Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 984
Hadde en opplevelse her om dagen, nå skal dere få høre:

Jeg kjøpte nylig warcraft 3 battlechest fra cdon.com Jeg gledet meg til endelig å spille warcraft 3 på nettet, og pakket opp esken med stor fornøyelse. Men til min store overraskelse, så var det ingen cd key i warcraft 3 coveret! jeg åpnet frozen throne coveret, og der lå det en cd key til expansion. Kjøpet mitt var totalt bortkastet

Jeg sendte en klage mail til cd on, men jeg veit ikke helt hvor mye godt som kommer ut av det.

Veit ikke helt om jeg skal hate blizzard, eller cd on
Noen som har hatt lignende opplevelser?
Warcraft III som jeg kjøpte het Warcraft III Battle.net edition
Der fulgte cd-key og alt med...
kan ha noe med det og gjøre
Broren min kjøpte W3 Battlechest. Der var det både key i spillet og exp. pack.

Prøv å send en mail til Blizzard. Du kan evt. gi dem FT keyen din(vet ikke om de kan sjekke). Hvis de er greie gir de deg bare en key.
Trur du må sende cd'en til blizzard, med cover, usermanual og hele pakka, trur det står noe om dette i warcraft manualen, hva man skal gjøre hvis det ikke følger med/mista serial kode..
Det er ihvertfall umulig å få svar på mail fra blizzard. Sendte en mail til eller hva det var med noe om cdkeyer o.l. Umulig