Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 5066
Jeg vil gjøre alle som leser dette oppmerksom på at dersom du skille sitte på opptakskassetter fra Barne-TV er jeg interresert i ALT. Absolutt alt.

Alt er ikke tilgjengelig på NRK-TV, og mye er f.eks dubbet to ganger. Jeg vil oppfordre alle som leser til å kikke etter om de har noe som helst som de sitter på.

Kommenter gjerne om du vet noe du har.
Sitat av Turntable1985 Vis innlegg
Jeg vil gjøre alle som leser dette oppmerksom på at dersom du skille sitte på opptakskassetter fra Barne-TV er jeg interresert i ALT. Absolutt alt.

Alt er ikke tilgjengelig på NRK-TV, og mye er f.eks dubbet to ganger. Jeg vil oppfordre alle som leser til å kikke etter om de har noe som helst som de sitter på.

Kommenter gjerne om du vet noe du har.
Vis hele sitatet...
Er det noe spesielt du skal med disse?
Er det noe spesielt man får tilbake?
Skal du bare ha mest mulig gammel barne-TV på VHS gratis? Er du født i 85 og ikke vokst av deg barne-TV? Syntes du dagens barne-TV er så ille at du ikke vil utsette barna dine for det? Trenger du bedre barne-TV enn dagens så du kan spille det av i bilen din og imponere mens du kjører tilfeldige barn hjem?
Mange artige spørsmål som popper opp.