Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1985
..sånn liten sak man har førerkort og bankkort og sånn i. ofte sølv. noen som vet hvor de selger det i oslo? hørt noe om Bjørklund (gullsmed). noen som kan avkrefte/bekrefte dette? i såfall hvilken butikk?
De fleste gullsmeder selger vel slike...
de har de vel på Carlings og slikt også, såvidt jeg har sett. vet ikke om gullsmedbutikker har det, men om du skal ha de i ekte sølv finnes det sikkert på bjørklund og..
koster rundt 200 lappen på carlings og JC.
ezkild's Avatar
Trådstarter
den på carlings er så stor. skal ha en som bare har plass til noen kort, er bare 0,5cm tykk. sånn ca..
Better than thou.
De har akkuratt slikt som du beskriver på den koffertsjappa på storsenteret i Sandvika..
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Ezkild: hypp på sånn selv. Si ifra om du finner a. Storsenteret i Sandvika, må reise langt da jo
Better than thou.
Veit liksom ikke helt hvor dere bor.. Trodde det var i Bærumsområdet liksom..
Jeg har et par slike. Det ene kjøpte jeg på Arts and Crafts [Arkaden, Bogstadveien, Egertorg-området], det andre kjøpte jeg på Traktøren i Bogstadveien. Sistnevnte kostet en slikk og ingenting [50-60 spenn] og er ikke mer enn 0.5cm tykt. Helt ok kvalitet, og. Har fulgt meg mang en tur [50+] på byen uten særlig med bulker og riper.
De finnes på jack n Jones for 180kr..en er ikke såå stor om jeg husker rett