Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3171
Hvor lenge kan en ikke-røyker kjenne at det oser røyklukt av meg etter at jeg har tatt en røyk?
Leeeenge etterpå. Værste er de første 2-3 min også dabber det vel av etterhvert. Men jeg syntes i hvertfall at det lukter dagen etterpå også.

Husk at det setter seg i klærne dine. Så bytter du klær, tar deg en dusj og pusser tenna så lukter det vel ikke noe.
Lenge. Merket det når jeg sluttet selv, det lukter jo noe helt vanvittig.

Vask hendene, det er de som lukter mest.
2-3 timer så lukter du ikke med mindre du skal ha nærkontakt med noen (les: klem). Håndkrem funker gull til å få bort røyklukten fra henda. Vann og såpe hjelper ikke særlig mye egentlig. Så forsvinner lukta mye fortere hvis du går i 5-10min før du drar inn igjen. Hvis man bare går rett ut døra og tar seg en blås, for så å gå rett inn igjen så setter lukta seg mye mer.
Det spørs på ventilasjon, isolasjon og trekk i rommet. Du kan også "overdøve" lukta med en sterkere lukt, salmiakk eller noe såpe hva som helst..Om det er snakk om flere års røyking inne må alle overflater skrubbes.
Her jeg bor er det så dårlig ventilert og tett at jeg kan steike en burger etter en sigg og ingen kjenner noe.