Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 786
Bare sånn i begynnelsen, så viste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, så det ble bare til at det ble her

I ste satt jeg her og så på en nok så kjedelig film, så jeg begynte og kjede meg en del. Så jeg fant fram 2 utbrukte 9V batterier og bestemte meg for å se hva som var inni de...

Så jeg åpnet Først et vanlig Panasonic batteri, og inni der var det 6 små batterier, sikkert AAA eller noe lignende... så de var ikke noe spennende

Men da jeg åpnet det andre, et Icpow batteri, var det noe merkelige greier inni. Med det første øyekast så det ut som en pakke halspastiller, det var rødt på toppen og blått i bunnen, med 6 " pastiller "
Så jeg delte det i 2 og skulle se hva som var inni de... Da det var gjort var det noe svarte greier inni der, et svart pulver eller noe sånt... Så jeg lurte jo på hva det var, og seff om det kunne brukes til noe artig!

Så det jeg lurte på da, var om noen viste hva dette er for noe slags merkelige greier?

Tok faktisk et bilde og hvis noen lurte på hvordan det ser ut.. Men vet ikke helt hvordan jeg får det inn her
Legg det inn på Imageshack og link til det herfra
Flink gutt.

Ikke at jeg skjønner noe av hva som er inni der da. Men erfaringsmessig vil nok en eller annen freaker opplyse oss om dette.

Forresten pleier det å stå utapå et batteri hva det er laget av, eller iallefall hva "slags" batteri det er. Jobber med gjenvinning av elektronikk, og vi deler alle de oppladbare batteriene opp i grupper: NiMH (nickel metal hydride), NiCd (nickel cadium), Li-Ion (lithium ion) osv..
Sitat av mxyzptlk
Flink gutt.

Ikke at jeg skjønner noe av hva som er inni der da. Men erfaringsmessig vil nok en eller annen freaker opplyse oss om dette.

Forresten pleier det å stå utapå et batteri hva det er laget av, eller iallefall hva "slags" batteri det er. Jobber med gjenvinning av elektronikk, og vi deler alle de oppladbare batteriene opp i grupper: NiMH (nickel metal hydride), NiCd (nickel cadium), Li-Ion (lithium ion) osv..
Vis hele sitatet...



Hmm... Det står ikke noe særlig utenpå Det eneste som står er navnet og en Warning:

" Battery may explode or leak if inserted improperly, recharged, or disposed of in fire.. "

Og så står det 0 % Mercury, og Made in chaina
det er sånn svovelpulver som skal bryte ned den staven eller no..ettellerannet:P