Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2595 750620
Raskere en vinden
P-freak's Avatar
Sitat av mexico Vis innlegg
Jeg bruker 0.5 g.
Vis hele sitatet...
Så 0,5g grønt er nok til og fylle en hel Joint?
Sitat av P-freak Vis innlegg
Så 0,5g grønt er nok til og fylle en hel Joint?
Vis hele sitatet...
Om det er good shit trenger du sikkert bare 0,3 om du ikke er erfaren. Bland det med tobakk du.
Raskere en vinden
P-freak's Avatar
Sitat av Psytrip Vis innlegg
Om det er good shit trenger du sikkert bare 0,3 om du ikke er erfaren. Bland det med tobakk du.
Vis hele sitatet...
Nå ble jeg forvirret. I førstepost står det at grønt skal røykes rent. Beklager, men er svært ny på området.
Sitat av P-freak Vis innlegg
Nå ble jeg forvirret. I førstepost står det at grønt skal røykes rent. Beklager, men er svært ny på området.
Vis hele sitatet...
du kan røyke den rent,men syntes den smaker og brennerbedre med tobakk. bruker rundt en halv sigg til en sigg, kommer ann på hvor mye grønt jeg har i. halv sigg=0,5 grønnt.
Sitat av nemo90 Vis innlegg
du kan røyke den rent,men syntes den smaker og brennerbedre med tobakk. bruker rundt en halv sigg til en sigg, kommer ann på hvor mye grønt jeg har i. halv sigg=0,5 grønnt.
Vis hele sitatet...
Når jeg har puffet med folk fra statene blir de alltid kjempeforbannet når jeg prøver å blande tobakk i weeden dems. Mens jeg gjerne liker litt tobakk da jeg føler det blir enklere å rulle, trekke ned og så varer sakene lenger. Om man absolutt skal røyke rent så er vel bong det beste etter min mening.
Sitat av P-freak Vis innlegg
Nå ble jeg forvirret. I førstepost står det at grønt skal røykes rent. Beklager, men er svært ny på området.
Vis hele sitatet...
Om du har planer om å røyke en joint med rein weed som nybegynner bør du forvente å spy. Ta deg veldig små trekk isåfall og vent på effekten.
Men ofc smaker det best å røyke det rent.
Raskere en vinden
P-freak's Avatar
Sitat av Psytrip Vis innlegg
Om du har planer om å røyke en joint med rein weed som nybegynner bør du forvente å spy. Ta deg veldig små trekk isåfall og vent på effekten.
Men ofc smaker det best å røyke det rent.
Vis hele sitatet...
Ok, tar til meg rådene. Kommer til og blande det med tobakk.

Takk for svar
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hey. Kompisen og jeg smoka i går, og tenkte vi skulle teste ut tørkede peppermynteblader istedenfor tobakk. Ble helt potte stein, og rusen var både hardere og varte lengre enn før. Dette var på èn grønning, (lang), mens vi før har smoka fem, seks sju (mindre filter) utenom å bli halvparten så stein..

Da vi våknet i dagtidlig etter vanlig mengde søvn var vi helt drøøøøyt slappe, og orket så vidt å se på tv før jeg gikk og la meg og sov fem timer, for å våkne heeelt utmatta igjen..

Peppermybtevladebe var ferdig tørket til mekking te elns, men vetke

Er d helt random at vi ble potte stein, samt at vi fikk en helt fucka dagen derpå?
Takk
Burde kanskje mekket en tråd men
Jeg lurer på: Hva skjer med kroppen når du får munchies? Skjønner ikke hvorfor det blir så godt å spise gummibjørner, hamburger osv.. Hvis noen har et detaljert svar om hva som skjer i hjernen/kroppen så takker for svar! Det er jo bedre å spise når man har munchies enn å spise når man ikke har spist på en hel dag for eksempel :P
Cannabis gjør så at blodsukkeret synker. Korriger meg om jeg tar feil.
Sitat av Layzi Vis innlegg
Morn folkens!

Røyket i helgen noe god pot. Men den knitret litt, hadde mistanke om at den bare var dårlig flusha? Noen som kan bekrefte det?

Den er ikke bøffet med noe, det kan jeg garantere. Var heller ikke noe dritt, ble god og fjern.
Vis hele sitatet...
Hvis det var frø i den du glemte å fjerne kan det ha vært det.

