Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 757
Har akkurat testet Far Cry, og dette ser ikke så værst ut faktisk.

Men, opplevde akkurat noe veldig merkelig ---> Dette er nesten helt på førsten, og jeg har gått opp til den hytta på toppen av åsen og hentet meg binoculars.
Fortsetter å gå mot leiren og ut i vannet (det er ett save punkt ute i vannet.)
Vel, når jeg kommer på land igjen, knerter jeg duden i tårnet og han som tusler rundt i krattet like bak, skrått til venstre.....så, kommer duden som er boss elns.....jeg knerter han med alt jeg har...det spruter blod av han, men intet mer skjer....så sniker jeg meg nærmere og han har fortsatt knapt oppdaget meg.....jeg kryper mot han til jeg er ca. to-tre meter unna, og peprer det jeg har igjen av skudd i pistolen (ca 100), i hodet på han...blodet spruter men duden bare uffer seg litt LOL...til slutt gidder jeg ikke mer, og reiser meg opp og går mot han....da plaffer han meg ned

Detta er vel en sinnsyk bug vel? ...eller copyprotection??? LOL

Noen andre som har opplevd dette? Dette skjer meg flere ganger ihvertfall.


PS: jeg skal nå innstallere 1.1 patchen for å se om det hjelper, men det står ikke noe i tekst fila til patchen om dette probbet....
nFF Marshall
morten's Avatar
Jeg opplevde iallefall ikke dette her.
dette var en gøy bug! vet noen systemkravene til far cry?
Morro bug dette ja
Men har du prøvd å reinstallere? Løser ofte problemer
nFF Marshall
morten's Avatar
Hvis du vil ha det på high, er det nok ganske store krav, grafikken er veldig bra. Sjekk hjemmesiden deres.
her er krava:

Minimum System Requirements Single Player Only

- Computer: AMD Athlon 1 GHz or Pentium III 1 Ghz (AMD Athlon XP 2000 / Pentium 4 2 Ghz recommended)
- Operating System: FarCry is supported on the following operating systems: Windows 98SE, Windows ME, Windows 2000, and Windows XP.
- Memory: The game requires 256 MB of RAM.
- Controls: A keyboard and mouse are required
- Drives: 4 Gb of free space on hard disc are required to install and play the game. 4x DVD or 16x CDROM is required to install the game.
- Video: A 3D accelerator video card with support for DirectX® 9.0b and at least 64 MB of video memory is required.
- Sound: A DirectX®-compatible 16-bit PCI sound card is recommended.

For Multiplayer play only the following configurations are supported

Recommended System Requirements

- Computer: A 2 GHz AMD processor or better is recommended.
- Memory: We recommend 512 MB of RAM
- Drives: 4 Gb of free space on hard disc are required to install and play the game. 8x DVD or 32x CDROM is recommended to install the game.
- Video: A 3D accelerator video card with support for DirectX® 9.0b and at least 128 MB of video memory is recommended
- Multiplayer Connectivity: Access to UBI.com online gaming service, requires a low-latency, active Internet connection, rated at 64 Kbps upstream or faster. Multiplayer games played over a LAN require an active connection to a TCP/IP network. We recommend the use of cable or ADSL connection with 512 Kb/s in downstream and 128 kb/s in upstream.

High System Requirements

- Computer: A 3 GHz AMD processor or better is recommended.
- Memory: We recommend 1024 MB of RAM
- Drives: 4 Gb of free space on hard disc are required to install and play the game. 16x DVD or 32x CDROM is recommended to install the game.
- Video: A 3D accelerator video card with support for DirectX® 9.0b and at least 128 MB of video memory is recommended
- Multiplayer Connectivity: We recommend the use of cable or ADSL connection with 512 Kb/s in downstream and 128 kb/s in upstream.

Multiplayer Server Requirements

Dedicated Server
- Computer: A 2.4 GHz AMD processor or better is recommended.
- Memory: We recommend 512 MB of RAM
- Drives: 4 Gb of free space on hard disc are required to install and play the game. 16x DVD or 32x CDROM is recommended to install the game.
- Multiplayer Connectivity: We recommend the use of cable or ADSL connection with 512 Kb/s in downstream and 128 kb/s in upstream.
Non Dedicated Server:
Computer: A 2.8 Ghz AMD processor is recommended
Memory: We recommend 1 Gb of RAM, however we do not recommend connecting many players to a non-dedicated server.
Vis hele sitatet...
Opprinnelig postet av Raymond
her er krava:
Vis hele sitatet...
Kan de/dere komme med eksempel på en 3 ghz AMD?(uklokket) For meg høres dette mer enn utrolig ut
Jeh må bare si at det eneste jeg har bedre enn minimum er 3d-kortet, som jeg har 128 MB, ellers har jeg samme som minimum på alt det andre.. Allikevel spiller jeg med beste grafikk på alt, 1024x768 og OpenGL. Det flyter ganske greit og det må bare loade litt når jeg kommer til nye steder (som for eksempel et stort rom). Jeg ble så utrolig imponert over dette. Det er sant at jeg ikke får alle DirectX9 effekter, og heller ikke like bra inne-skygger som de med bedre kort, men det er fortsatt veldig imponerende.