Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1025
Noen som vet om det hr kommer opp en server enda? sitter her å venter :P sykt lyst til å prøve
World of warcraft, mmorpg. Det kommer til å bli mega bra..
Trådstarter
31 0
Er litt sugen på å prøve. Har de fleste mmorpg spillene, men dette ser ut som det tar kaka :P. men har lyst til å ta en liten snik titt før jeg vurderer å kjøpe det.
Jeg villi ikke gjort det cooserk :P ødelegger hele spenninga med en ræva versjon av spillet. Jeg tror Ultima-X kommer til å bli en hard konkurent til wow.

http://www.tothegame.com/game.asp?id=1840
Trådstarter
31 0
jah :P har prøvd swg(star wars galaxies, nok ett mmorpg) under den første betaen..var uggent da :P
men bare en liten snikk titt på fargene. Min mening er at wow har litt *kvalme* farger
Men ultima serien er genial *særlig Ultima online*
Men wow ser bare så vannvittig bra ut i helhet. Også er det tatt fra warcraft verdenen. Synes det er litt stilig grafikk på wow men U.x kommer til på å få + på det at man kan styre combat selv. Alle slag og "dodges" må man trykke. Mens på wow trykker man bare på fienden også angriper charactern din.
Trådstarter
31 0
Ja..hittil har jo alle mmorpgs vært sånn, blitt sykt kjedelig. er liksom bare å sitte å se og heie :P Hadde vært morro med litt utvikling i kampene ja.
Trådstarter
31 0
Derja okay, da gjenstår det bare å prøve. Takker og Bukker
Vis hele sitatet...
hmm..virket dårlig..
Sist endret av CooSerK; 16. januar 2004 kl. 21:53.
Sjekk på Warez Generellt, der står det at en online server skulle ha hvert oppe fredag 22.00, men det funka visst ikke...