Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  63 5026
Søkte litt rundt på YouTube etter "norsk"

Etter noen sider kom denne filmen opp :

http://youtube.com/watch?v=LyegpcFX_js

Bør jo for all del ikke kjøre i 120 i 70 sone, men vil vel si at fyren overreagerte litt. Kom jo med dirrekte drapstrussler, men å si at mannen er psyko ol. som mange sa i comments er vel ikke riktig. Eller? Noen formeninger?

http://youtube.com/watch?v=LyegpcFX_js
Ja.. Jeg kjører dessverre litt for fort selv, til tider, men 120 i 70-sonen er altfor drøyt. Mannen har kanskje unger i huset rett ved veien. Er ikke kul tanke å vite at de kan bli måka ned av biler, fordi bilene kjører for fort..
Mannen er jo nødt til å være rusa/full/psykisk ustabil eller all of the above.
Haha! fantastisk bra... Men de kjørte i 100 i 60 sone da, ikke 120 i 70 (bare for å pirke)

Jeg kan skjønne mannen litt. Vi vet jo svært lite om situasjonen egentlig, og det kan umulig være lett. Gutten burde vel egentlig beklage seg? Nå er han mer frekk. Greit mannen ikke bør hoppe ut i veien, men det sier vel litt hvor fortvilet han er ogå.
Ser ikke humoren. Og for informasjonen var det vel 60sone, ikke 70? Skjønner godt at karen er redd, blir du truffet av en bil i 120 er det ikke bare å reise seg opp igjenn, maken til hensynsløse jævler skal du lete lenge etter! Det er de som bryter loven, ikke mannen, og å komme trekkene med "han gav oss drapstrusler" blir for drøyt, de har selv provosert dem frem, og mannen var ikke ved sine fulle fem i øyeblikket. Han hadde fått nokk. Og det har jeg og, og jeg har bare sett filmen! Måten bilisten/kameramannen svarte på pirret fram barbariske lyster i meg jeg ikke trodde jeg hadde, jeg fikk lyst til egenhendig å kvele mannen sakte til døde mens jeg sakte skar av ham kroppslem etter kroppslem! ja jeg er syk i hodet ..!
Desperat mann.
Bare trist, ikke morsomt.
Mannen har sikkert unger som går til skolen i området, og hvis han selv opplever at biler kommer kjørende i 100+ km. er det ikke rart det klikker for han...
Jeg tror mannen i videoen føler seg ganske hjelpeløs, og at en konfrontasjon med fartsovertrederne er eneste utvei for å få en slutt på villmannskjøringen.

et var i forteste laget..!
Er man oppe i det dobbelte av fartsgrensen bør man kule ned litt, spessielt hvis det er et befolket område der man kan risikere og smadre en 8 åring eller noe i den duren.

Det og konfrontere "råkjørerene" hadde funket, eventuelt ta skiltnummer osv, få politiet på saken?

Så ikke ut som om de folkene brydde seg noe serlig om råkjørerene, men heller og få den frustrerte mannen til og framstå som en idiot.
Noe som fra deres side er rein idioti, ikke rart han er bekymret når Barna hannes(?) eller andre menneskers liv står i fare fordi at noen absolut må kjøre som svin.
Uansett og hoppe ut i veien når de kjører så fort er neppe smart. Det er jo å be om å bli måket ned. Greit at de er unge og ikke tenker men du bør ikke gi dem uaktsomt bildrap på rullebladet og ødelegge livets dems for all framtid. Finnes vel andre løsninger?
Og true folk med en kanon i ræva og diverse annet er heller ikke lurt. Det kan bli oppfattet som drapstrusler selv om de er litt små morsomme.
Men hvis han hadde bodd der siden 1926 er ikke han litt gammel da? Han virker ikke som han var 81 år gammel? Isåfall burde han tenke på blodtrykket sitt.
Fotobokser, fartshumper, gangbru over veien? tiltakene er mange de kan gjøre men å hoppe ut i veien vil jeg ikke støtte......
Hadde noen gjort det med meg og hoppet ut rett forann meg i så stor fart og i tillegg oppført seg truende er det ikke godt og si hva jeg ville gjort. De var jo to ungdommer i den bilen og er ikke alle som tar så lett på å bli truet her i oslo når de er ungdom. Du kan fort risikere og treffe på feil personer og bli banket helseløs isteden.....
King of Spooning
Acidous's Avatar
Han virka ikke helt stabil han karen på filmen, men jeg skjønner at han klikker på råkjøringa.
Jeg var i bilulykke i 60-sone, og om han som traff meg hadde ligget i 100 hadde jeg ikke sittet her nå.
Jeg får inntrykk av at de fleste støtter ungdommene her, og mener det er helt greit å kjøre som om du har satan jagende bak deg. Latterlig.
Tar parti med den frustrerte mannen med en gang! Ingen burde kjøre så fort i 60 sone, det er rett og slett galskap. Han var kanskje litt psykotisk? Men man kan jo forstå det, når noen kjører rundt som villdyr i et tettbebygd nabolag med sikkert mye barn. Noen skulle aldri fått lov til å kjøre bil. En stakker, hjelpesløs og desperat man burde ikke legges ut som underholdning for humorens skyld på youtube eller noen andre steder. Den burde heller legges ut som hvor farlig det er og hvor redde folk blir når folk kjører sånn. Skremmselspropaganda rett og slett.


