Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2796
Jeg lurte på om noen kan fortelle meg om noen piller man kan ruse seg på??
Ikke nødvendigvis de aller mest kjente men også kansje noen slags legemiddel-piller som funker...
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
http://www.erowid.org/pharms/

Der har du en flott liste. Så gjelder det bare å gjøre litt research, så er alt i boks for deg. Du vil jo ikke ta livet av deg selv med en masse paracetamol, eller ende opp med kronisk forstoppelse som følge av for mye kodein?
Problemet med legemidler er at de kan gjøre mye rart med kroppen din, og at du ikke klarer å forstå halvparten av det. Og at det jeg henviste til står på engelsk, et språk jeg tviler på at du er særlig dreven i.

Jeg kan tåle mye rart, men jeg klarer ikke å overse tråder som dette. Jeg liker det ikke når unger røyker banan og jeg liker det ikke når unger hiver i seg bestemors blodfortynnende.
Hold deg til alkohol en stund fremover, og kanskje de ulovlige substansene du får på gaten - om du virkelig må.
Sist endret av Mullah; 12. desember 2006 kl. 18:33.