Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1624
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dps har avsluttet saken. Måtte møte regelmessig men Corona sørget for telefonkontakt istedet. Rikitg medisin ble funnet og det skal gå gjennom fastlegen. Må jeg ringe fastlegen og få time eller kan jeg bestille på minhelse? Kan dose økes gjennom samme side eller må jeg møte? Ikke noe problem å møte, bare at det hadde vært veldig enkelt å bare skrive. Takk på forhånd
Psykedelisk bakverk
Kanskje du skal gå inn på minhelse og se? Eventuelt ringe legekontoret?
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Kanskje du skal gå inn på minhelse og se? Eventuelt ringe legekontoret?
Vis hele sitatet...
Orker ikke ringe legekontoret nå, og jeg misforstår så fort når noe er skriftlig. Det står aldri forklart slik at jeg skjønner det/finner aldri akkurat det jeg lurer på.
Det er vel bare å skrive melding i appen og se hva legen svaret, enten så får du det du skal ha, men du skal ikke se bort ifra at han/hun vil møte deg og se hvordan det går med deg:-)
Du kan fornye resept gjennom appen men ved oppstart er det lurt med en konsultasjon først. Opptrapping kan skje gjennom appen men dette er ting du bør snakke med legen om på en konsultasjon. Hva som skjedde på dps, ditt behov, medisinering, plan for opptrapping, hvilke bivirkninger du bør bestille legetime for og ikke osv.