Det har den siste tiden gått bort 2 unge gutter i traffiken fra nærområde mitt og det er ikke noe man tuller med. Har fått et helt annet syn på trafikken etter dette skjedde og blitt selv mye mer forsiktig. Ingen burde kjøre som de.

Når jeg ser videoen kjennes det mest ut som om hjernene min ble større enn skallen og ville ut. Også kalt raseri
Sist endret av C.Hendrix085; 21. november 2007 kl. 09:33.
jeg forstår ikke disse avisoppslagene der noen har kjørt i 140km/t osv som om det var som hører til skjeldenheten..
På en vei i mitt nærområde blir det nesten daglig kjørt 200km/t i 70 sonen. flere har vert oppe i 230km/t også. dette er en vei på landet, ikke noe 2 felts motorvei.
Sitat av DryYouTear
Jeg får inntrykk av at de fleste støtter ungdommene her, og mener det er helt greit å kjøre som om du har satan jagende bak deg. Latterlig.
Vis hele sitatet...
Seriøst få opp øynene dine! ser det ut som mange her mener det er ok å kjøre fort`? Di fleste postene her sier jo at det er hull i hode å kjøre fort!

Denne mannen virker litt ustabil, men det hjelper ikke noe på om han har idiotiske ungdom som kommer susende forbi i 999 kmt. Folk tenker ikke serlig langt. Hva om du kjører på et lite barn når du kommer i 120 kmt i 60 sonen. Du kommer til å kvesste det lille barne totalt! Dette fører til at du havner i fengsel, erstattning og garantert at du må leve med det du har gjort resten av livet.

Hva er vitsen å kjøre så fort?
Sist endret av tøffel; 21. november 2007 kl. 09:55.
Sitat av tøffel
Seriøst få opp øynene dine! ser det ut som mange her mener det er ok å kjøre fort`? Di fleste postene her sier jo at det er hull i hode å kjøre fort!
Vis hele sitatet...
http://youtube.com/watch?v=LyegpcFX_js
Sitat av Atle
jeg forstår ikke disse avisoppslagene der noen har kjørt i 140km/t osv som om det var som hører til skjeldenheten..
På en vei i mitt nærområde blir det nesten daglig kjørt 200km/t i 70 sonen. flere har vert oppe i 230km/t også. dette er en vei på landet, ikke noe 2 felts motorvei.
Vis hele sitatet...
Ja det er retards overalt i landet og verden forøvrig.

200 i 70-sonen? Ja da er man faktisk tilbakestående.
Sitat av DryYouTear
Vis hele sitatet...
Hvor gammle tror du disse kidsa er som har lagt inn kommentar?
Nå sitter jeg på jobben så fikk ikke med meg alt det han sa pga. lav lyd, men ut i fra det jeg får ut av filmen på youtube har han bodd der i 6 år (?) og denne råkjøringen har foregått over lengere tid. Og i tillegg ser det ut som et tettbebygd strøk så det er sikkert en del barn der også. Da skjønner jeg godt at han er frustrert.

Han nevner vel også noe med at han har vært i kontakt med lensmannen, men det tar som oftest litt tid å få ordnet med fartsdempere osv. I alle fall her jeg bor.

