
Må bli noe chillpills, à la seroquel. Blir trøtt i starten, men etter hvert blir ting litt chill. Så kan du chille og plukke søppel. Chill og spill.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Bruker seroquel fra før for søvn... ikke faen om jeg tar det på dagen nei
Sitat av urunderarrest Vis innlegg
Må bli noe chillpills, à la seroquel. Blir trøtt i starten, men etter hvert blir ting litt chill. Så kan du chille og plukke søppel. Chill og spill.
Vis hele sitatet...
Plukke søppel på seroquel... Welcome to hell.
Hva med rake motsetningen? Plukke søppel på amfetamin? Neida..
Anonym bruker
"Ergerlig Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei ikke som jeg vet, men kanskje i år 2060, en databrikke i hode som gjør at du er programmert til å gjøre jobben uten at du selv er til stedet i hodet . Kan du innta saker som gjør at jobben blir morsomere, drugs av noen slag? Kose deg å plukke søppel på mdma ? :P
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rivotril eller xanor må vel være en sikker vinner til noe sånt! Rivotril glemmer du vel fort et par - tre dager på men du husker ikke stort annet enn noen bruddstykker fra samf.straffen iallefall. Anbefales dog ikke. Knaska innpå rivotril under samfunnsstraff selv en gang og måtte inn på møte med kriminalomsorgen fordi kontakt person mente jeg var rusa.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Okei ja folkens. Da må jeg bare kontakte Apple og be om å få en demo-versjon av hjerne-chippen de har planlagt i år 3000 og som koster 3 milliarder per stykk. Jeg driter i om det er bugs på den. Alt jeg vil er å styre fra iPhonen om jeg vil være tilstede i hodet eller ikke. Samme faen om jeg pisser på meg eller kvakker for ofte. Kommer tilbake med informasjon om responsen fra Apple! Spar penger imens da, folkens
Ta noe lydbok på øret og noe god varm kaffe i termosen så er du snart ferdig skal du se
Anonym bruker
"Fortvilet Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje ta straffen din som en mann? Er da ikke så gale å gå rundt å plukke søppel, du sier jo også selv at du fortjener det?
Og nei det finnes ingen måte å glemme dagen på, uten å framstå ruset og helt fucked.
Radikalt forslag: Tenk at du har kun et visst antall timer på jorden før du dør. Kjedelig å bare la de passere? Hva med å smelle på noe spanskkurs på øret. Bare la de hviske sweet nothings til du begynner å ta det til deg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Okei ja folkens. Da må jeg bare kontakte Apple og be om å få en demo-versjon av hjerne-chippen de har planlagt i år 3000 og som koster 3 milliarder per stykk. Jeg driter i om det er bugs på den. Alt jeg vil er å styre fra iPhonen om jeg vil være tilstede i hodet eller ikke. Samme faen om jeg pisser på meg eller kvakker for ofte. Kommer tilbake med informasjon om responsen fra Apple! Spar penger imens da, folkens
Vis hele sitatet...
Husk at ledninger og programvare blir solgt separat, så da er du fort oppe i 5 milliarder totalt
Anonym bruker
"Ergerlig Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hmm...lydbok på øret med innhold som sender deg inn i en hypnose så du ikke husker noe før den er over? Finnes det kanskje?
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje ta straffen din som en mann? Er da ikke så gale å gå rundt å plukke søppel, du sier jo også selv at du fortjener det?
Og nei det finnes ingen måte å glemme dagen på, uten å framstå ruset og helt fucked.
Vis hele sitatet...
Hei KP-hunter. Jeg tar straffen min jeg ta og finn på noe annet idag, takk.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av utepaanordnes Vis innlegg
Husk at ledninger og programvare blir solgt separat, så da er du fort oppe i 5 milliarder totalt
Vis hele sitatet...
Ajjj shit....
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hmm...lydbok på øret med innhold som sender deg inn i en hypnose så du ikke husker noe før den er over? Finnes det kanskje?
Vis hele sitatet...
Jeg har ingen mulighet til å høre på lydbøker
Fins ikke noe sånt du ikke blir rusa på. Best for formålet ville vært rivotril men dette vil også gjøre deg megarusa og slå ut på urinprøver. Kan alltids prøve med en kvart eller halv tablett om du ikke går på pissings.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Neida, det handler bare om at jeg ikke vil ha sånt i meg. Ferdig med sånt for lengst
Tusen takk for svar uansett, jeg har ikke fått svar fra Apple enda, men det kommer vel!
Samfunnsstraff er downer så jeg skjønner deg godt as.
Er straffedømt selv og går jevnlig forbi et område med søppelplukkere på samfunnsstraff, da får jeg en så sterk solidaritetsfølelse at jeg gir dem skryt for å gjøre en god og viktig jobb med å ta vare på miljøet og noen ganger har jeg gitt bort resten av sigg pakka mi til gutta. Kanskje ikke til hjelp for deg og kjedsomheten din men å plukke søppel er en god deed så prøv å tenk at du gjør noe bra istedet for å tenke at straffen er no jævla dritt.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Harek Vis innlegg
Samfunnsstraff er downer så jeg skjønner deg godt as.
Er straffedømt selv og går jevnlig forbi et område med søppelplukkere på samfunnsstraff, da får jeg en så sterk solidaritetsfølelse at jeg gir dem skryt for å gjøre en god og viktig jobb med å ta vare på miljøet og noen ganger har jeg gitt bort resten av sigg pakka mi til gutta. Kanskje ikke til hjelp for deg og kjedsomheten din men å plukke søppel er en god deed så prøv å tenk at du gjør noe bra istedet for å tenke at straffen er no jævla dritt.
