Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2395
Hei, jeg og en kompis har bestilt 1g medMDMA(84% renhet) og 0,5g MDA(94% renhet).

Lurte derfor hvordan det blir å blande disse stoffene, blir MDA å drepe MDMA rusen eller passer disse 2 stoffene sammen?

Hadde tenkt å dra ut neste lørdag etter jeg hadde tatt disse stoffene, å lurer på om "formen" man får av disse stoffene blandet sammen passer til det, eller om jeg burde holde meg hjemme?

Hadde vært fint å hørt fra noen som har prøvd disse stoffene, eller MDA alene
Dere har jo nok til 2 doser hver hvorfor ikke prøve 0,1 av hver?
Ikke så dumt noen som vet hvor mange mg vi burde starte med? Har prøvd MDMA et par ganger før, men ikke MDA, også i kombinasjon med ketamin.

Har skjønt det sånn at MDA har en psykadelisk effekt men at det ikke gir like mye empati som MDMA, og at det har litt mer "amfetamin-feeling".

Vist jeg ikke tar helt feil da så burde jo MDMA og MDA passe ganske greit sammen, da MDMA gjør opp for det MDA mangler. Men hvor psykadelisk er MDA egentlig? Kan jeg regne med kraftige visuals eller bare at farger osv er litt kraftigere?
Vet lite om MDA, bare MDMA, men foreslår 0,1 mdma som kutulu sier, men kanskje bare 0,05 MDA,
da en tåler høyere doser på MDMA, har hørt at 0,2 er litt kraftig på MDA. Kikk litt på linken under.

http://www.bluelight.ru/vb/threads/592911-Mda-mdma

Du får nok masse svar fra andre her som har peil.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av elytsmoorhs Vis innlegg
250μg er mer enn nok for et feel good dropp. Tror det blir litt mye å kjøre i seg 1000μg til å starte med, men hver sin smak. De fleste som har drevet med emma en stund kjører 250-300 på første dropp, og justerer senere ved behov.
Vis hele sitatet...
250μg mdma er en mikroskooopisk dose. ville droppet 100-150mg først, og eventuellt tatt ett dropp til om det skulle trenges MDA vet jeg fint lite om
Sitat av elytsmoorhs Vis innlegg
250μg er mer enn nok for et feel good dropp. Tror det blir litt mye å kjøre i seg 1000μg til å starte med, men hver sin smak. De fleste som har drevet med emma en stund kjører 250-300 på første dropp, og justerer senere ved behov.
Vis hele sitatet...
Litt mye med 1000μg?! Hvordan kan det være for mye når det må 20mg+ for å i det hele tatt oppnå threshold effekter på både MDA og MDMA?
Sist endret av 3ndgame; 13. januar 2013 kl. 02:30.
Sammen syntes jeg det er supert, føler det blir litt mer "småvisuelt" ikke noe store greier, men at det ser ut som person har på seg briller, eller at ansiktet veksler mellom to forskjellige, dette er bare eksempler jeg har opplevd selv da :P

Føler også at jeg får mer soffa formen enn party formen også. Bare MDA syntes jeg ikke er like digg som Emma.
De gangene jeg har blandet har jeg somregel ca 50/50 i stripa.

Be careful and have fun
Hvorfor ikke bare ta MDA alene først så du har peiling på hvordan d funker for så og teste de to sammen?
Er/har vært nokså vanlig med disse to stoffene i exstacy piller rundt her.. Just saying
Sitat av ShadowFiend Vis innlegg
Er/har vært nokså vanlig med disse to stoffene i exstacy piller rundt her.. Just saying
Vis hele sitatet...
Sant det, men i det kan det være mye annen dritt også, så man ikke nødvendigvis får"smakt på" feelinga av bare de 2.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Sitat av ShadowFiend Vis innlegg
Er/har vært nokså vanlig med disse to stoffene i exstacy piller rundt her.. Just saying
Vis hele sitatet...
Jupp, MDMA og MDA er veldig bra kombo
50/50 blanding MDMA/MDA sies av gamle ecstacyveteraner å være det feteste man får. Tror det var noe ala det P.T./"party time" knipsene og fra 90s inneholdt, kjent for å gi "skikkelig syreform" i tillegg til E-vibben.

MDA gir litt visuals men man kan få veldig realistiske hallusinasjoner av det, på samme måte som på slutten av en hard MDMA-tur. Fargeforsterkningen er sterkere fra MDA og man får mer tracing, ting gløder gjerne litt mer enn på bare MDMA og du får en hysterisk mye sterke bodyload samt. gjerne litt følelse av at det gnager mer på kroppen enn MDMA gjør. Jeg har hørt folk si før at MDMA er "90% heartspace and 10% headspace" mens MDA er mer 70/30-ish.

