Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4108 1010613
Ja hadde livet bare vært så enkelt=) Skulle gjerne gjort det til et levebrød, men så lenge jeg bor i norge blir det med teoretisk dyrking. Den Northern Light5#XHaze jeg snakker om har jeg avlet frem sjøl fra en original Nothern Light 5# Og en original Haze. Er stabilisert gjennom 5 generatsjoner. Jeg vet du kan sette de i blomst allerede 1-2 uker eller med andre ord når rotnette er sterkt nok. Og ja, det vil nok være mer ferdig bud pr m2 med en "sea of green" metode som du sier, men det er i mitt tilfelle mye viktigere med 150g kvalitetsbud enn 300g sånn passe bra bud, men hey vi er alle forskjellig, noen tenker kvantum og noen tenker kvalitet. Grunnen til at jeg gjerne ville latt plantene bli noe større enn dette er slik at jeg kunne fjærnet de 40 nederste cm av blader og stiklinger, så jeg får en fin luftgjennomstrøm og lettere og vanne. Men kult å se deg på groguide tråden=)

Og takk for feedback!
Takk for all hjelp så langt!

Nå har det seg sånn at jeg har regnet litt feil på alderen til planten min.
Den er nå 3uker og 4 dager gammel. Den er rett rundt 38cm lang og vokser som bare det

Men jeg sliter litt hvis planten blir over 140cm for da kommer lampa for nærme.

I dag skal jeg ned å kjøpe ei 10liters potte. Hva er viktig å huske på når jeg skal skifte potte? Hva må jeg absolut IKKE gjøre?

Jeg må nok også klippe av noen blader. De største bladene skygger helt for sideskuddene. Noen råd?
Sitat av Cybergasm
Takk for all hjelp så langt!

Nå har det seg sånn at jeg har regnet litt feil på alderen til planten min.
Den er nå 3uker og 4 dager gammel. Den er rett rundt 38cm lang og vokser som bare det

Men jeg sliter litt hvis planten blir over 140cm for da kommer lampa for nærme.

I dag skal jeg ned å kjøpe ei 10liters potte. Hva er viktig å huske på når jeg skal skifte potte? Hva må jeg absolut IKKE gjøre?

Jeg må nok også klippe av noen blader. De største bladene skygger helt for sideskuddene. Noen råd?
Vis hele sitatet...
Strainen din skal i teorien være en 100% indica og blir ikke lengere enn 140cm, uansett så lenge du blomstrer før den er 60cm skulle det ikke være noe problem.

Jeg trodde den sto i en 10 liters potte? Jeg svarer nærmere når du sier hvor mange liter det er på den du skal flytte fra=) Men en skikkelig fy fy er å skade røttene.

Solbladene er egentlig små frabrikker som er ferdig utviklet og bruker dermed så å si ingen energi. Det har mange debatter rundt dette, men jeg har gjort et eksperiment hvor jeg fjernet solbladet på den ene siden og lot det solbladet som var paralelt for det første bli igjen. Resultatet er faktisk at sideskudde som sto i skyggen, men hadde sin egen lille "sukkerfabrikk" ble mye raskere utviklet enn den som sto i fullt åpent lys uten noe "fabrikk" eller solblad. Å fjærne solblader litt seinere i blomstringsfasen hvis det skulle være store deler av en bud som er dekket av skygge er det mer aktuelt å fjerne de da.

Men alle har sin mening om akkurat dette, i noe tilfeller kan det faktisk være lurt, smak og behag noen ganger, syns sjøl det er bedre å gjøre dette med morplanter og/eller planter som skal ha mer en 1 toppskudd/ stiklinger.
Det er nok en 4 eller 5 livers potte jeg hadde. Var på blomster butikk i dag å kjøpte lecakuler. Fikk noen 10liters potter gratis.
Jeg har byttet potte nå, det gikk fint siden den løsnet utrolig lett. Det var røtter overalt
Blandet i rett rundt 30% lecakuler i den ekstra jorden som jeg måtte legge i.

