Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1739
Hei

Er helt ny her og har noen spørsmål. Dette er min andre runde med PCT, men på forrige kur brukte jeg Clomid som pct. Da doserte jeg 50 mg i to uker og 25 mg i to uker. Tenkte jeg skulle prøve nolvadex denne gangen her og har skjønt at man skal ta 40 mg i to uker og 20 mg i 2 uker. Høres det greit ut? Har hørt at man mister mer libido av clomid i forhold til nolvadex samt at nolvadex har mindre bivirkninger. Har også hørt at AI etter endt clomid/nolvadex kur burde være inn i bilde. F.eks 0,25 mg arimidex annen hver dag i 2 uker - er det nødvendig?

Mvh
Er ikke noe one size fits all med pct.

Om du skal få svar det er verdt å ta vare på bør du si noe om hva du har kjørt og hvor lenge som et minstekrav.
Trådstarter
2 0
250 mg testo e hver 5 dag i 14 uker.

Sitat av DrPerception Vis innlegg
Er ikke noe one size fits all med pct.

Om du skal få svar det er verdt å ta vare på bør du si noe om hva du har kjørt og hvor lenge som et minstekrav.
Vis hele sitatet...
250 mg testo e hver 5 dag i 14 uker.
Sist endret av Indianerild; 26. juni 2020 kl. 12:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er ganske mange forskjellig varianter av PCT. Poenget med PCT er du skal midlertidig kickstarte egenproduksjonen til den begynner å gå av seg selv. Alle former for AI og SERM starter igang LH og FSH.

Jeg har et spørsmål TS. Jeg regner med at du har 50 nolvadex i pakka di. Med 40-40-20-20 så har du jo 8 tabletter igjen. Hva har du tenkt til å gjøre med de? Kaste de?

Som du nevner på slutten der, det er også mange som kombinerer AI med nolvadex, som da feks arimidex. 0,25mg ed/eod vil jo fungere, men ingen kan si om dette er ideell løsning for nettopp deg.