Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 889
Som dere kanskje har fått med dere så er Kronprins Håkon i Tyskland, mens mette- marit er hjemme på grunn av sol forbrenning(2 grads forbrenning) Jeg synes det har vært en del hysteri på mette-marit når det gjelder skader her id siste..hehe...hun må jo være en hypokonnder!! synes det er latterlig, her er det masse medie oppstyr i Tyskland for at mette-marit ikke kom fordi hun var solbrent, mens prinsen kom alikevell og han så jo ikke ut!! hvorfor er ikke han oxo hjemme?? Mette marit er jo dobbelt så populær som prinsen...anntallet besøkende gikk jo ned når de fikk vite at mette ikke kom... latterlig!!
Kankje ikke det beste temaet å ta opp, men jeg måtte bare si det
er det noen som er enig?

KONGEHUSET=LATTERLIG (sorry for capslocken..)
Linuxnerd
Denne threaden har akkurat hvert oppe.
hvorfor starter du en ny thread når det allerede er en gående om akkurat samme tema?
nFF Marshall
morten's Avatar
Altså.. Mettemarits forbrenninger i ansiktet var ikke bare 1. grads som håkon hadde, det var også 2.grads inne i bidlet, og da snakker vi blemmer og ekstreme smerter. Virker helt garantert at du ikke har prøvd dette før, men det er faktisk sånn det funker.

Jeg skjønner godt at skuffelsen over at mette marit ikke kom til tyskland var stor for alle tyskere som elsker dama, men hun kan sikkert bare dra ned på turne dit en annen gang, så er det hele fiksa.
r33l's Avatar
Trådstarter
jeg er fullt klar over det !! men den var ikke oppe når jeg skrev denne...sorry!!
mette marit hadde jo også btw fått etellerannet skader på øynene. det er hvertfall ikke kult.

men jeg mener fortsatt at det er teit at det er hovedoppsalg på vgnett i to dager.'

r33l: den andre threaden -var- oppe jo ;P den ble starta igår, du starta denna idag.. anyway, bagateller.
Opprinnelig postet av mia
hvorfor starter du en ny thread når det allerede er en gående om akkurat samme tema?
Vis hele sitatet...
Hvorfor svarer du på denne threaden med akkurat det samme som Xtrax?

edit; måtte bare, sorry..
Better than thou.
Vel, hvis du ser etter er tidspunktet for de to postene 11.57 begge to.
æh, sorry, jeg tar alt tilbake.. Skal aldri poste tull mer..
r33l's Avatar
Trådstarter
/mia thanx

som sagt bare en liten bagatell...
anyhew... sikkert _litt_ værre for stakkars mette å vise seg med blemmer & stuff enn for Håkon da (les: mette med liten m/Håkon med stor H) mette skal jo se så fin ut bestandig, i allefall nå som hun er blitt kongelig å greier... dakkar lita da... men kjente de ingenting i tryne før intervjuet var over da? hmmm...
Opprinnelig postet av |sic|
anyhew... sikkert _litt_ værre for stakkars mette å vise seg med blemmer & stuff enn for Håkon da (les: mette med liten m/Håkon med stor H) mette skal jo se så fin ut bestandig, i allefall nå som hun er blitt kongelig å greier... dakkar lita da... men kjente de ingenting i tryne før intervjuet var over da? hmmm...
Vis hele sitatet...
solbrenthet har gjerne en forsinket effekt...
r33l's Avatar
Trådstarter
Kronprinsen så ikke ut! flasset av som en slange..ufyselig
solbrenthet har gjerne en forsinket effekt...
Vis hele sitatet...
men u-an-sett da... må jo føles litt ubehagelig under intervjuet å da?!... jaja... går sikkert over...

Kronprinsen så ikke ut! flasset av som en slange..ufyselig
Vis hele sitatet...
ja, ikke akkurat et vakkert syn der han sto utenfor bila i Tyskland å smilte så tappert an kunne...
*ta intervjuet med infrarødt neste gang*
Patetisk. Synes at kongehuset har blitt mye mer en Norsk PR.