Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4668
Er fan av serier/filmer som inneholder; sci-fi, psykiske lidelser, rus, psykologisk grøss/thriller. Netflix har mye low hanging fruits så er vanskelig å finne gull der. Kan heller ikke laste ned, har ikke pc..
F.eks.
Altered Carbon
Donnie Darko
Midtsommar
Black Mirror.
Spinning Out
The Horse Girl
A Beautiful Mind
Touched With Fire
Martyrs 2018
Joker
Fight Club
Memento
Osv. Takk!
Sist endret av Rachmaninov; 11. juli 2020 kl. 19:23.
Hvis du har tilgang til Canal Digital sin app anbefaler jeg på det sterkeste Legion. Kan hende den finnes andre plasser, men der jeg fant den. Ikke les deg opp på serien eller se trailere, jeg er glad jeg ikke gjorde det, serien er en fantastisk opplevelse
Sitat av potetskrelleren Vis innlegg
Hvis du har tilgang til Canal Digital sin app anbefaler jeg på det sterkeste Legion. Kan hende den finnes andre plasser, men der jeg fant den. Ikke les deg opp på serien eller se trailere, jeg er glad jeg ikke gjorde det, serien er en fantastisk opplevelse
Vis hele sitatet...
Takk potetskrelleren.
Har T-We fra Canal Digital så kan leie masse filmer, men kanskje ikke serier.. Skal se om jeg finner den!
Sist endret av Rachmaninov; 11. juli 2020 kl. 19:50.
Where the buffalo roam (se denne først)


Også ser du Fear and Loathing in las vegas etterpå
Sitat av Rachmaninov Vis innlegg
Takk potetskrelleren.
Har T-We fra Canal Digital så kan leie masse filmer, men kanskje ikke serier.. Skal se om jeg finner den!
Vis hele sitatet...
Håper du finner den! Serien har 3 sesonger og er fullført, altså skaperene ønsket å fortelle historien over 3 sesonger, så det er ikke kortet av eller dratt ut