Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2127
Noen som vet om noen brae ungdomsdramaserier ala "Skins"?
The O.C syntes ivertfall jeg var en kjekk serie...
Mye som skjer der skal jeg si deg!
Herfra

If you like Skins, you might like...
Posted: Nov 30, 2009 9:04 AM
Click to report abuse... Click to reply to this thread Reply

Does anyone here watch Shameless?

For those of you not familiar with it, this is how Wikipedia explains the show:
Shameless is a BAFTA award-winning British comedy drama television series set in the fictional Chatsworth council Estate, Manchester, England. The comedy drama, centred on UK underclass and working class culture, has been accorded critical acclaim by various sections of the British media, including The Sun newspaper and Newsnight Review on BBC Two. Shameless is one of the most successful recent British tv programmes, a comedy with touching storylines and an ensemble cast make the most of a script fuelled by sex, drugs and alcohol.

The new season started here in the US this past Friday on Sundance Channel.
I strongly recomend it if you like quirky and sometimes too edgy British comedies. The cast is quite large so it might take an episode to get familiar with the characters. If you like Skins, I think you will like this show as well.
Vis hele sitatet...
Skins er en konge serie. Så faktisk ferdig sesong 2 for tredje gang i natt Har ikke sett shameless, men det virker litt likt, skal sjekke ut.
Sesong en var best, likte ikke sesong to og tre så endte opp med å bare se til sesong 3.
Takk, skal sjekke ut "shameless"

Har så klart sett The OC og One tree hill og d amerikanske pakket
Jeg sjekka ut Skins fordi jeg trodde det handla om den britiske Skinhead-kulturen. Jeg ble skuffet
De har laget en serie ut av filmen This is England, kalt This is England ´86, verdt å sjekke ut
Åh jeg elsker Skins. Sesong 1 og 2 vel og merke, syns hele serien tapte seg når de begynte å fokusere på Effy og vennene hennes.

Skal absolutt sjekke ut Shameless selv!
sjekk ut Misfits
Skins med en dose Heroes og mye kødd
Sist endret av Bothrops; 1. oktober 2010 kl. 11:20.
Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Sesong en var best, likte ikke sesong to og tre så endte opp med å bare se til sesong 3.
Vis hele sitatet...
Offtopic alarm
Greit nok at sesong 1 og 2 var pretty awsome med tanke på hun derr überloka Cassie (?). Men herregud, sesong 1 eller 2 hadde ingen Cook!

Noen som vet om det kommer fler sesonger? hadde ikke skadet å sjekke ut ennå en generasjon av englands unge rus(miss)brukere!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dun know what to do
appleaya's Avatar
Jeg husker en serie som het As If. Fra England den også, men tror de klagde en US versjon.
Det er en serie som er veldig lik Skins, og veldig bra
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Vil bare meddele til alle som ikke har fått det med seg, at Den amerikanske versjonen av Shameless er ute å ruller. Har ikke sett den britiske versjonen ennå. Men etter bare tre episoder av den amerikanske, vet jeg at jeg allerede elsker denne serien!

Fant også nettop ut at den amerikanske vesjonen av Skins også er ute Holder på å laste ned nå og gleder meg som en unge

Skins UK er forøvrig ute med ny sesong. Håper den nye generasjonen klarer å vokse på meg i samme grad som de to forrige
Sitat av MadPetter Vis innlegg
Offtopic alarm
Greit nok at sesong 1 og 2 var pretty awsome med tanke på hun derr überloka Cassie (?). Men herregud, sesong 1 eller 2 hadde ingen Cook!

Noen som vet om det kommer fler sesonger? hadde ikke skadet å sjekke ut ennå en generasjon av englands unge rus(miss)brukere!
Vis hele sitatet...
Ja det har kommet ut en ny sesong, nr. 5.
men den har ikke kommet på tv i norge elns, men du kan kjøpe den fra Amazon.

Med selvfølgelig nye folk.
Den amerikanske utgaven av Skins er ren kopi av den engelske, bare dårligere og mer uskyldig. Typisk sensurert for amerikansk TV.

Så første episode av sesong 5 av Skins(UK) igår, lover igrunn bra
Sitat av Snuskongen Vis innlegg
Ja det har kommet ut en ny sesong, nr. 5.
men den har ikke kommet på tv i norge elns, men du kan kjøpe den fra Amazon.

Med selvfølgelig nye folk.
Vis hele sitatet...
Leser du innlegget over deg, så ser du at jeg skrev det samme med litt andre ord Btw, er bare en episode ute, så er vel ikke mulig å kjøpe hele sesongen(?)

Ja merket dette Bare for å utdype hvor uskyldig dem er tiltross for at det er en serie som skal omhandle en del stoffer; Hvem faen kaller weed for narcotics

Noen som kan svare på om Amerikanske Shameless er en kopi av den Britiske? Har nettop lastet ned den Britiske. Og siden jeg allerede har forelska meg i den Amerikanske, vil jeg ikke se den Britiske om dette er tilfellet..

Men tilbake til Skins US.. Faen jeg ble skuffa! Og den Amerikanske Katie?! Kunne laget en ny tråd over den store skuffelsen jeg fikk av bare den ene episoden jeg då, men skal spare freakforum for det..
Sist endret av MadPetter; 30. januar 2011 kl. 22:02. Grunn: Frustrasjon
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Det er bare å sjekke ut nettet for å finne episoder av den nye skins sesongen da (google watch skins online), her f.eks. http://tv.blinkx.com/show/skins/qUfkcLuVFAPyghsV#s5e2

Så en episode av den amerikanske versjonen, det holdt! Elsker britiske Skins, men den amerikanske var bare en dårlig rip off... Hadde ikke forventa meg mer uansett da.
jeg er ganske overrasket over at den mest åpenbart sammenlignbare serien ikke er nevnt. det er iallfall uten tvil The In-Betweeners, som forøvrig er mye bedre enn Skins. det syns iallfall jeg. lo meg nesten i hjel hver eneste episode. kanskje jeg skal se igjennom det på nytt igjen? sykt bra serie. den blir ofte sammenlignet med Skins, i godt lys. den har visstnok en mer korrekt gjengivelse av britisk ungdom, fri fra amerikanske klisjeer. det eneste negative for din del er jo at In-Betweeners har mye mer åpenbar humor, og er en mer ren komiserie.

Misfits som er nevnt over er også god.
Sist endret av Anonym57965; 19. juni 2011 kl. 19:19.
Sid er jo defintivt den beste karakteren i Skins, har bare sett sesong 1-3.

OT: Er ikke helt sikker, for meg er Skins veldig spesielt i forhold til andre ungdoms serier, men du har jo One Tree Hill og alt det der.