Sitat av nemo90 Vis innlegg
du kan røyke den rent,men syntes den smaker og brennerbedre med tobakk. bruker rundt en halv sigg til en sigg, kommer ann på hvor mye grønt jeg har i. halv sigg=0,5 grønnt.
Vis hele sitatet...
Hvis du har plass til en halv sigg og 0,5 pot i en joint ruller du enten drøyt feite joints ellers er weeden våt.
Sitat av Layzi Vis innlegg
Morn folkens!

Røyket i helgen noe god pot. Men den knitret litt, hadde mistanke om at den bare var dårlig flusha? Noen som kan bekrefte det?

Den er ikke bøffet med noe, det kan jeg garantere. Var heller ikke noe dritt, ble god og fjern.
Vis hele sitatet...
Med stor sannsynlighet ikke flushet i det hele tatt. Den knitrer gjennom hele trekket? Asken ble hardere enn pikk?
Sist endret av Naturgrønn; 8. oktober 2011 kl. 00:59.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Med stor sannsynlighet ikke flushet i det hele tatt. Den knitrer gjennom hele trekket? Asken ble hardere enn pikk?
Vis hele sitatet...
Asken blir ikke stiv av at planten ikke er flushet. Den blir svartere enn vanlig, men om du har stiv aske er det snakk om at weeden er blitt sprayet med noe for å øke vekten.
Er 14 år, er litt over 160 høy og veier 57 kilo elns. Og skal røyke hasj i nærmeste fremtid, noen tips til en som skal røyke for første gang? : p Jeg røyker tobakk til vanlig da, flere ganger om dagen.
Sitat av PotHead Vis innlegg
Er 14 år, er litt over 160 høy og veier 57 kilo elns. Og skal røyke hasj i nærmeste fremtid, noen tips til en som skal røyke for første gang? : p Jeg røyker tobakk til vanlig da, flere ganger om dagen.
Vis hele sitatet...
Ja: la være. Etter de flestes mening er dette en alt for tidlig alder til å ekspremintere med rusmidler. Vent noen år, det er antagelig det beste for deg i det lange løp.
Men, jeg regner med at du driter i hva jeg eller noen andre sier uansett. Så her er noen tips:
-Ikke trekk alt det du er mann for. Ta heller noen små drag av jointen og vent, kjenn på effekten.
-Du trenger absolut noe å drikke. Man blir kjempetørst av cannabis og det hjelper også med drikke om det river i halsen når du skal trekke ned
-Ha noe fet musikk i bakgrunnen
-Gjør dette sammen med noen du stoler på eller alene. Førstegangs ekspremintering sammen med folk du egentlig ikke liker er kjipe greier.
-Ikke forvent for mye av rusen. Mange kjenner ikke rusen første gang og andre forventer alt for mye og blir litt skuffet over effekten.
Sitat av moret Vis innlegg
Ja: la være. Etter de flestes mening er dette en alt for tidlig alder til å ekspremintere med rusmidler. Vent noen år, det er antagelig det beste for deg i det lange løp.
Men, jeg regner med at du driter i hva jeg eller noen andre sier uansett. Så her er noen tips:
-Ikke trekk alt det du er mann for. Ta heller noen små drag av jointen og vent, kjenn på effekten.
-Du trenger absolut noe å drikke. Man blir kjempetørst av cannabis og det hjelper også med drikke om det river i halsen når du skal trekke ned
-Ha noe fet musikk i bakgrunnen
-Gjør dette sammen med noen du stoler på eller alene. Førstegangs ekspremintering sammen med folk du egentlig ikke liker er kjipe greier.
-Ikke forvent for mye av rusen. Mange kjenner ikke rusen første gang og andre forventer alt for mye og blir litt skuffet over effekten.
Vis hele sitatet...
Vel ja, jeg driter i hva du og andre sier. Prøver ikke å være frekk i kjeften, men jeg bare er sånn. Jeg driter i ALT og gjør som jeg vil, og prøver noe nytt nesten hver dag. Men ska følge tipsene dine hvertfall.
Slapp av, vi er alle mennesker. Noen forskjellig enn andre. Er så lei av å høre at man bare er så jævlig kul, 14 år osv osv bare fordi man har en annen holdning til livet enn andre. Hva om han faktisk gir en god faen, det finnes mangen av de som faktisk er sånn uten å ha sett amerikanske gangstah filmer osv.