Hva ville dere gjort da? Hvis dere var i hans situasjon.
Sist endret av blueh; 21. november 2007 kl. 10:13. Grunn: Skriveleif
Sitat av blueh
Hva ville dere gjort da? Hvis dere var i hans situasjon.
Vis hele sitatet...
Vet ikke, .føler på meg at jeg en sen kveld hadde pepprett veien med litt spanske ryttere, et par sortmalte tømmerstokker av størrelsen XXL, og et par lett knuselige beholdere sennepsgass ...
Spikermatte anyone?
heheh måtte le litt når jeg så denne. Særlig av kanon i ræva, men det er vel fordi jeg er jævlig trøtt atm.

Uansett så skjønner jeg frustrasjonen hans i og med at jeg selv vet hvor fort enkelte kjører. SÆRLIG i bygdene det det er lite med politikontroller. Det som overrasker meg er hvor likegyldig de ungdommene faktisk er. Kjører du på en unge er du merket for livet. Å da tenker jeg ikke på verken bot, fengsel og straff, men samvittigheten til foreldrene og ungen. Seriøst folk må begynne å tenke med huet å ikke ræva..
skjønner godt frustrasjonen hans. han har prøvd i 6 år å få hjelp av politiet.
og ungdommene som filmer, de eier jo faen ikje respekt. det er slike
man gjerne kaller idioter er nå min mening.

må inrømme det var litt morsomt å høre på.
du skal faen med få ein kanon opp i ræva.

anyways, politiet er noen slappe jævler (mange av dem)
hva med fartshumper hver 50 meter?
Sitat av Digital Hybrid
Spikermatte anyone?
Vis hele sitatet...
Spikermatte + 100km/t i tett boligstrøk = Ikke stabilt.

Ville heller anbefale en slik britisk (tror jeg) sak som fanger hjulene fast ved hjelp av et nett og stopper bilen mer kontrollert. Husker ikke navnet.
Men poenget er uannsett å ta knekken på jævlene.
Hadde jeg selv vært karen ville jeg gjort noenlunde slik som Petter Pan beskriver i sitt første innlegg, kanskje også enda verre.
Dette er ikke tettbebygd strøk. Veien denne filmen ble lagd på er veien opp til Ormåsen i Øvre Eiker. Dette er en fin vei, med skog på begge sider av veien med unntak av ca 10 hus som har innkjørsel rett på denne veien. Historien er at mannen lå med lommelykt i grøfta og skremte livet av biler som kjørte forbi. Her har han hoppet rett ut i veien og nesten blitt påkjørt.

Dere må ikke stole 100% på hva denne mannen sier. De fleste vet jo at folk som er frustrerte, sinna og litt gale har en tendens til å overdrive noe og vri på sannheten.

Når det er sagt så er det mye råkjøring på denne veien. Men å kjøre jevnt over 140 på denne veien er bortimot umilig da det er en del svinger. Problemet er at det er en del unge gutter som bor der, og de har gjerne effektanlegg som bråker litt mer enn normalt. Gamle mennesker som ikke vet hva dette er får inntrykk av at farten er høyere enn det den er, spesielt når bilene kjører på høyt turtall.
Veien ser ut som en normal bygdevei der fartsgrensen er satt til 60, men fint kunne vært satt til 80. Dette er jo fartsgrense på ubebygd vei. Dette er noe innbyggerne av Ormåsen tvinget fram da det en gang på 90 tallet da det ble bygd hus der. Nå er det ett stort felt.

Og det er ikke BARE ungdom som kjører for oppover der. Stressa familiefedre utgjør en stor prosentandel.

Begge parter er skyld i denne situasjonen. Mannen er gal og ungdommene kjører for fort, men å hoppe ut i veien er ikke noe godt tiltak.
Skjønner også godt frustrasjonen hans og det at det ikke er noen som gjør noe med det. Hjelper jo pent lite å tilkalle politiet da man ikke har noen bevis, politiet gidder tydeligvis ikke å gjøre noe heller utifra det han sier på filmen.
Syns synd på fyrn.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Sitat av Petter Pan
Vet ikke, .føler på meg at jeg en sen kveld hadde pepprett veien med litt spanske ryttere, et par sortmalte tømmerstokker av størrelsen XXL, og et par lett knuselige beholdere sennepsgass ...
Vis hele sitatet...
Så kommer småbarnsfamilien Jørgensen kjørende i sin minibuss med 4 barn baki.
Det smeller i dekket idet det punkterer, og Jørgensen holder på å miste kontrollen.
Akkuratt idet han tror han har fått tilbake kontrollen over bilen på den litt glatte vinterveien treffer han plutselig noe stort, og mister fullstendig kontroll. Bilen skjener ut av veien og meier ned lille Ole som er på vei hjem med akebrettet sitt før minibussen med hele Jørgensenfamilien i tar saltomortale inn i skogen og knuser inn i ett tre. Stakkars lille Josefine på bare 3 år hadde løsna sikkerhetsbeltet sitt i løpet av turen og fikk kjapt ett heller knusende møte med frontruta.
Stakkars far i familien fikk beina klemt i stykker når fronten av bilen traff en svær stein, mens mor knakk nakken og overlevde ikke.

