Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3532
Hei, jeg er en hverdags røyker som fyrer hver dag når jeg er hjemme. Jeg jobber turnus å rører ikke rusmidler på jobb.

På søndag så tenkte meg og en veninne å piffe det litt ekstra opp (hun har prøvd det meste, vi er bare 18år)og fikk ikke tak i cola eller diaz. Jeg hadde aldri prøvd noe annet enn hasj/weed... Men vil kalle meg passe innrøyka.

Vi fløy å kjøpte rivotril for 500 spenn og la 7,5 stk under tunga med det samme(2mg) imens vi begynte å rulle en J.
Fikk piss lættis etter 30min og ble helt borte, jeg husker nesten ingenting fra søndag til og med tirsdag, og jeg landa ikke før på onsdag selvfølgelig den dagen jeg skulle på jobb igjen! Ja jeg kom faen meg pille bakfjern på jobb, det var grusomt.

Har fått høre mye av kametatene mine i etterkant siden jeg var så rusa også husker jeg jo ingentig. Angret veldig på tirsdag for at jeg hadde prøvd det, er egentlig imot piller, holder meg til fyrings.

Jeg våkna opp med en sms fra muttern om jeg hadde vært rusa igår(aldri blitt "busta" bare sånn beskyldt) fordi blomsterpotta lå knust på trappa å det lå spy på trappa.

Jeg har prøvd å lese litt rundt i etterkant, men kan noen være så snill å fprtelle meg litt om rivo og hvorfor jeg ikke husker noenting og hvilken virkning det skal ha... Veninnen min ble kake hun og men hun husker alt... Er det vanlig å glemme ting når man er på rivo? Jeg har blant annet mistet 20g god weed som jeg handlet rett før rivoen....

Så jeg har ikke lyst å prøve det igjen, var ikke gøy i etterkant idet hele tatt fordi jeg husker nesten ingenting!


Håper på litt råd og kanskje litt kjeft siden jeg putta i så mange første gang...
Neste gang du skal ta et eller annet anbefaler jeg deg å lese deg frem litt, og gjerne snakke med andre som har god erfaring. Det er masse informasjon både her på nettet og på biblioteket, for å si det på den måten. For å besvare spørsmålet ditt, ja, det er helt fullstendig normalt når man ikke tar benzodiazepiner i terapeutiske doser. Virkningen det gir da er oppstemthet, svekket innlæringsevne, hukommelse, oppmerksomhet, konsentrasjonsevne og kritikkløshet. Det virker også hemmende på reaksjonsevne, bevegelseskontroll og psykomotoriske ferdigheter. Du tok så pass mange på en gang uten toleranse, så at du ikke husker stort av hele opplevelsen er jeg ikke spesielt overrasket over. Anbefaler deg å være litt forsiktig med disse pillene, benzodiazepiner. Snakker av personlig erfaring. Vil spesielt påpeke dette med kritikkløshet. Man oppfører seg gjerne som om man er Moses som kan krysse dødehavet, omtrent. Har en haug av historier på lager om slik atferd. For eksempel kameraten min, som klatrer opp balkonger og firer seg ned til vinduer i høyblokker med hageslager. Det er lite toksisk men i kombinasjon med f.eks cannabis og alkohol bare øker du sjansene for å forsterke de allerede tilstedeværende virkningene.

Du får en pekefinger av meg for å ikke ha engang lest deg opp til hva konsekvensene av slik bruk medfører.
Sist endret av Lucy In The Sky; 16. november 2012 kl. 23:23.
Ja, normalt for førstegangsbrukere.
7,5 stk, altså 15 mg ? litt vel mye første gang. tror jeg selv tok 3stk første gang, å jeg ble helt baked :P Men spiser du rivotril i lengre perioder(noe som er svært lett og gjøre fordi du glemmer at du har spist) så blir du innspist. har selv tatt 50 og 50 stk i slengen. vær forsiktig sier jeg bare
Trådstarter
11 1
Takk for svar. Fikk noja når jeg ikke husket veldig mye og når keg var fjern fra søndag til onsdag kveld.....

Lucy in the sky: Jeg vet jeg burde lest, hun sa det ikke var noe stress å at det bare ble god stemning så jeg tenkte why not når vi delte 15stk 2mg i ett jafs.

Fikk høre nå at vi var oppe dagen etter altså på mandag og kjøpte endel til men da tok vi tydeligvis bare 3 hver.... Så derfor landet jeg ikke før så seint som jeg gjorde. Men jeg husker absolutt ingenting..... Scary saker.
KP til seg Lucy
Håper du lærte noe av det da. Rivotril er et antielleptikum, og ser det er populært blant rushuer.

Spiste en halv tablett Rivotril en gang for 12 år siden. Synes jeg stokket om på ord og pratet feil i lang tid etterpå.
Jeg blir i fin form bare av en enkel rivotril (2mg), og jeg har en viss toleranse.
Første gangen jeg tok rivotril tok jeg 4, drakk alkohol og røyka. Røyke gjør jeg til vanlig, så måtte bare være med.
Dagen etterpå var den mest irriterende dagen noen sinne. Husket ingenting av hva vi hadde gjort. Brukte penger på weed (noe jeg ikke kan huske), og så våkner jeg opp med gjeld og mange lættis historier. Ble også jævlig mye surr på morgenen, man blir fort sur da... Tar man et fint trekk hjelper det.
Får problemer med balansen av Rivotril. Ikke akkurat min favoritt;-)
Virker som de fleste som får dårlig opplevelse av rivotril enten spiser mer enn 1 tablett (2mg) eller mikser det med alkohol. Dere må huske på at dette er 20 ganger mer potent enn valium (diazepam). 1x2mg rivotril = 8x5mg valium. Dette setter vel mer perspektiv på hvor sterk de egentlig er. Nybegynnere kan holde seg til 0,5-1mg.

Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...ent_dose_table
Synes rivotril er et av de beste benzoene på markedet. Men, hjernene våre er skrudd forskjellig sammen. De reagerer forskjellig på forskjellige kjemikalier
▼ ... over en måned senere ... ▼
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
7 og en halv rivotril er en UFATTELIG dum dose for en førstegangsbruker! du skulle tatt en, maks tre og holdt deg til det. halvveringstiden er latterlig lang, og blackouts får jeg hver gang jeg tar rivoer, så det er ikke noe merkelig med det.

hold deg til røykings. om du vil ha den chille-pille effekt bør du heller fikse litt PF ekstrakt.
har knasket i meg mere xanax og valium i enorme kvanta, og husker ikke en dritt fra den tiden. benzoer er styggedom jeg ikke er så glad i ettertid.. (er dog greit med en blå en sjelden gang, men HOLD KONTROLL).

ALSO: har tatt en og en halv, og ett glass med vin (+/-). blacka ut, bøffet all vinen til min mor, røyket antibac, røykte en joint på badet (bor med mor og søster, var 16år), og hadde sex med en venn av meg (høylytt homse-sex på gutterommet til mor med en notorisk rusmisbruker er ikke poppis).
Do what you please, men du bør virkelig ikke blande dette med alkohol.
Sist endret av drittsekken; 17. januar 2013 kl. 12:05.