Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4480
hei! jeg og noen venner hadde kjøpt 1,5g Emma og hadde noen ecstasy piller (tesla, orange). Vi droppet først hver sin dropp m e, ca 150.. jeg og en kompis kjente ikke noe før ca 1,5 time men på de to andre tok det sikkert rundt 20 min. De turet kraftig. (1) begynte å få muskel krampe i hele kroppen, senere etter bare en dropp m e tok han en halv tesla. Jeg og kompis fikk ikke det med oss. (1) Startet med å få type anfall? Når hode ble bøyd litt bakover ble bare hode tatt tilbake og nakken strammet seg( låste seg), hele kroppen ristet og rullet med øynene. Det tok ca 3-6 sek før vi fikk kontakt med han. Det funket heller ikke å rope, men måtte fysisk riste hardt i han og ta hode fremover og bøye d ned. Dette skjedde mange ganger. Vi måtte hele tiden snakke med han slik han ikke falt vekk. Alt gikk bra! Noen som har vært borte i det samme??
Epilepsi anfall? Seizure-threshold synker når man har tatt molly.
Et tips til neste gang du skal starte en tråd er å gi tittelen innhold som forteller om hva tråden handler om.

F.eks Noe rart skjedde med en kompis på molly, opplevd det samme?
Eller bare stikkord, men 'hjelp?' blir litt intetsigende.

Høres ut som en freaky opplevelse. Hvordan opplevde han det?
ArbeidsledigProletar
Sånt er skummelt, sku fått vedkommende på legevakta. Du vet aldri når et anfall kommer av hjerneblødning eller lignende.

Et lengre epilepsianfall kan i verste fall gi hjerneskade.
Hele kroppen ristet så du kunne se det, eller skalv han mer? Vet ihvertfall at når jeg kommer opp i høye doser mdma, så soner jeg fort ut titt og ofte med påfølgende dirring i beina noen ganger og kjeven lever sitt eget liv selvfølgelig. Jeg liker å ture hardt på mdma , og det kan jo se ganske føkka ut for andre. Sa han at det var ubehagelig? Kan han ha bare vært griserusa?
Det høres ut som et serotonin syndrom. I verste fall kan det være dødelig.
Kanskje han bare syns det var så intenst at han konsentrerte seg om rusen fremfor å svare? Kan hende han ikke tenkte over det. Man blir litt oppslukt av euforien til tider, kjenner meg igjen selv. Hvorfor får vi ikke vite hva kompisen din forteller om dette? Det kan for all del være verre ting, men ikke konkluder med dødelige lidelser med en gang, dere putta i dere noe som skal gjøre dere greit fucka, så da er det å forvente at man blir fucka.

Hva er doseringen egentlig? 150mg + en halv pille av noe ukjent styrke? Om han droppa 250mg kjenner jeg meg igjen, har hatt lignende "anfall" hvor jeg bøyde meg fremover i fosterstilling og stramte til musklene. Vibrerte i eufori og kunne ikke se fordi øynene mine dirra så kraftig. Vil ikke kalle det anfall, men det lignet nok på det du beskriver
Har opplevd det samme selv. Det dummeste var nok at vi tok endorfin på nedturen, jeg tok over seks tabelletter. Jeg kjente meg ganske svak og fikk følge av min eks til toaltetet. Jeg husker ikke mer enn at jeg så ansiktet hans, også begynte jeg å falle bakover. For meg falt jeg en slags dyp søvn og det var så koselig å varmt der. Så hørt jeg noen ropte navnet mitt og dyttet litt på meg.

Eksen hadde sett at jeg fikk kramper og ristet noe voldsomt før jeg spydd på meg selv.

For å korte ned historien. Jeg ble undersøkt for alt mulig på sykehuset og måtte ligger der i tre dager for overvåkning av hjertet..

Så bare en liten advarsel om hvordan det kan gå.
Har opplevd det samme selv. Det dummeste var nok at vi tok endorfin på nedturen, jeg tok over seks tabelletter. Jeg kjente meg ganske svak og fikk følge av min eks til toaltetet. Jeg husker ikke mer enn at jeg så ansiktet hans, også begynte jeg å falle bakover. For meg falt jeg en slags dyp søvn og det var så koselig å varmt der. Så hørt jeg noen ropte navnet mitt og dyttet litt på meg.

Eksen hadde sett at jeg fikk kramper og ristet noe voldsomt før jeg spydd på meg selv.

For å korte ned historien. Jeg ble undersøkt for alt mulig på sykehuset og måtte ligger der i tre dager for overvåkning av hjertet..

Så bare en liten advarsel om hvordan det kan gå.
▼ ... noen uker senere ... ▼
KAN være epilepsi, høres sånn ut med tanke på hvordan du beskriver det. Men hvordan følte personen seg etterpå? Var han sliten? Trøtt? Det er vanlig etter anfall. Ellers så får jeg ofte litt sjelvinger under oppturen på mdma, som er vanlig. Tar bare krystaller selv.