Men hvis du mener det har liten effekt å klippe av bladene så tror jeg at jeg dropper det.
Legger ut noen nye bilder snart.
hvor lett er det for onkel å få tak på identiteten vår her inne? må en ikke oppgi ei reell e-post adresse etc? Er sjøl utdatert og lite aktiv i miljø og dyrker ikke , men dere som tenker praksis burde tenke dere litt om tror jeg: noen som veit???
Sist endret av andropothead; 4. oktober 2007 kl. 21:26.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av andropothead
hvor lett er det for onkel å få tak på identiteten vår her inne. må en ikke oppgi ei reell e-post adresse etc. er sjøl utdatert og lite aktiv i miljø og dyrker ikke , men dere som tenker praksis burde tenke dere litt om tror jeg: noen som veit???
Vis hele sitatet...
Til dags dato har ikke nFF admins utlevert noe identitet på noen bruker, og de skal heller ikke ha muligheten til det: hvor godt fraskilt nicket ditt/e-posten din er fra ditt ekte navn er det deg selv som står ansvarlig for.

Edit: E-posten som du bruker på kontoen her kan ingen utenfor se, bare så det er avklart, men å bruke helt anonyme epostadresser er et ekstra lag med sikkerhet.
Sist endret av Dodecha; 4. oktober 2007 kl. 21:35.
til alle interesserte : Skaff dere mel franks Indoor growing guide. Gir svar på det meste og skaff gode frø (stabile) ikke produser mer enn dere trenger sjøl sammen med gode venner. blir det mere kommer gjerne onkel på besøk. God ryge ryktes fort.
12/12 lys/mørke er et must for vellykket blomstring.
Ruderalis kan dyrkes utendørs , men gir betydelig mindre thc. Start med en rein indica - lettere å kontrollere og kortere modningstid. Haze og jack herer er for viderekomne. om ikke annet krever disse thc mastodontene stor fleksibilitet i rommet du bruker - vokser fort 40 cm på 2 uker i preblomstringsfasen og krever ofte lysjusteringer. Du trenger ikke mer enn 1;5 kvadratmeter og 1 400 hps for å dyrke det du trenger sjøl - og da røyker du mye. 0,3 - 0,5 g buds pr watt pr måned burde være oppnåelig. dyrker du sea of green øker du dette til 0,5 - 0,7g. Skal du opp i elite utbytte må du tilføre ekstra co2. hold temperaturen under 32 grader c. og stell pent med damene.
ikke røyk på noviser - de blir gjerne for skeve og snakker bullshitt i hytt og pine.
take care og hold kjeft
Kan bare fortelle deg at tilførsel av co2 ikke øker kvantum, det bare gjør hele prosessen kortere, eller alle fasene går fortere om du vil, men høyere utbytte? Neppe. Ellers vil jeg ikke tråkke noen på tærne, men alt du har skrevet står skrevet tidligere i tråden en plass=/ Kanskje legge "johannen" på hylle noen dager
Satte den til å blomstre i går kveld

Etter at jeg skiftet potte og begynte med 12 timer mørke så har de bladene som krøllet seg rettet seg ut og planten ser helt frisk ut nå. Endelig fått fikset nettet hjemme så kan legge ut noen bilder snart.
Satte den til å blomstre i går kveld.. Kult, fikk du tatt stiklinger?

Etter at jeg skiftet potte og begynte med 12 timer mørke så har de bladene som krøllet seg rettet seg ut og planten ser helt frisk ut nå.... Da kan vi vel trygt si at det var pga dårlig plass at bladene hang litt med tuppeneMuligens overvanning, men mest sannsynlig hvertfall=)

Men hvis du mener det har liten effekt å klippe av bladene så tror jeg at jeg dropper det.. Men som jeg også nevte, gror du en "multi" top plante kan det i noen tillfeller hjelpe. Men som du sier: Bilde=)
Ser du meiner at co2 tilførsel ikke gir økt produksjon. (diskusjon med pothead).
Vi prøvde i 2003 gikk opp till ca 1800ppm i siste runde. Modningstida gikk ikke nedover - men prod gikk opp. Må si meg enig med pothead. - men bare aktuelt i liten målestokk.Dyrere enn strøm . Men for satans for noen buds. prøv med 1 lampe 400 hps og 1m2 blomstringsrom. du vil ikke tro hvordan det funker - øk fosfat med 20% i blomstringsfasen og skyll 3 - 4 dager lenger før killing fields.
Bare å anbefale for horticulturere som ikke vil drive stort, men som vil lage ypperste klasse.
Ellers gjør du en god jobb her - men hadde jeg vært onkel hadde jeg satt mye inn på å finne ip din og stoppe infostrømmen.
Sist endret av nothern light; 9. oktober 2007 kl. 20:07.


