Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1043
Hei, noen som har et counter-strike tweak prog. av noe slag?
Som gjør at man får mindre ping om mer fps o.s.v.

Nå snakker jeg PROGRAM og ikke commands i console.
Finnes det ikke CS forum der ute ?
Trådstarter
Fant ikke noe der
Er skammelig hvor mange CS-lamere som har kommet hit i det siste. Er vel warez-forumet som vireker som fluepapir på idioter...
Enig dær..

Vel 1. Hvordan i faen skal en tweak kunne hjelpe deg med ping ? det har vel med linjene å gjøre ?

Og mer FPS ordner du i consollen for faen!

Ikke si at google ikke hadde svaret.. google har svaret på ALT
Trådstarter
Ja! Huff huff

Satt å kjeda meg så tenkte jeg bare skulle spørre her da..:P

Edit: Har ikke tenkt å forvandle dette til et cs forum heller da!
Sist endret av Zloader; 28. februar 2004 kl. 15:30.
Offtopic : Hvorfor kaller "alle" her på forumet, folk som spiller cs for 'cs lamere' ?
Opprinnelig postet av Beatforce
Offtopic : Hvorfor kaller "alle" her på forumet, folk som spiller cs for 'cs lamere' ?
Vis hele sitatet...
de gjengir crews følelser ovenfor cs. CS er et gammelt spill, sånn ca 4-5-6 år gammelt, likefullt, hver gang det blir stillt spørsmål om det, er det et nybegynnerspm som man raskt kan få svar på på yahoo eller andre søkemotorer.

on topic:
et slik program finnes sikkert, men ettersom det er tvilsomt at det klarer å vite eksakt hva som er gode innstillinger i forhold til din hardware, så vi et slikt program BESTANDIG gi dårligere resultat enn tweaking i console.

mm
Bruk HLTooLz. http://www.hltoolz.com/

Merkelig hvordan dere sier at google har svaret på alt, men likevel, på 7 poster er det ingen som har kommet med noe brukbart svar.
Fatt at det er console som har med instillingene å gjöre...

LAST NED TWEAKED CONFIG !
Man orker da ikke google rundt for andre itenzo... ikke angående dette
Du kan jo klokke pc'en din med programmer som powerstrip, pingen derimot er det ikke så mye du kan gjøre med utenom i console. Et lite tips er jo å lukke alle p2p programmer når du skal spille...
Du kan stille på : cl_cmdrate , cl_updaterate og rate i console for og få bedre ping..
Vet du ikke ville ha noen commandoer til console, men disse instillingene slipper du og stille på hver dang du starter cs !
unnskyld meg, men jeg skjønner ikke en dritt hva dere snakker om!
er tweak en program som ha automatisk alle de bra innstillingene i consollen?
eller er det et program som gjør at man får mindre ping ?

gidder dere og gi meg en link hvor jeg laster ned tweak hvis det er et sånn program?
tweaking.. det er å tulle med instillinger for å tilpasse det til ditt bruk..
what to do:

høyere FPS:
console - "developer 1", "fps_max 1000"
Virker ikke dette, kjøp deg nytt skjermkort.

Lavere Ping:
www.ngt.no
www.bluecom.no
www.telenor.no
www.whateversomlevereradsl.no
kjøp deg en rask linje, vent til du får den, voilá! Du har lavere ping!