Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 781
Yo
Jeg kjøpte noe hasj her om dagen, den var litt merkelig. Kanskje bare jeg som har noia. Men den var lysebrun, og myk. Typ litt seig hvis det gir mening. Etter jeg fiklet litt med klumpen endret den farge fra brun til svart/grønn? Er det normalt? Jeg er ikke så rutta på hasj, mere grønt det har gått i her.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helt normalt, men uten bilder så er det vanskelig å si.
Anonym bruker
"Avhengig Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mener du mørkegrønn? Har vært borti grønn hasj før. Så hele klumpen gikk fra å være lysebrun til svart/grønn?
Trådstarter
https://imgur.com/a/7DBa66b
Det er samma klump. Helt sprøtt spør du meg :P
Helt normalt, blir ofte mørkere da den klemmes sammen
Ser ut som pollemhasj for meg. Du har klemt ut oljen fra de små kornene den består av, og derfor blir den mørkere. Ikke noe sprøtt med det.
Helt normalt Røyk og kos deg
Trådstarter
Takk skal dere ha folkens! Var fascinerende og litt skremmende at den endret farge totalt
God røyk det der, helt vanlig at god tjall skifter farge om den blir knadd litt. Som oftest blir den mørk og litt klissete. Kos deg!
Ser ut som om du har fått det du har betalt for i positiv forstand