Her er Siri. Ytterkanten på bladet til høyre i bildet så vel som noen av de unnerste ser svidde ut.



Her er Solveig. Bladene hennes ser ut til å brette seg litt oppover langs midten.

Siri og Solveig får lys 24 timer i døgnet fra to lysstoffrørbordlamper a 11 watt. De får vann hver dag, og gjødsel en gang i uka.

Hva bør jeg gjøre for at jentene skal få det bedre?
Sist endret av dexter; 9. oktober 2007 kl. 22:05.
så små ladies skal tørke ut helt for å fylle bøtta med røtter. De strekker seg etter vann. har du brukt husholdningsleca, kan problemet og bero på for høy ph. Ph over 7,2 er ikke bra - noe er ihvertfall galt her
Jorda bør ha en ph mellom 6,3 og 7 for å nyttegjøre seg næringa.
Sist endret av nothern light; 9. oktober 2007 kl. 22:22.
Det at Solveig bøyer bladene inn mot midten tror jeg bare er for å lage sitt eget lille miljø rundt bladene, er langt fra samme miljø rundt bladene som det er i rommet. Ville heller ikke gjødslet så små planter, da det mest sannsynlig er tilstrekkelig med næring i jorda for hvertfall 14 dager under lystøffrørlampe. Det kan også stemme som nothern light sier, du kan ha feil ph enten i medium eller vann og dette kan enkelt sjekkes med en fattig ph test fra dyrebutikker med fisk=) Hvertfall ph'en i vannet, er ph'en over 7 vil det blokkere røttene slik at de ikke kan ta opp næringen som er i jorden.

Slike svidde merker som du ser på siri, kan i veldig mange tilfeller være feil gjødsling, planten din vil ha fosfor og du gir den nitrogen, da vil den bli brent av den høye konsentrasjonen av nitrogen som er i jorda, dette kan skje mellom alle typer gødling, jeg skulle ønske det var noen som førte alle næringer separat og gjerne i pulverform for mest mulig nøyaktighet.

Det kan godt hende at i enkelte tilfeller vil co2 øke total høsting også, men det som er poenget mitt med co2 er at, verdens største buds uten co2 er like stor som verdens største buds med co2. Du KAN oppnå like høy høsting uten co2 som med.

Og ja jeg gir kanskje ut endel informasjon, men når ble det ulovlig? Mener også at pr. dags dato har feakforum crew aldri hatt forespørsmål om ip utlevering, og jeg forventer faktisk en pm dom medmennesklihet om det skulle bli spurt om det.
Sist endret av LoveToGrow; 9. oktober 2007 kl. 23:09.
Håper du har rett l.t.g.
keep on
Sist endret av nothern light; 9. oktober 2007 kl. 23:11.
Sitat av nothern light
håper du har rett l.t.g.
keep on
Vis hele sitatet...
Takk for det, det er jo ikke nødvenig for meg å si det, men jeg sitter ikke på hjemme adresse på nett, bryter heller ikke norsk lov da jeg har ansvar for andre enn bare meg sjøl. Og skulle onkel komme inn her og lese, syns jeg han/henne kan få et av pakkevedleggene til hva legen mente var et alternativ til cannabis, som vi alle vet er fullt lovlig i norge. Les bivirkninger!

bivirkningene på Voltaren(Pille, som hvem som helst kan få ut), dette er tatt fra pakningsvedlegget: Bivirkninger

Vanlige: Magesmerter, kvalme, brekninger, diare, kramper i buken, fordøyelsesbesvær, luft i magen, nedsatt appetitt, kløe eller utslett.

Andre vanlige bivirkninger er økning i leververdiprøver, hodepine og svimmelhet.

Mindre vanlige: Mage/tarmblødninger, elveblest, leverbetennelse, søvnighet, hevelse, overfølsmohetsreaksjoner som astma, allergiske reaksjoner, inkludert lavt blodtrykk.

Sjeldne: Forstyrrelser i blodbildet, sårdannelse i mage/tarmsystemet, forstoppelse og bukspyttkjertelbetennelse.