Vis hele sitatet...
Det er det jeg prøver å gjøre nå hjelper også å tenke «Jaja, om fem timer tenker jeg tilbake på dette og tenker at det gikk fort»
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Altså om du har mulighet til å ha på hodetelefoner er jo lydbok som foreslått over, evnt god musikk, den opplagte måten å gjøre repetitivt arbeid mindre kjedelig. Om du aldri har prøvd lydbok har du muligheten nå, haugevis gratis på youtube, konkret forslag: https://www.youtube.com/watch?v=djAbIHO4fZA
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan ser man om det er samfunsstraff og ikke bare anleggsgartnere eller renholdsfolk?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei KP-hunter. Jeg tar straffen min jeg ta og finn på noe annet idag, takk.
Vis hele sitatet...
Du gjør jo ikke det? Du spør her på freak om det finnes noen måte du kan ta en pille og våkne opp igjen etter arbeidet er ferdig gjort. Er det det du oppfatter å ta straffen din som en mann? Å gjøre den i pillerus
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av skrtskrt Vis innlegg
Du gjør jo ikke det? Du spør her på freak om det finnes noen måte du kan ta en pille og våkne opp igjen etter arbeidet er ferdig gjort. Er det det du oppfatter å ta straffen din som en mann? Å gjøre den i pillerus
Vis hele sitatet...
Jekk deg ned et par hakk du.
Har du noen gang sonet samfunnstraff? Det er ikke så veldig gøy, bedre enn fengsel, men hvis du fucker opp havner du i fengsel. Jeg utførte straffen min uten kjemisk hjelp. Men ikke være så forbanna moraliserende og dømmende, du vet ikke hvordan den karen her har det inni seg. Ganske ydmykende å stå og plukke søppel med haggel sprutende på deg og du tilfeldighvis også må plukke en halvspist kebab med rødvinsspy oppi fra kvelden før.
Anonym bruker
"Fortvilet Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jekk deg ned et par hakk du.
Har du noen gang sonet samfunnstraff? Det er ikke så veldig gøy, bedre enn fengsel, men hvis du fucker opp havner du i fengsel. Jeg utførte straffen min uten kjemisk hjelp. Men ikke være så forbanna moraliserende og dømmende, du vet ikke hvordan den karen her har det inni seg. Ganske ydmykende å stå og plukke søppel med haggel sprutende på deg og du tilfeldighvis også må plukke en halvspist kebab med rødvinsspy oppi fra kvelden før.
Vis hele sitatet...
Nei jeg har aldri sonet samfunnstraff, til gjengjeld har jeg aldri gjort noe som gjør at jeg fortjener å sone samfunnstraff. Du mener at det er å ta straffen sin som en mann å spørre her på freak om det finnes en måte å glemme hele dagen og våkne opp når man er ferdig? Selvfølgelig er det ikke behagelig å plukke andre sin søppel, men jeg tviler på at TS sitt behav stod lavt på listen da han fikk tildelt denne straffen
Anonym bruker
"Fortvilet Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
behag*
Du trenger ikke glemme, ta LSD og du vil se at søppelplukkingen blir mer interessant enn noe annet.
Samfunnsstraffen min var sykling, innebandy og matlaging. Hun som fulgte meg opp på Kriminalomsorgen spurte hva jeg ville drive med og jeg svarte fysisk aktivitet, gjerne sport.
Så det er mulig å være heldig
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Samfunnsstraffen min var sykling, innebandy og matlaging. Hun som fulgte meg opp på Kriminalomsorgen spurte hva jeg ville drive med og jeg svarte fysisk aktivitet, gjerne sport.
Så det er mulig å være heldig
Vis hele sitatet...
Jeg fikk ta straffen på min egen arbeidsplass, så ja
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei jeg har aldri sonet samfunnstraff, til gjengjeld har jeg aldri gjort noe som gjør at jeg fortjener å sone samfunnstraff. Du mener at det er å ta straffen sin som en mann å spørre her på freak om det finnes en måte å glemme hele dagen og våkne opp når man er ferdig? Selvfølgelig er det ikke behagelig å plukke andre sin søppel, men jeg tviler på at TS sitt behav stod lavt på listen da han fikk tildelt denne straffen
Vis hele sitatet...
Så ikke moraliser og snakk om noe du ikke har peiling på. Bra du er en god borger.
Anonym bruker
"Villig Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jekk deg ned et par hakk du.
Har du noen gang sonet samfunnstraff? Det er ikke så veldig gøy, bedre enn fengsel, men hvis du fucker opp havner du i fengsel. Jeg utførte straffen min uten kjemisk hjelp. Men ikke være så forbanna moraliserende og dømmende, du vet ikke hvordan den karen her har det inni seg. Ganske ydmykende å stå og plukke søppel med haggel sprutende på deg og du tilfeldighvis også må plukke en halvspist kebab med rødvinsspy oppi fra kvelden før.
Vis hele sitatet...
Hvorfor så sur? Er det mulig å få frem poenget uten å fremstå så sur?
Selv om folk ikke har sonet eller hatt samfunnsstraff så kan de ha innspill verdt å høre på. Kanskje du burde ta ditt eget råd?