Ellers har barna i familien det bare fint, eldstemann på 12 har blitt rimelig god i rullestolbasket. gullgutten på 10 har blitt ganske glad i suppe, og lært seg å balansere glassøyet på nesa, mens lillesøster på 7 har funnet ut at hesteridning ikke er noe for ei med kronisk skiveprolaps.
Sist endret av Acidous; 21. november 2007 kl. 13:17.
Fyren er jo bare helt fortvila, det jeg reagerer på er at idioten faktisk er så respektløs at han står å filmer. De skulle vært utsatt for verre enn spikermatter.
Sist endret av voktern; 21. november 2007 kl. 13:48.
Ok spanske ryttere tenk på de som kommer kjørende der i 70 da! Den punkterer alle hjul ikke bare de som kommer i over 70!
Samme med spikermatter men nå flater de ikke hjule ut totalt lenger. Er sånn ventil i piggene som går av som gjør at dekket sakte tømmes for luft.
Men verken spanske ryttere, svarte tømmerstokker, eller spikermatter tar kun farts syndere.... eneste som hjelper da er fotoboks. smil til kamerat!
Denne filmen fikk jeg over bluetooth av en kompis i våres, så helt ny er den i alle fall ikke. Men nok om det.

Jeg lo og lo de første gangene jeg så filmen, og gjør det enda. Men selv om jeg ler av han betyr ikke det at han ikke har et poeng, og at jeg også synes synd på han. Men å hoppe ut i veien er uansvarlig og farlig, og det kan ikke forsvares mener jeg. Da burde han heller stilt seg opp midt i veien med refleks og veivet med armene, hvis han virkelig ønsket å stoppe råkjørerne. Men det er jo tydelig at han ikke er helt ved sine fulle fem der så..


Å ta loven i egne hender og blokkere veien og/eller legge ut ting som spanske ryttere, spikermatter o.l er jeg dog veldig imot. Det utgjør større fare for alle fotgjengere (hvis det er noen i det hele tatt langs den veien), at en bil plutselig får alle hjulene punkter og mister kontrollen, samt at man setter alle bilister på veien i fare. Å ta loven i egne hender er dumt, og det ender sansynlighvis med at man får straff selv.
Sist endret av emphi; 21. november 2007 kl. 14:57.
Kjenner han som filmet det her.overasket av å se det youtube, husket jeg så det på mobilen hans. Han fyren er vist helt sprø, ikke god i huet i det hele tatt.
For det første; I det hele tatt å publisere en video som det her, av en stakkar mann som det har kokt over for bare av den grunn å gjøre narr av han, er utrolig hensynsløst. 1451 har allerede sett den, og fler vil. At vi sitter her og konkluderer det ene og det andre om hans psykiske velferd er unødvendig da vi bare har videoen å gå utifra, spar dere folkens. Mye bra har blitt sagt her men jeg er skuffet over enkeltes standpunkt, og at dette ble dratt opp i en tråd i utgangspunktet. Jeg synes ærlig talt synd på mannen, spesielt fordi han ikke får noen hjelp og det eneste han oppnådde ved vei-spetakkelet var en video på youtube og en tråd for 25,000 nff`ere.
Sist endret av Sky; 21. november 2007 kl. 15:37.
Fælt så synd det skal være på han da. Kameraten min kjenner de som møtte på fyren, og de provoserte ikke i det hele tatt.



Men uansett, hva er det som IKKE er humor med: "her er det mer enn KANNONER! Jeg har mere BREDBÅND og FAEN!" og "du skal få en KANNON i RÆVVA!!!" ? Pure komedie spør du meg.

Sistnevnte er forresten blitt en klassiker å si hos oss ^_^
Sist endret av Archj; 21. november 2007 kl. 15:55.
Sitat av Archj
Fælt så synd det skal være på han da. Kameraten min kjenner de som møtte på fyren, og de provoserte ikke i det hele tatt.