Andre sjeldne bivirkninger er ulike typer utslett, hårtap, lysømfintlighetsreaksjoner i hud, hudblødninger og alvorlige leverbetennelse, sanseforstyrrelser, hukommelsesforstyrrelser, desorientering, søvnbesvær,irritabeltet, kramper, depresjon, angst, mareritt, skjelvinger, psykotiske reaksjoner, synsforstyrrelser, redusert hørsel, smaksforstyrrelser, øresus, sykdommer i i hjerte/karsystemet, akutt nyresvikt, blod i urinet, eggehvite stoffer i urinet og andre nyreproblemer, overfølsomhetsreaksjoner (sykdommer som angriper blodårer eller lunger) og ikke-baktriell hjernehinnebetenelse.

Jepp hørtes jo sunt ut=)
Sist endret av LoveToGrow; 9. oktober 2007 kl. 23:19.
sjøl sitter jeg på mye erfaring og kunnskap angående growing og føler meg fri fordi jeg ikke dyrker. deler gjerne med andre rett og slett fordi hjemmedyrking i liten målestokk er minst skadelig for samfunnet (husk hasj penger inn i mafiaen kan komme ut igjen som menneskesmugling i neste omgang . de kara der sender svartpenga dit det lønner seg. skulle vært lov med 1 lampe pr pers. Vi skulle ha laget et dyrkerforum. utrolig mye uvitenhet og manglende evne til fornuftig googling ute og går.
love to grow: har du noen erfaring med superskunk: NL#5xhaze blir for heavy i lengden. ss er meget intressant som dagligryge.
Digital nomade
trippy's Avatar
Hvor fikk du lampene dine fra Dex?
Sitat av trippy
Hvor fikk du lampene dine fra Dex?
Vis hele sitatet...
Standard lysstoffrørbordlamper. Hvor jeg fikk dem fra er uvesentlig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvis man skal ha mest mulig på minst mulig areal. Hvor mange cm2 trenger hver plante?
Hvis du skal ha mest mulig blomst ut av plassen du har tilgjengelig, så bør du bruke en teknikk som heter Screen Of Green (SCROG) som er en videreutvilking av en løsning som heter Sea Of Green (SOG)

SOG er enkel, og går bare ut på at du har mange små planter i stedenfor noen store. Jo mer du fordeler plantene utover i flere individer, jo bedre utnytter du lyset, og jo mer blomst får du.

SCROG er litt mer komplisert, men ikke mye. Det går ut på at du setter opp en SOG, og fester en netting, for eksempel hønsenetting, vannrett et lite stykke over plantene. Når alle de små plantene vokser seg opp til nettingen, lar du de gro opp og ned i nettingmaskene ved at du vikler de inn ettersom de gror.

Så klipper du bort alle blomster og blader under nettingen, slik at all energien i planten overføres til den delen som er under lyset. Altså den som er i, og over nettingen. Du har da en "screen" av planter, som utnytter lyset maksimalt.

Hvor mange cm2 hver plante trenger kommer jo ann på hvor store du lar plantene bli, og hvor mange planter du har. Det er ingen fasit på det..



http://coltivazioneindoor.info/eng/techniques/scrogeng.jpg
Jeg regner med du mener hvor store/små potter i cm du kan bruke for at plantene skal ha stor nok plass til å blomstre uten stress, men liten nok plass til at du får maksimalt antall planter?

I såfall kan jeg si at det går helt fint med 3,5 liters potter til Indica planter, gjerne 7liters til Sativa.
Bruk www.mrgrowgear.no da de er eneste norske nettside med firkantige potter, noe som gjør at du får utnyttet den plassen du har best.
Og de er desidert den billigste nettbutikken i norge. Det er MYE penger å spare på å handle der!!