Sitat av fetter Vis innlegg
Asken blir ikke stiv av at planten ikke er flushet. Den blir svartere enn vanlig, men om du har stiv aske er det snakk om at weeden er blitt sprayet med noe for å øke vekten.
Vis hele sitatet...
Om planten ikke har blitt flushet og gjerne da ikke skikkelig tørket så får man veldig hard aske. Jeg antar det muligens kan ha noe å gjøre med hvilken type næring som er brukt.

Men selvsagt, det er godt mulig det er forurenset cannabis han hadde fått tak på men jeg ser det som ganske usannsynlig at den har nådd Norge. Men hvem vet.
Sist endret av Naturgrønn; 20. oktober 2011 kl. 09:18.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Om planten ikke har blitt flushet og gjerne da ikke skikkelig tørket så får man veldig hard aske. Jeg antar det muligens kan ha noe å gjøre med hvilken type næring som er brukt.

Men selvsagt, det er godt mulig det er forurenset cannabis han hadde fått tak på men jeg ser det som ganske usannsynlig at den har nådd Norge. Men hvem vet.
Vis hele sitatet...
Det er ikke det jeg har erfart. Jeg og en kompis har testet å klippe en gren dagen etter mating, lot den tørke et par dager (ikke nok til knusk) og røyket den. Det knitrer og asken blir svart, men på ingen måte hard i samme forstand som pot'en som er sprayet.

Usannsynlig at den har nådd Norge? Hvor er det du har bodd de siste tre årene?

Jeg kan nesten ikke telle gangene jeg har dratt fra dealer tomhendt pga. sprayet weed. Kjennetegnene er den unaturlig grønne fargen, den salte eller veldig sure smaken, stiv oljete aske og at deler av bud'en aldri tørker helt. (imens noen blader og nuggets er helt knusk).
Hvor lenge før høsting begynner man å flushe?
Sitat av ostogskinke Vis innlegg
Hvor lenge før høsting begynner man å flushe?
Vis hele sitatet...
Rundt 2 uker skal være fint.
Sitat av moret Vis innlegg
Rundt 2 uker skal være fint.
Vis hele sitatet...
Noen her inne som har testet ut vanncuring mot det å flushe før så å tørke på tradisjonelt vis?

Jeg tenker da på følgende:

Gjødsle planten helt frem til man høster den slik at planten får litt ekstra å byggesteiner å rutte med den siste tiden før høsting.
Jeg har lest at man vil få 30% reduksjon med tanke på avkastningen, men til gjengjeld sitter man igjen med mye renere og mer potent pot da vannløselige stoffer forsvinner fra plantematerialet.
Da er det nærliggende å tro at det vil være bedre for kropp og helse dersom man benytter seg av denne metoden.

Så spørsmålet er om det er mer lønnsomt å gjøre det på denne måten ettersom man kan la planten blomstre i 14 dager ekstra, eller vil det bare være en måte å lure seg selv på?

Noen som har erfaring, eller vet om godt lesestoff angående dette?
Sitat av Knask Vis innlegg
Noen her inne som har testet ut vanncuring mot det å flushe før så å tørke på tradisjonelt vis?

Jeg tenker da på følgende:

Gjødsle planten helt frem til man høster den slik at planten får litt ekstra å byggesteiner å rutte med den siste tiden før høsting.
Jeg har lest at man vil få 30% reduksjon med tanke på avkastningen, men til gjengjeld sitter man igjen med mye renere og mer potent pot da vannløselige stoffer forsvinner fra plantematerialet.
Da er det nærliggende å tro at det vil være bedre for kropp og helse dersom man benytter seg av denne metoden.

Så spørsmålet er om det er mer lønnsomt å gjøre det på denne måten ettersom man kan la planten blomstre i 14 dager ekstra, eller vil det bare være en måte å lure seg selv på?

Noen som har erfaring, eller vet om godt lesestoff angående dette?
Vis hele sitatet...
Jeg tror nok ikke det har den effekten du tenker på, da planten blomstrer og har det fint de siste to ukene selv om du flusher. Poenget er at planten skal "spise" opp resten av næringen i jorda og evt. døde blader, og så drikke rent vann. Når den ikke har mer å spise og drikke høster du umiddelbart, så planten står aldri uten å utvikle seg.