Men uansett, hva er det som IKKE er humor med: "her er det mer enn KANNONER! Jeg har mere BREDBÅND og FAEN!" og "du skal få en KANNON i RÆVVA!!!" ? Pure komedie spør du meg.

Sistnevnte er forresten blitt en klassiker å si hos oss ^_^
Vis hele sitatet...
Det å filme er vel i seg selv ganske provoserende da.

Kan egentlig ikke si noe om situasjonen da jeg ikke vet hvor fort de har kjørt. Få bilister kan si at de aldri har brutt fartsgrensen, og en 70-75km/t i 60-sone trenger ikke være så ille om strekningen er veldig oversiktlig. Kan for all del hende de ikke har kjørt så alt for fort som 100km/t, da det kan være vanskelig å bedømme fra avstand.

Forstår frustrasjonen da, men helt feil måte å gå fram på spør du meg. Regner med han ikke hadde verken laser eller radar da han "målte" hastigheten.
"Ta så mye bilder du bare vill! Jeg har bredbånd for faen!" lol.. lo av den der! Grensa er til for å holdes, men han der var jo helt borte. Greit å bli sur, men det der var scary.
Sitat av harryy
Det å filme er vel i seg selv ganske provoserende da.

Kan egentlig ikke si noe om situasjonen da jeg ikke vet hvor fort de har kjørt. Få bilister kan si at de aldri har brutt fartsgrensen, og en 70-75km/t i 60-sone trenger ikke være så ille om strekningen er veldig oversiktlig. Kan for all del hende de ikke har kjørt så alt for fort som 100km/t, da det kan være vanskelig å bedømme fra avstand.

Forstår frustrasjonen da, men helt feil måte å gå fram på spør du meg. Regner med han ikke hadde verken laser eller radar da han "målte" hastigheten.
Vis hele sitatet...
Ja, er enig med det. Men det er fortsatt morsomme ting som kommer fra han

Men hvis det var filminga han flippa av, så hadde han vel ikke sagt at det var greit...
Å spekulere på hele situasjonen er en lost cause. Eneste vi kan med sikkerhet si er vel at mange folk kjører som drittsekker, og det kan gå utover andre uskyldige mennesker.

Han har all rett til å bli sint utifra de opplysninger jeg har fått med meg. Men måten han takler sinnet sitt på er ikke noe å klappe for, for å si det sånn.

Men jeg var ikke der, så jeg har ingen anelse på greiene. Blir egentlig for dumt å prøve å konkludere sånne saker, ettersom slik jeg har forstått det, var hverken du eller jeg der.
Ingen som kunne gjort filmen litt lysere? evt i video redi prog? Haha Morsom Fyr Det Der :d
Haha. Lenge siden jeg har sett denne.

Han kan ikke være heeeelt go i huet
Hadde jeg møtt en slik en så hadde jeg holdt fartsgrensen resten av livet, seriøst. Han må jo være mentalt nedbrutt
Den eneste trøsten er at den som er så idiot å legge ut egen overtredelse av Straffeloven på YouTube serverer vårt underbemannede politi "sitt hode på et fat", og blir forhåpentligvis gjort til ett års fotgjenger!
Er en grunn til at de har fartsgrenser! Fy faen for noen ødelagte folk, hvorfor ikke kjøre fort på stengt bane elns, sikkert ikke like artig men hvis det plutselig skjer noe og du meier ned 4-5 folk som akkurat har vært på fest, så er det ikke særlig artig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
på Mopedportalen.com blir denne filmen hedret :S http://www.mopedportalen.com/forum/i...l=mann+hopper*
Jeg var i bilulykke engang da den rusa sjåføren vår kjørte i 110 i 30 sonen. Det var ikke særlig kult kan jeg love. Videoen var ikke morsom i det hele tatt, og vi ungdommer må virkelig tenke oss om.
"Jeg har mer enn bredbånd og for faen assa!!!" -still cracks me up
Dette var bare trist å se. Det er slikt som gjør at mange ikke stoler på ungdommer, noen få av oss sager ned greina alle sammen sitter på!
what? de forholt seg rolig gjennom hele klippet, greit nok, de var provoserende, men sa ikke noe frekt til karen. Faen meg ikke deres skyld at mannen har "bredbånd og for faen".. Nesten alle kjører litt for fort og de som ikke gjør det er tydeligvis sinnsyke..

