Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1963
Var på fest forleden hvor en frøken var så snill og stumpet en sigg på kinnet mitt.

Noen tips for å få dette til å gro fint?
kjipern med arr i fjeset
Fins vel egne kremer for arr tror jeg?
Jeg hadde stikket en tur innom ditt lokale apotek og spurt etter en krem og en serum imot arr.
Gå til laserklinikk der du bor. De har metoder for arrfjerning. Funker best når det er ferskt
Sist endret av Morgul; 2. juli 2020 kl. 21:35.
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Sitat av Morgul Vis innlegg
Gå til laserklinikk der du bor. De har metoder for arrfjerning. Funker best når det er ferskt
Vis hele sitatet...
.. og fakturer frøkna med siggen!
Brulidine krem skal være fin på sår, produsent skriver : Desinfiserende krem ved hudinfeksjon, sår, kutt eller infisert eksem
Det må da gå an å få erstatning eller eventuell behandling finansiert av dette rasshølet av et kvinnfolk?
Gurkemeie krem er veldig effektivt mot både arr og sår. Apoteket har også en silikonkrem og silikonplaster som skal hjelpe på helbredelsesprosessen til arr og gjøre de penere
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Beklager litt off-topic, men hvordan i alle dager skjedde dette? Hvem gjør sånt??
jamen yolo da.
luni's Avatar
For å minste sjansen for varig arr bør du unngå helt å eksponere det for sol i et års tid etter at det har grodd. Dekk det til eller kjøp sunblock-stift.
Fuktighetskrem, ikke pell på det. Brannskadene er de arrene jeg har som synes mest, hør på apotek hva de anbefaler og legen din.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
prøv å bare ikke pill på det alle slagene jeg har fått i trynet har alltid grodd uten noe særlig arr

fy faen arr er et skikkelig stygt ord når jeg tenker over det
Sist endret av Absurd; 3. juli 2020 kl. 20:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Lol har samme problemet. Fikk stekefett i fjeset for en snau uke siden. Skal til hudlegen på mandag så kan si fra hvordan råd de gir.