Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  50 10872
På bakgrunn av tråden "Blir det treff snart?" ser det ut som det er stemning for treff.
Det er nå ganske nøyaktig ett år siden vi hadde treff på Bar Polar sist (som jeg har fått med meg), og i og med at det fortsatt er litt kaldt til å ha parktreff, blir det naturlig å ta det innendørs.
Bar Polar har vært brukt tidligere, med godt oppmøte i hyggelig lokale med diverse brettspill og godt drikke.
Det blir på dette treffet 18 års grense, men dersom du er under 18 og veldig gjerne vil være med på treff, skriv i tråden her, er interessen stor får vi til et treff der alle som vil kan delta om ikke så lenge.

Håper på å se mange kjente og ukjente, da det er lenge siden sist jeg var på treff.
Skriv gjerne i tråden om du kommer.
Jeg kommer til å være på Bar Polar litt etter kl. 18.00.
Sist endret av Veggen; 13. februar 2019 kl. 15:13.
I'm game.
Litt usikker jobbuke, men kommer om jeg kan

Er det vanlig å introdusere seg med navn eller brukernavn på treffene?
Sist endret av SkammeligNykter; 13. februar 2019 kl. 16:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Litt usikker jobbuke, men kommer om jeg kan

Er det vanlig å introdusere seg med navn eller brukernavn på treffene?
Vis hele sitatet...
Du kan velge litt selv, jeg bruker selv begge. Varierer litt fra person til person.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Er det vanlig å introdusere seg med navn eller brukernavn på treffene?
Vis hele sitatet...
Det bestemmer du helt selv. Men folk vil jo gjerne vite brukernavnet, det er jo det vi kjenner deg som.
Regner med at jeg + noen flere kommer ramlende inn i 23-00 tiden etter konsert. Kanskje vi varmer opp med noen pils der før konserten også
Morsomt nok er bursdagen jeg dro fra ifjor i all hast samtidig som treffet i år også, men har meldt avbud pga konsert

Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Er det vanlig å introdusere seg med navn eller brukernavn på treffene?
Vis hele sitatet...
Som nevnt er det valgfritt, men vanlig å introdusere seg med fornavn og nick. Men er noen som velger å ikke gjøre det.

Nick er greit for å få et forhold til hvem man snakker med basert på forumet, og navn da det blir klønete at vi alle sitter på bar og roper ut absurde kallenavn

Har merket at som man blir kjent glir man mer og mer over til å bruke navn, istedenfor nick.
Sist endret av KjemikalieX; 13. februar 2019 kl. 16:31.
Er dessverre utenbys, tar en liten vinterferie. Have fun
Den eneste helga jeg ikke er i Oslo...
Ååh, blir så jævli med etter Ghost konserten!!
Sist endret av Puppydemons; 13. februar 2019 kl. 19:29.
Sitat av Puppydemons Vis innlegg
Ååh, blir så jævli med etter Ghost konserten!!
Vis hele sitatet...
Ghost er 21. Februar, er det ikke?
Sist endret av Ekvivokk; 13. februar 2019 kl. 19:36.
Ah, jo det er den! Blandet litt me datoene :')
Er dessverre utenlands, men bra initiativ!
Jeg er med i sommer!
Er det noen greie overnattingssteder i nærheten som ikke koster skjorta?
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Sitat av Relevant Vis innlegg
Den eneste helga jeg ikke er i Oslo...
Vis hele sitatet...
Det var jo kjedelig, men da kan du eventuelt arrangere neste treff, så er du sikker på at det blir en dag du kan.

Sitat av Snilepisk Vis innlegg
Er dessverre utenbys, tar en liten vinterferie. Have fun
Vis hele sitatet...
Tenkte ikke på at det var vinterferieuka, men vi får prøve å ikke la det gå ett år til neste treff.

Sitat av Marlboro666 Vis innlegg
Er dessverre utenlands, men bra initiativ!
Jeg er med i sommer!
Vis hele sitatet...
På sommeren er det ofte parktreff og spontantreff, så jeg er rimelig sikker på at det blir flere treff i løpet av sommeren.

Sitat av Puppydemons Vis innlegg
Ah, jo det er den! Blandet litt me datoene :')
Vis hele sitatet...
Du kommer vel selv om det ikke er rett fra konsert?

Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Er det noen greie overnattingssteder i nærheten som ikke koster skjorta?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke overnattet så mye i Oslo og vet ikke hva som går for å være grei pris, men vet at Haraldsheim bare ligger noen få trikkestopp unna.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Dukker selvfølgelig opp! Jeg skal også på konsert den dagen, så jeg kommer både før og etter konsert, vil tippe jeg er på Bar Polar i 17-tida.
Selvfølgelig skal jeg jobbe, men bor rett borti gata, så kan hende jeg popper innom hvis det fortsatt er folk der etter kl 23
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Sitat av ronniba Vis innlegg
Selvfølgelig skal jeg jobbe, men bor rett borti gata, så kan hende jeg popper innom hvis det fortsatt er folk der etter kl 23
Vis hele sitatet...
Det er ikke uvanlig at vi blir lenger enn det, selv har jeg ingen planer om å dra før, så er bare å ta seg en tur, om vi flytter på oss oppdaterer vi i tråden her.
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Det er ikke uvanlig at vi blir lenger enn det, selv har jeg ingen planer om å dra før, så er bare å ta seg en tur, om vi flytter på oss oppdaterer vi i tråden her.
Vis hele sitatet...
Da sjekker jeg her etter jobb
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Er det noen greie overnattingssteder i nærheten som ikke koster skjorta?
Vis hele sitatet...
I nærheten er hele Oslo sentrum tbh, går jo trikk rett utenfor baren.
Kan slenge inn en anbefaling av Cochs Pensjonat, ellers er det to Comfort Hotell Xpress som er billige i byen. Scandic Oslo City er også billig ser jeg fra nettet.
Tar nok også en tur innom
tja, kanskje det! Får se hva som lar seg gjøre.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Bumper denne, så kanskje flere får med seg treffet
Tar nok turen jeg også
Har hørt litt rundt og ser ut som det kommer en 4-5 ekstra fra min kant iallefall
Blanding av tidligere forumbrukere og felles venner i samme gjengen. Alle har vell vært innom noen treff og parktreff tidligere
Sist endret av KjemikalieX; 19. februar 2019 kl. 15:30.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Bar Polar er så nærme kåken min at jeg kan stikke hånda ut av vinduet for å bestille øl, så det blir obligatorisk fremmøte fra meg. Som vanlig liker jeg å slenge ut en lenke til de som har spørsmål om treffene og hva det innebærer. Klikk her for omfattende informasjon om freaktreff.
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Har tenkt det kunne vært artig å joine et freak-treff en gang, så er litt fristet til å ta turen denne gangen. Alltid trivelig å møte nye folk. Sikkert en million ganger folk har spurt om dette før, men hva er liksom det "typiske" aldersspekter på disse treffene? Kommer jeg til å føle meg jævlig gammel nå som jeg er midt i 28års-krisa?
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Jeg er over 40, og om du dukker opp vil du raskt oppdage at de fleste som møter opp er rundt din alder, så ingen grunn til å føle seg gammel på treff i din alder.
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Høres bra ut! Har ikke noe annet på agendaen imorgen, så regner med å få tatt en tur innom
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Da ses vi på Bar Polar.
Sitat av wormhole Vis innlegg
Har tenkt det kunne vært artig å joine et freak-treff en gang, så er litt fristet til å ta turen denne gangen. Alltid trivelig å møte nye folk. Sikkert en million ganger folk har spurt om dette før, men hva er liksom det "typiske" aldersspekter på disse treffene? Kommer jeg til å føle meg jævlig gammel nå som jeg er midt i 28års-krisa?
Vis hele sitatet...
Vi blir eldre og eldre vi andre også, har da vært med på treff i 10 år omtrent og har akkurat klart å passere 30
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Jeg må jobbe litt, så dere finner meg trykka dypt ned i en stol med pils og laptop. Bare å forstyrre.
Jeg møter opp sammen med Echuz rundt kl 17 for å vorse litt før konserten. Så det er bare å komme tidlig om noen vil starte kvelden litt rolig
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Vi sitter her tre stykk nå.
Skal vist på konsert idag, så si ifra om dere forflytter dere
Må straks på jobb..
Får prøve igjen neste gang

Kos dere, å ta en øl for meg!
For de som tenker å ta turen, så stenger det kl 01 her. Så man kan anta at det er liv her frem til det med mindre det kommer kontrabeskjed
Oh lord. Skulle hjemom en kjapp tur. Klarte å ende opp på et ekspresstog. Første stopp: Tønsberg! Jeez.

Kommer innom hvis jeg rekker og orker. =)
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Skal prøve å være det rundt 8
Er tilfeldigvis i Oslo, hvordan reise kollektivt fra Jernbanetorget? ��
Trikk 11,12,13 mot Storo/Grefsen
Adressen er Sandakerveien 72ac
Sist endret av KjemikalieX; 22. februar 2019 kl. 20:45.
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Vi har baren for oss selv, så de du ser når du kommer inn døra er oss.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av kuritos Vis innlegg
Er tilfeldigvis i Oslo, hvordan reise kollektivt fra Jernbanetorget? ��
Vis hele sitatet...
Fra jernbanetorget tar du trikk 11, 12, eller 13 mot Storo/Grefsen. Etter en 18 minutter lang trikketur går du av på Grefsenveien. Da er du tre minutter unna Bar Polar, bruk Google Maps for å finne fram.
Sist endret av Cappy; 22. februar 2019 kl. 20:53.
Kommer kanskje en tur senere ��
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Som alltid, takk for kjempe hyggelig treff alle sammen, mange kjente og noen jeg ikke har hilst på før gjorde at det ble en veldig hyggelig kveld.
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Som alltid, takk for kjempe hyggelig treff alle sammen, mange kjente og noen jeg ikke har hilst på før gjorde at det ble en veldig hyggelig kveld.
Vis hele sitatet...
Ut av nyskjerrighet, hvor mange freaks møtte?
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Jeg tok aldri noen opptelling, men ut fra hva jeg husker var vi en 10-15 stykker på det meste.
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Veldig hyggelig å møte dere alle, og kommer definitivt til å joine noe lignende. Til dere som ble med nachspiel hos meg etterpå er det også bare å slå på tråden en fredag eller lørdagskveld om dere er i nærområdet
Selv om mange av oss forsvant på konsert var det fortsatt god kok når vi returnerte!
Takk for en bra kveld til alle som møtte opp på treff, og nach
Ikke minst til wormhole for å ta oss inn i varmen når Bar Polar stengte
Sist endret av KjemikalieX; 25. februar 2019 kl. 12:24.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Må takke for bra insj til treff og nach jeg og, var knall! Ser fram til fler treff ettersom snøen smelter.