Når det kommer til vannkuring er det nok en anelse sunnere å røyke, da du får ut større mengder klorofyll og næring, som skaper ganske harsk røyk. Om det har noe å si i det store og det hele vet jeg ikke, det er fortsatt varm, skadelig røyk du trekker ned i lungene.
Sitat av fetter Vis innlegg
Det er ikke det jeg har erfart. Jeg og en kompis har testet å klippe en gren dagen etter mating, lot den tørke et par dager (ikke nok til knusk) og røyket den. Det knitrer og asken blir svart, men på ingen måte hard i samme forstand som pot'en som er sprayet.

Usannsynlig at den har nådd Norge? Hvor er det du har bodd de siste tre årene?
Vis hele sitatet...
Kan være det har noe med hvilken næring som er brukt, har selv erfart veldig hard aske når jeg skulle prøvesmake.
Det er jo stor forskjell på det kjemiske når det kommer til f eks. GHE sin i forhold til BioBizz sin.

Har bodd i Norge hele mitt liv, men jeg har kansje en litt annen krets enn deg når det kommer til cannabis, hvem vet.
Sist endret av Naturgrønn; 20. oktober 2011 kl. 18:47.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Kan være det har noe med hvilken næring som er brukt, har selv erfart veldig hard aske når jeg skulle prøvesmake.
Det er jo stor forskjell på det kjemiske når det kommer til f eks. GHE sin i forhold til BioBizz sin.

Har bodd i Norge hele mitt liv, men jeg har kansje en litt annen krets enn deg når det kommer til cannabis, hvem vet.
Vis hele sitatet...
Mulig det, men har aldri opplevd det. Sist var GHE men har prøvesmakt tidligere med andre typer næring.

Ok, da er du ihvertfall heldig som har sluppet det. Slutta å røyke weed en stund, var bare sprayet piss som florerte.
Raskere en vinden
P-freak's Avatar
I hvilken måned er det ca optimalt og plante Cannabis, for en utegrow?
Sitat av P-freak Vis innlegg
I hvilken måned er det ca optimalt og plante Cannabis, for en utegrow?
Vis hele sitatet...
Jeg vil anbefale å plante innendørs for så å flytte planten ut når det blir varmere i været. Om man sår frøene i april og flytter planten ut i mai/juni tror jeg du har best mulighet for å få noe bra ut av det.
Det kommer veldig an på strain. Er det noe du har sett på ?
Sitat av PotHead Vis innlegg
Vel ja, jeg driter i hva du og andre sier. Prøver ikke å være frekk i kjeften, men jeg bare er sånn. Jeg driter i ALT og gjør som jeg vil, og prøver noe nytt nesten hver dag. Men ska følge tipsene dine hvertfall.
Vis hele sitatet...
Fortsett slik, med å drite i alt. Ikke ta til deg råd fra mennesker rundt deg som vil deg godt.

Forøvrig enig i det du blir fortalt, som du driter i. Men om du absolutt skal røyke den pipa, gjør deg selv en tjeneste. Ikke la det bli for ofte, men det driter du sikkert også i.
Raskere en vinden
P-freak's Avatar
Sitat av moret Vis innlegg
Jeg vil anbefale å plante innendørs for så å flytte planten ut når det blir varmere i været. Om man sår frøene i april og flytter planten ut i mai/juni tror jeg du har best mulighet for å få noe bra ut av det.
Det kommer veldig an på strain. Er det noe du har sett på ?
Vis hele sitatet...
Takk for hjelpen!

Nei, jeg har egentligt ikke sett på noen strain. Jeg har prøvd og bestille frø fra nirvana, men det gikk ikke særlig bra kan du si.. Men jeg har noen kontakter som kan skaffe, men jeg er redd at jeg da ikke for noen som helst info om frøene.

Du sier at planten må stå inne i de første 1-2 månedene, hvor stor kan jeg forvente at planten blir i løpet av denne tiden? (Hvor mange bladpar)
Og duger det med noen sparepærer i denne perioden? Hadde ikke tenkt å investere i noe dyrt HPS-innegrow system.
Sitat av P-freak Vis innlegg
Takk for hjelpen!

