Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2005
Hei!

Jeg skal på tur til Korfu om noen dager, skal være der i 10 dager og er egentlig super stresset over alt det som skjer i Tyrkia osv.. Bare lurer på om jeg trenger og være noe redd for at det skal skje noe i Korfu?

Spør egentlig bare for at noen her kan prate ned angsten min.. hehe
Nei. Hvorfor skulle du være det?
Korfu er i Hellas, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for situasjonen i Tyrkia skal påvirke ferien din. Ellers skriver du "Tyrkia osv". Regner med du sikter til situasjonen i Nice. Jeg tror heller ikke det er noe du trenger å bekymre deg over. Terror kan skje, selv om sjansen for det er rimelig liten. Der er mye større sjanse for at noe går galt på vei til flyplassen, eller når du skal på butikken i morgen.

God tur, kos deg og legg vekk angsten din.
Trådstarter
10 0
Sitat av Zirto Vis innlegg
Nei. Hvorfor skulle du være det?
Vis hele sitatet...
Nei altså, jeg får bare skikkelig angst når jeg ser alt som skjer i turistområder!

Sitat av reklame Vis innlegg
Korfu er i Hellas, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for situasjonen i Tyrkia skal påvirke ferien din. Ellers skriver du "Tyrkia osv". Regner med du sikter til situasjonen i Nice. Jeg tror heller ikke det er noe du trenger å bekymre deg over. Terror kan skje, selv om sjansen for det er rimelig liten. Der er mye større sjanse for at noe går galt på vei til flyplassen, eller når du skal på butikken i morgen.

God tur, kos deg og legg vekk angsten din.
Vis hele sitatet...

Det er akkurat det her jeg trenger, haha! Tusen takk!!
Sist endret av Lolcat123; 18. juli 2016 kl. 01:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis du overlever bilturen fra hjemmet til flyplassen, så har du unnagjort den statistisk sett mest risikable delen av turen. Bare for å få litt perspektiv på det.

God tur!
Korfu er jo så langt unna Tyrkia du kan komme i Hellas.
100 % sikker kan du ikke være noe sted i verden. Dessverre.
Korfu er vel ikke en så stor turistplass att du trenger å føle deg truet.
Korfu er en stor turist plass, men du er ikke mer truet der enn andre steder. Det er et hel annet land enn Tyrkia.
Hvorfor tror folk at random terror/gale mennesker rammer det samme stedet gjentatte ganger?
God tur og kos deg på ferie. Selv var jeg på Korfu i 1986, Paleokastritsa var min favoritt.
Klem fra Betty
Hadde noen venner som nylig kom hjem fra Korfu. De elsket plassen! Ikke tenk så mye på det med terroren, du er langt vekke derfra. Kos deg på tur!
Sist endret av slappegodt; 19. juli 2016 kl. 02:47.