Cropshop: Homebox xl 2500,-
Mrgrowgear: Homebox xl 2300,-

Cropshop:400w pære(son-T) 400,-
Mrgrowgear: 400w pære(green power) 350,-

SCROG er uten tvil en av de beste måtene å utnytte liten plass på, men jeg vil si at det ville vært bedre med SOG.
Ikke fordi det vil gi mer buds pr. høsting, men fordi med SCROG må du igjenom en 4-8 ukers lengere vegfase for at du skal få fyllt ut nettingen, mens ved SOG kan plantene settes i blomst så fort de har fått nok røtter til å tåle hps'en, altså du vil høste mer buds i året med SOG selv om det ikke gir mer pr. høsting som ved SCROG.
Sist endret av LoveToGrow; 21. oktober 2007 kl. 15:15.
Jeg må nesten følge opp med nytt bilde av jentene mine slik de ser ut i dag:

https://imma.gr/2054

Fra venstre: Siri, Solveig. Så vidt jeg ser er de friske og fine. Jeg er usikker på strain; det ser ut som en hybrid, kan det stemme?
Skal garantert prøve meg på litt dyrkning når jeg har et sted som tillater dette. Hvor mye må man regne med å bruke på utstyr til en 3-4 planter ca? har ikke allverdens med penger. Og , har noen erfaring med innføring av cannabisfrø via web-butikker ( kan tenke meg at disse blir stoppet ganske lett , tollbikkjer reagerer på seeds , right? )
Svar gjærne på PM.

- BS.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Bryne-Scum: 3-4 tusen så burde du få potter, jord, lampe og kullfilter. Hunder reagerer ikke på frø, men pakken kan godt bli åpnet uten videre uansett.
Sist endret av Tias; 23. oktober 2007 kl. 10:11.
Sitat av Tias
Bryne-Scum: 3-4 tusen så burde du få potter, jord, lampe og kullfilter. Hunder reagerer ikke på frø, men pakken kan godt bli åpnet uten videre uansett.
Vis hele sitatet...
Takker. Tenkte vi skulle dyrke på loftet ( altså , skikkelig gammelt loft , rett under taket , 4 etasje. Vurderer å sløyfe kullfilter osv , og bare lufte ut med små vinduer og vifter , da lukten stiger godt oppover uansett vil jeg tro.
Dropper du kullfilter så kommer det til å lukte uansett, men det varierer litt etter hvilken strain du skal ha.
Kullfilter vil IKKE fjerne lukten fra "grorommet", men deriomt all luft som skal kjøres ut i "friluft" vil være luktfritt, så med mindre du bor i rekkehus/blokk o.l vil kullfilter til 4-6 planter være "unødvendig" om du har lite penger,men man kan aldri bli for trygg sier nå jeg=)

Det viktige når du lufter via vinduer o.l er at luftstrømmen går ut oppe og kommer inn nede.
La oss si du bor i et hus hvor ikke alle kan vite hva som skjer: Du vet at "osen" vil trekke ut oppe så lenge ting er som de var når du sjekket, men plutselig var det noen som åpnet 2 andre vindu i 1. etasje og vips trekket har snudd og all lukt vil dra nedover. Kanskje invistere i en pitteliten utsugvifte for å garantere riktig lufstrøm?

Dexter: Det ser ut som damene dine vil ha næring=P
Siri: Begynner å bli meget lys i grønnfargen sin. (1 tegn på Nitrogen mangel)
Siri: Begynner i få gule tupper på solbladene. (2 tegn på Nitrogen mangel)

Solveig: Begynner også å bli meget lys i grønnfargen sin. (1 tegn på nitrogen mangel)
Solveig: Begynner i få gule tupper på solbladene. (2 tegn på Nitrogen mangel)
Solveig: Har også fått røde bladstilker. (1 tegn på fosfor mangel)