Hadde forresten en sånn kar inærheten av der jeg bodde før.. Gjemte seg bak busker og kasta steiner på folk som kjørte for fort... Han fikk 8000kr i bot..
Sitat av BuzzR
what? de forholt seg rolig gjennom hele klippet, greit nok, de var provoserende, men sa ikke noe frekt til karen. Faen meg ikke deres skyld at mannen har "bredbånd og for faen".. Nesten alle kjører litt for fort og de som ikke gjør det er tydeligvis sinnsyke..

Hadde forresten en sånn kar inærheten av der jeg bodde før.. Gjemte seg bak busker og kasta steiner på folk som kjørte for fort... Han fikk 8000kr i bot..
Vis hele sitatet...
Jeg skal meie ned hele familien din i femhundetusen kilometer i timen og så poste video av deg på internett, bare for og få fram poenget mitt her.

DEt var vist feil type som fikk den boten, noen ganger går det litt over fartsgrensen, greit nok på motorveien, hvis det ikke er tohundretusen andre biler der. Men i et boligstrøk fult i unger og eldre? Hvaslags tard risikerer og meie ned en 8år gammel gutt bare fordi de har fått for deg at man er sinnsyk om man tar forrhåndsregler til slike situasjoner.

Jeg liker disse tre enkle skrittene til hvordan vere en god sjåfør.

1.Ikke risikere og kjøre ned unger i en helvettes fart.
2.Ikke risikere og kjøre ned noen i en helvettes fart.
3. Sist men ikke mindst: Ikke kjøre i tohundreoghelvette gjennom tett befolkede steder der det er mye folk i gatene.

Kansje litt oversarkastisk, men man tar poenget mitt?
Sitat av Hardcore
Jeg skal meie ned hele familien din i femhundetusen kilometer i timen og så poste video av deg på internett, bare for og få fram poenget mitt her.

DEt var vist feil type som fikk den boten, noen ganger går det litt over fartsgrensen, greit nok på motorveien, hvis det ikke er tohundretusen andre biler der. Men i et boligstrøk fult i unger og eldre? Hvaslags tard risikerer og meie ned en 8år gammel gutt bare fordi de har fått for deg at man er sinnsyk om man tar forrhåndsregler til slike situasjoner.

Jeg liker disse tre enkle skrittene til hvordan vere en god sjåfør.

1.Ikke risikere og kjøre ned unger i en helvettes fart.
2.Ikke risikere og kjøre ned noen i en helvettes fart.
3. Sist men ikke mindst: Ikke kjøre i tohundreoghelvette gjennom tett befolkede steder der det er mye folk i gatene.

Kansje litt oversarkastisk, men man tar poenget mitt?
Vis hele sitatet...
Der må jeg skuffe deg...
Sitat av Svends
Jeg var i bilulykke engang da den rusa sjåføren vår kjørte i 110 i 30 sonen. Det var ikke særlig kult kan jeg love. Videoen var ikke morsom i det hele tatt, og vi ungdommer må virkelig tenke oss om.
Vis hele sitatet...
Det er sant, det er noen som skiller seg ut og ødelegger ryktet. Noen unge, en del faktisk kjører og skal vise seg fram, den såkalte briefegjengen med 0 respekt for trafikken. Synd det er mange "rånerer" som får et nedverdigenes rykte på å kjøre fort/fyllekjøre. Som sagt, noen, og ikke alle!
Sitat av Hardcore
Jeg skal meie ned hele familien din i femhundetusen kilometer i timen og så poste video av deg på internett, bare for og få fram poenget mitt her.

DEt var vist feil type som fikk den boten, noen ganger går det litt over fartsgrensen, greit nok på motorveien, hvis det ikke er tohundretusen andre biler der. Men i et boligstrøk fult i unger og eldre? Hvaslags tard risikerer og meie ned en 8år gammel gutt bare fordi de har fått for deg at man er sinnsyk om man tar forrhåndsregler til slike situasjoner.

Jeg liker disse tre enkle skrittene til hvordan vere en god sjåfør.

1.Ikke risikere og kjøre ned unger i en helvettes fart.
2.Ikke risikere og kjøre ned noen i en helvettes fart.
3. Sist men ikke mindst: Ikke kjøre i tohundreoghelvette gjennom tett befolkede steder der det er mye folk i gatene.

Kansje litt oversarkastisk, men man tar poenget mitt?
Vis hele sitatet...
vel etter hva jeg har skjønt så skjedde dette på et sted med 10 hus, altså ikke tettsted, men jeg forsvarer ikke grisekjøring, jeg bare synes måten han karen på videoen takkler konfrontasjonen med er latterlig..