Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2903
Heisann!
Unnskylder hvis dette har blitt tatt opp før.
Jeg lurer på hva man kan spise eller innta for og booste eller forsterke rusen eller effekten av heroin? Har selfølgelig vært og googlet, men fant ikke noe tilfredsstillende svar, og tenkte at her på forumet er det nok noen som vet hvordan man kan gjøre dette. Takker :-)
Skal ikke lyrica funke da?
Uhm, lyrica, det har jeg aldri hørt om engang. Anti-epileptic leser jeg på google. Er dette noe vanlig booste greier, som jeg bare ikke har kommet over kanskje, er det på resept, eller kan jeg gå og kjøpe det på apo? Hadde vært fett med noe som booster heroinet betraktelig. Så jeg både får en kraftigere rus, og dermed kan bruke mindre. :-)
Har ikke mye peiling på det feltet her, men er det ikke bare å øke dosen? Hvis ikke, hvorfor? Nysjerrig
Har lest at grapefrukt juice skal booste effekten av mange typer rusmidler, men usikker på heroin.
Mener også å ha lest garpe juice, men husker ikke om det var benzoer eller opiater.
Men benzoer booster jo på Heroin hvertfall, det er eneste jeg veit.

Lykke til, ikke dra den for langt
xanor / rivotril funker. pleier og koke opp sammen med heroinet og skyte mixen i samme patron men vær obs med tanke for tolleranser ( fort gjort det blir for mye med coctailer og da det fort går galt..! )
Jo, det har seg seg slik at jeg har begynt og snorte heroinet og det har ikke tatt lang tid før mengden jeg må innta før jeg får enn tilfredsstillende rus (ca.1 gram), er altfor mye. Det er både dyrt og mye, og derfor dette spørsmålet om boost. Nå er det lenge siden jeg har brukt bensoer, så får se på det, men grap juice høres bra ut, takker for disse svar. :-)
Er lyrica et gate drug det da?
Sist endret av jodatakker; 3. januar 2015 kl. 08:37.
Lyrica er et reseptpliktog legemiddel
Reisesyketabletter/antihistaminer blir brukt til å booste effekten av heroin etter det jeg har sett på noen dokumentarer. Spesielt av den førstegenerasjons typen, Marzine (kjøpes på butikken) f.eks.
Sist endret av Lacertosus; 3. januar 2015 kl. 10:49.
Rohypnol er det du er på jakt etter! Rohypnol inneholder flunitrazepam som i dag ikke er i bruk i Norge, men pillene er fortsatt i omløp rundt omkring. Spør der du handler minusen din...

Fra wikipedia:
"Flunitrazepam er meget populært i misbruksmiljøer, og brukes både peroralt og intravenøst. Det forsterker en del av effektene til heroin, blant annet hemming av respirasjonen."
Hva med å bare skyte det? Sterkere rus, og en trenger mindre.
Det beste er nok å slutte. Hvis du faktisk vurderer å "booste" heroin, så er ikke sprøyta langt unna.
Som tidligere nevnt, så er førstegenerasjons antihistaminer meget effektiv. Phenergan er den jeg har prøvd som har gjort meg mest på trynet mens jeg også har inntatt opiater. TCA antidepressiva som Surmontil og Sarotex funker også. Disse trenger man resept på, men er mye enklere å få utskrevet enn f.eks benzo eller Lyrica.

Husk at selv om dette er c-preparater, så kan de være veldig farlig, selv ved normale doseringer. Jeg vil tørre å påstå at gamle antihistaminer og TCA antidepressiva er mer risikofylt enn benzo ved kombinasjon med opiater.
Seroquel blir jo kallt for "babyheroin" i USA. Kanskje den blandingen "booster" Heroinet.
Sitat av crazyFox Vis innlegg
Seroquel blir jo kallt for "babyheroin" i USA. Kanskje den blandingen "booster" Heroinet.
Vis hele sitatet...
Har sett en dokumenar om Heroin fra USA der han ene dealeren blanda ut heroinen sn med seroquel, det er jo "avslappende"
Men personelig så syntes jeg ikke seroquel booster heroin i det hele tatt, tar jeg vanlig dose, null forskjell.. Tar jeg for mye så sovner jeg bare, noe som resulterer i en bortkasta rus om man bare sover under hele virketiden.