Protip: Cannabis forsterker visuals fra MDA og MDMA helt enormt, til det punktet der du kan se filmer fra livet ditt i gardinene dine og slikt om du er på en god snurr.
Hadde en helt utrolig opplevelse på MDMA i Portugal selv (noe vi fikk testet). Det visuelle var ekstremt. Hadde jeg sett det samme på andre stoffer tror jeg faktisk at jeg hadde fått grisenoia. Tok en veldig stor drop, og oppturen var så kraftig at jeg nesten vurderte å ta noe beroligende. Når peaken kom var det derimot verdt det. Himmelen fikk mønstre som lignet blomster, jeg så masse lysende "gjerder" i forskjellige farger på bakken og til min store overraskelse en gnom på hoppestokk! Det som derimot var mest intenst kom på slutten av turen. Da ansiktene til folkene i campen "morphet" til orker. Noen fikk også store huggtenner og lysende øyne. Men det stoppet ikke der. Det fløt masse mønstre over ansiktene deres, og noen hadde ikke munn eller øyne i det hele tatt. Ganske sikker på at vi hadde røyket cannabis. Det gjorde vi jo stort sett konstant når vi var der uansett. Av denne grunn er jeg veldig nysgjerrig på MDA.

Her er rapporten om denne opplevelsen på MDMA for de om ikke har sett den, og vil ta en titt. http://freak.no/forum/showthread.php?t=227895
Sitat av Rottegift Vis innlegg
50/50 blanding MDMA/MDA sies av gamle ecstacyveteraner å være det feteste man får. Tror det var noe ala det P.T./"party time" knipsene og fra 90s inneholdt, kjent for å gi "skikkelig syreform" i tillegg til E-vibben.

MDA gir litt visuals men man kan få veldig realistiske hallusinasjoner av det, på samme måte som på slutten av en hard MDMA-tur. Fargeforsterkningen er sterkere fra MDA og man får mer tracing, ting gløder gjerne litt mer enn på bare MDMA og du får en hysterisk mye sterke bodyload samt. gjerne litt følelse av at det gnager mer på kroppen enn MDMA gjør. Jeg har hørt folk si før at MDMA er "90% heartspace and 10% headspace" mens MDA er mer 70/30-ish.

Protip: Cannabis forsterker visuals fra MDA og MDMA helt enormt, til det punktet der du kan se filmer fra livet ditt i gardinene dine og slikt om du er på en god snurr.
Vis hele sitatet...
Vurderte å ta 130mg MDMA å 70 mg MDA og deretter justere etter behov Har også lest at det er ganske kraftig bodyload på MDA.
Når jeg var i Spania i sommer tok jeg en 250mg extacy tablett som skulle bare inneholde MDMA, men mistenker det var litt MDA i den. Mens jeg ventet på effekten fra extacy tabletten tokk jeg også 3-4 striper med MDMA. Det hele endte med at jeg fikk den mest utrolige følelsen jeg noen gang har hatt, alt var bare helt perfekt!

Etter en stund måtte jeg legge meg ned på sofaen, alt begynte å gå i "fast-forward" og alt av farger ble skarpere, fikk skikkelig "HD-vission". Men så plutselig begynte hele kroppen å riste samt kjeven min gikk i 100, var ikke så skremmende egentlig bortsett fra det kjentes ut som hjerte skulle eksplodere

Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Hadde en helt utrolig opplevelse på MDMA i Portugal selv (noe vi fikk testet). Det visuelle var ekstremt. Hadde jeg sett det samme på andre stoffer tror jeg faktisk at jeg hadde fått grisenoia. Tok en veldig stor drop, og oppturen var så kraftig at jeg nesten vurderte å ta noe beroligende. Når peaken kom var det derimot verdt det. Himmelen fikk mønstre som lignet blomster, jeg så masse lysende "gjerder" i forskjellige farger på bakken og til min store overraskelse en gnom på hoppestokk! Det som derimot var mest intenst kom på slutten av turen. Da ansiktene til folkene i campen "morphet" til orker. Noen fikk også store huggtenner og lysende øyne. Men det stoppet ikke der. Det fløt masse mønstre over ansiktene deres, og noen hadde ikke munn eller øyne i det hele tatt. Ganske sikker på at vi hadde røyket cannabis. Det gjorde vi jo stort sett konstant når vi var der uansett. Av denne grunn er jeg veldig nysgjerrig på MDA.

Her er rapporten om denne opplevelsen på MDMA for de om ikke har sett den, og vil ta en titt. http://freak.no/forum/showthread.php?t=227895
Vis hele sitatet...
Høres veldig morsomt ut, men også litt skremmende men håper jeg får lignende effekt denne gangen. Digget å lese om turen din på BOOM!
Jeg å en kompis planlegger å dra dit i 2014, klarer nesten ikke å vente. Virker som den perfekte festivalen for meg!