Ellers ser det ut som de trives med lufta og ikke minst med lyset!
Sist endret av LoveToGrow; 23. oktober 2007 kl. 12:38.
Bryne-Scum:
Råder deg til å bruke kullfilter, og ha en fastmontert, kraftig utsugsvifte som konstant sørger for at lufta ikke forsvinner ned trappa og inn i huset. Det er en meget god investering som det er verdt å eventuelt kaste bort litt penger på. Lukta blir også lett tatt med av vinden i forskjellige retninger, og grunn nr 2 til at folk blir busta er nettopp lukt. Grunn nr 1 er dessverre at folk elsker å skravle om hva andre driver med..
Sist endret av mentalmelt; 23. oktober 2007 kl. 13:28.
Husk for all del også å prioritere strømregningen=)
Jeg lurer på hva jeg gjør feil. Toppskuddene blir bare grønne og avgir pollen, de utvikler seg ikke videre. Lys 12t i døgnet er gjort.
Hvis de avgir pollen så er det jo hannplanter.. Bummer...
Sitat av mentalmelt
Bryne-Scum:
Råder deg til å bruk kullfilter, og ha en fastmontert, kraftig utsugsvifte som konstant sørger for at lufta ikke forsvinner ned trappa og inn i huset. Det er en meget god investering som det er verdt å eventuelt kaste bort litt penger på. Lukta blir også lett tatt med av vinden i forskjellige retninger, og grunn nr 2 til at folk blir busta er nettopp lukt. Grunn nr 1 er dessverre at folk elsker å skravle om hva andre driver med..
Vis hele sitatet...
Ok , Takk! Vi er 3 stk som flytter ut snart , da vi skal dyrke. Er igrunn ganske paranoide hele gjengen , og har altså ikke tenkt å vise noen avlingen vårs , og holde folk ute av huset , så sant vi kan.
Sitat av greenpuff
Jeg lurer på hva jeg gjør feil. Toppskuddene blir bare grønne og avgir pollen, de utvikler seg ikke videre. Lys 12t i døgnet er gjort.
Vis hele sitatet...
Jepp du gjør ikke noe feil, men som mentalmelt sier: Det er hannplanter=/ Den er bestandig kjip, men spar litt pollen i en filmrullboks e.l, og lag dine egne frø når du får deg en hunnplante. En pollensekk er nok til tusener av planter=tusener av frø på så lite som 5-10 planter=)
Er det bare hannene som avgir pollen?
Sitat av greenpuff
Er det bare hannene som avgir pollen?
Vis hele sitatet...
Ja det er i utgangspunktet kun hannplanter, men det er mulig å mannipulere en hunn plante til å produsere pollen sekker, slik at de pollinerer seg seg, dette har sine fordeler og ulemper.

Fordelen er at, gjøres dette riktig kan du ende opp med 99% femenized frø. Altå i 99 av 100 tilfeller vil det være hunnplanter som kommer opp.
Det er slik de lager 100% femenized frø som selges hos de fleste frøbanker verden over.

Ulempen er jo helt klart at alle disse frøene er potensielle hermafroditer(tvekjønn), du vil måtte følge med plantene konstant for uønskede pollensekker.
Det er vel mer for proffer d da... Takk for gode svar
Sitat av LoveToGrow
Ja det er i utgangspunktet kun hannplanter, men det er mulig å mannipulere en hunn plante til å produsere pollen sekker, slik at de pollinerer seg seg, dette har sine fordeler og ulemper.
Vis hele sitatet...
Er ikke dette det de kaller for en hermie?
Sitat av Cybergasm
Er ikke dette det de kaller for en hermie?
Vis hele sitatet...
Ikke for å være pirkete, men det står i samme posten som du qouter fra at det er en hermafrodit ja=P
Men det er fortsatt slik de lager 100% femenized frø som de tilbyr i de fleste frøbanker, de bare utelater og si at det er sånn, nemlig fordi alle frøene er potensielle hermafroditer(tvekjønnet).
Sist endret av LoveToGrow; 26. oktober 2007 kl. 12:18.
Ser det nå, men så tidlig på morran så har min hjerne vanskelig å koble hermafrodit og hermie sammen

Var bare for å finne ut om jeg hadde forstått dette med hermies.
Du har forstått riktig min venn du=)
Jeg bare tulla jeg asså=)
Er en kødd om morgenen jeg=P
Sist endret av LoveToGrow; 26. oktober 2007 kl. 21:01.
Har ikke hannplanter virkestoff i det hele tatt?
Mener den har noe thc i seg, men det er i tillfelde ikke nokk til å bli rusa av mener jeg å ha hørt.
Etter det jeg har lest på norcan, kan du bruke hannene til å ekstraktere olje.
Hvordan gjør man det, vet du det?
joda hannene har pistiller med thc. Blader fra hanner og hunner er like med hensyn til thc innhold. Toppskudd av sterke strains er røykbare. hvordan dere lager olje finner dere ut andre steder.
Sist endret av nothern light; 27. oktober 2007 kl. 20:29.
Ha, det var gode nyheter lol. vet du hvor kan man se ang.olje?
Eller:
http://www.norcan.org/forum/index.php?showtopic=7849
Om du har konto der, viss ikke regg deg =)
Der er flotte bilder og forklaringer også