Nei, jeg har egentligt ikke sett på noen strain. Jeg har prøvd og bestille frø fra nirvana, men det gikk ikke særlig bra kan du si.. Men jeg har noen kontakter som kan skaffe, men jeg er redd at jeg da ikke for noen som helst info om frøene.

Du sier at planten må stå inne i de første 1-2 månedene, hvor stor kan jeg forvente at planten blir i løpet av denne tiden? (Hvor mange bladpar)
Og duger det med noen sparepærer i denne perioden? Hadde ikke tenkt å investere i noe dyrt HPS-innegrow system.
Vis hele sitatet...
Royal Dane og Outdoor Golder to danske strains ment for utendørsdyrking der nede. Du har også strains som Early Girl som er kjemperask og antaglig takler den norske sommeren.

Om du starter dem inne med en liten samling sparepærer vil du antagelig få en plante på 10-20cm høyde og 4-5 bladsett. Det kommer litt an på forholdene sånn ellers.
Poenget er å la planten gjøre seg ferdig med starten slik at den kan benytte all solen(?) den kan få når det er varmt nok ute.
Ok


En fyr på IRC påstår han dyrker weed, med lisens i california.

Lagt ut masse pics av selvlagd hasj etc, hva kan jeg bruke mot han? Ikke på det lovlige viset. Men jeg tviler på at han snakker sant.
Sitat av Bundy Vis innlegg
Ok


En fyr på IRC påstår han dyrker weed, med lisens i california.

Lagt ut masse pics av selvlagd hasj etc, hva kan jeg bruke mot han? Ikke på det lovlige viset. Men jeg tviler på at han snakker sant.
Vis hele sitatet...

I California er det lov til å dyrke til eget bruk. Det finnes regler på hvor mye man har lov til å dyrke, men det husker jeg ikke i farten.

Men man må ha tilatelse, som man får via lege.
Sitat av Bundy Vis innlegg
Ok


En fyr på IRC påstår han dyrker weed, med lisens i california.

Lagt ut masse pics av selvlagd hasj etc, hva kan jeg bruke mot han? Ikke på det lovlige viset. Men jeg tviler på at han snakker sant.
Vis hele sitatet...
Oppretholder meg for øyeblikket i California, og det høres nok helt legit ut. Det er fullt lov å dyrke gress (og kjøpe på dispensaries) om man har medical card her (som ikke er veldig vanskelig å få)
Takk for svar <3
Går den ann og mekke en fleinsopp røyk på samme måte som en hasj joint?
Sitat av PotHead Vis innlegg
Går den ann og mekke en fleinsopp røyk på samme måte som en hasj joint?
Vis hele sitatet...
Nei. Nå er jeg ikke veldig stabil på kjemien her, men etter det jeg kan huske så ødelegges virkestoffet i flein av så høy varme. Men, vil du røyke sopp er fluesopp et hint.
Sitat av moret Vis innlegg
Nei. Nå er jeg ikke veldig stabil på kjemien her, men etter det jeg kan huske så ødelegges virkestoffet i flein av så høy varme. Men, vil du røyke sopp er fluesopp et hint.
Vis hele sitatet...
Oh, daså. ja, skal røyke fluesopp og er lettere og få tak i : p
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Hvorfor i alle dager lager du ikke te eller spiser det?

Har en kompis som skulle røyke fluesopp på bong, måtte bare hive dritten etterpå. Smaken var ikke til å få bort
Sist endret av Dr. fungitumb; 24. oktober 2011 kl. 01:12.
Sitat av PotHead Vis innlegg
Er 14 år, er litt over 160 høy og veier 57 kilo elns. Og skal røyke hasj i nærmeste fremtid, noen tips til en som skal røyke for første gang? : p Jeg røyker tobakk til vanlig da, flere ganger om dagen.
Vis hele sitatet...
Litt av en pothead du ja.
Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Hvorfor i alle dager lager du ikke te eller spiser det?

