Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1463
Jeg vet ikke om dette er feil plass og poste denne tråden, men prøver og håper på svar.

Jeg lurer på hvordan Snapchat vet om man bruker en såkalt "third party application". Får de informasjon av at man bare logger inn gjennom en annen app? Eller er det når man mottar/sender snaps de får informasjonen? Isåfall hvilken av de to er det som "avslører" deg? Prøver å forstå hvordan dette systemet fungerer.

Har hørt om mange som har fått sine brukere blokkert pga dette, men de har da brukt andre apps aktivt, mens andre som bruker de mindre ikke har fått høre noe. Det må da være en sammenheng i antall snaps sendt/mottatt i en annen app, eller?
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Brukte slike apper, både gratis og betalt og endte opp med en advarsel. Kuttet ut bruken en stund, begynte nylig å bruke det igjen og etter to innlogginger ble kontoen min stengt av.
om du har jailbreak'et til iPhone kan du bruke phantom, da kan du gjøre nesten alt du kunne tenke deg som å lagre alt, sende snap på 1 min osv.

brukt det i 2 år nå uten noe ban eller advarsel. det er også en addon som innstalleres i snapchat, så du trenger ikke en ekstra app