Har en kompis som skulle røyke fluesopp på bong, måtte bare hive dritten etterpå. Smaken var ikke til å få bort
Vis hele sitatet...
Det gir såvidt jeg vet veldig forskjellig ruseffekt å røyke fluesopp enn å spise det. Jeg kunne f.eks tenkt meg å prøve å røyke det, men aldri spise det.
Sitat av PotHead Vis innlegg
Vel ja, jeg driter i hva du og andre sier. Prøver ikke å være frekk i kjeften, men jeg bare er sånn. Jeg driter i ALT og gjør som jeg vil, og prøver noe nytt nesten hver dag. Men ska følge tipsene dine hvertfall.
Vis hele sitatet...
Mennesker som deg er grunnen til at marihjuana er ulovlig. Tror du bør holde deg langt vekke fra stoffet i samme slengen, du er ikke moden nok. Hvis du driter i hva alle sier, hvorfor spør du da?
Noen som har erfaring med LED?
Lurer bare på om det er verdt og prøve. Tenkte og bestille: http://top-atom.en.alibaba.com/produ...wing_lamp.html Noen som har noen formeninger?
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Har prøvd med LED, det gikk i dass for oss fordi han som kjøpte dem så bare på fargespekter.
De var riktig nok riktig balansert mellom rødt og blått. Men de ga ikke nok lys til plantene. Så de ble noe stusselige greier Men samme plantene som sto under HPS (vi bytta p.g.a strømforbruk) ble fine
noen som vet straffen på å dyrke? si 4 planter som ikke er store.
Sitat av kukktryne Vis innlegg
noen som vet straffen på å dyrke? si 4 planter som ikke er store.
Vis hele sitatet...
Dette er så sykt variabelt at det er umulig å si noe på. Men etter de dommer som tidligere er avlagt så kan du vente deg en pen sum i bot. Trikset med å plante cannabis er å ikke dyrke over 4 planter. Av en eller annen grunn er det juridiske norge strengere på antall planter enn gram plantemateriale. Det å dyrke 3 kanondigre satvia-dominerte planter gir faktisk mindre straff enn 12 små indica. Selv om avkastningen ville vært høyrer ved de store plantene.

Man kommer faktisk billigere unna om man har færre planter og skylder på eget bruk uten intensjon om å selge, enn å ha mange planter; da kommer du ikke unna med "eget bruk"-unnskyldningen.

Politet veier opp plantematerialet uansett; så du straffes etter gram. Men, du slipper påtale for intensjon om å selge.
Sitat av moret Vis innlegg
Dette er så sykt variabelt at det er umulig å si noe på. Men etter de dommer som tidligere er avlagt så kan du vente deg en pen sum i bot. Trikset med å plante cannabis er å ikke dyrke over 4 planter. Av en eller annen grunn er det juridiske norge strengere på antall planter enn gram plantemateriale. Det å dyrke 3 kanondigre satvia-dominerte planter gir faktisk mindre straff enn 12 små indica. Selv om avkastningen ville vært høyrer ved de store plantene.

Man kommer faktisk billigere unna om man har færre planter og skylder på eget bruk uten intensjon om å selge, enn å ha mange planter; da kommer du ikke unna med "eget bruk"-unnskyldningen.

Politet veier opp plantematerialet uansett; så du straffes etter gram. Men, du slipper påtale for intensjon om å selge.
Vis hele sitatet...
Er også en fordel at du ikke har digitalvekt/dingle liggende tilgjengelig når de kommer bankende på døra. Skal du absolutt ha det, la den ligge ute. Ikke ha den liggende hjem hos deg selv.
takk for svar. passer bra siden jeg tenkte å kjøre autoflower.blir vel ikke så mye bud på de minste. må kjøre super-stealth,så størelsen teller!!!
Sitat av sRe Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Hahah her ikke ledd så mye på lenge, tørkede blader som bearbeides i en grinder og stoff som faller ned en etasje til en sil! hahahah Herregud!

Anbefaler flere og lese dette! Er jo sinnsykt idiotisk! hahah
Hei !
Så en rar type pot i dag, nesten svart og veldig oljete, luktet veldig sterkt når man var nærme, men fylte ikke rommet med lukt.. fikk ikke med meg om det var noe spesiell strain. Noen som har vært borti noe lingnende?
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av Bundy Vis innlegg
Yes, du blir mer høy enn stein
Vis hele sitatet...
nei? det finnes jo pot som gjør det ballestein, og høy son fjell allt etter om det er satvia eller indica
men den klumpen du beskrev der så god ut

mekking: du tar tobakk og brenner den med ligther, så dne blir spør, knuser opp tobakken så den blir til pulver, så varmer du opp hajsen til det ryker av den, gnir av en bit med fingrene og gnir det på fingrene ut i tobakk
det er drittenkelt

lykke til