Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 2428
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ca. 12.00 - 13.15 drakk jeg 4 0,5 øl. Drakk en til, og spanderte bort den siste hvorpå han gav tilbake siste halve boksen.

Ca 14.45 - 15.00 tok jeg 5 valium.

Rett før neste handling tok jeg ca 40-50 mg Dolcontin intravenøst.

Ca 15.00 - 15.30 ett sted i mellom, tok jeg en kork med sterk, vel, kork.

Jeg satte også ett skudd med meget ren amfetamin ca. 14.30 - 14.45, på en mengde med ca:0,17 mg. Satte en til ca. 15.55 med ca samme mengde mg.

Har nå fått i meg litt [Uvæske][/u], og tenker spise.

Er det trygt å legge seg å sove så snart som mulig uten å kaste opp i søvne, pustestans, at valium og kork med en av de andre stoffene enda er aktive og sender meg 6 fot dyp O.L.?

Vil bli veldig glad for evt tips, råd så fort som mulig, gjerne svar meg så fort som mulig om du får til/kan hjelpe meg med spørsmålet.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Edit; har ingen toleranse på noen av stoffene.

Om jeg må være våken har jeg en siste justering med amfetamin på ca. 20mg igjen, om det skulle være ett alternativ.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, ikke legg deg. Vær med en kompis og se film. Han må ikke sovne hvis du sovner. Better safe than sorry. Kork og piller går ikke trygt sammen
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok, kan noen andre svare fortest mulig på dette spørsmålet?:

Har noen kunnskap nok til å vite om sadf eller Anonym Bruker "Svak Ørret" har mest rett her? (Ikke ment som kritikk til dere to, vil bare være så sikker jeg kan. Røyker og er ganske trøtt, akkurat spist to brødskiver med egg. Er det noen fare for kvelning, oppkast i søvne evt?
Har ikke nå mye peiling på akuratt dette me ghb, v å amf blanding men jeg hadde holdt meg våken vertfall!
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Shit. Problemet er at jeg er på besøk hos slekt som forventer at jeg legger meg nå, siden de gjør det. De er HELT uvitende Om rusbruket mitt, og slik må det forbli.. What to do?
Hvordan klarer du å skjule den cocktailen dær forran familien? Deam, godt gjort
Drikk vann, se på tv ha på alarm på tlf for vært 25min i tilfelle du sovner? Idk
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har vel noen års trening, men har vært nykter veldig lenge nå, ergo null toleranse men husker vel hvordan jeg skal oppføre å te meg, idk, that's my guess.

Men her ble jo problemet at det forventes at jeg legger meg for å sove, dermed ingen tv.. Kan vel alltids snike meg til å justere en siste gang, slik at jeg ikke sovner av trøttheta.. Kan vel snike meg opp med lav lyd på tv i tillegg, skader ikke prøve, gått bra før.. Burde jeg velge dette alternativet? Og isåfall; wish me good luck..
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vær så snill og svar kjapt, og ja, er i midten av 20 årene og over 18 år..
Haha, du kunne ganske trygt gått å lagt deg når du postet tråden om du tok korken i 3 tiden på dagen? Sov godt
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Lest en del.fra deg Alge, og velger dermed stole på deg og det med de andre som sa sov godt ☺ Mekker meg ett mekk til og tar ett par trekk til, da jeg har prøvd å våkne og gnidd meg i øynene. Våkner mer av det Takk, og.god natt!
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Beklager skriveleif.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og takk for KP Alge Nattings røyka, sov godt!
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Update: trekte to bong trekk til nattings, men fristelsen for justering og friskmelding ble for stor.

Etter 30 min avkledd i senga, var jeg påkledd og snart påtent med den siste justering av, som jeg hadde rester i tillegg slik at det ble en skikkelig, og to fungerende restesmeller.

MEN, det som er, Er nemlig det at jeg har lånt bort kokekar mitt til en som har brukt kun rent utstyr, men kokt en del subjektive og xanor i det i mellomtiden, så fikk meg en gledelig overraskelse der og.

Dette skjedde mellom ca 03.45 - 05.45, og kort tid etter, eller, ca 07.10 drakk jeg ett glass med sprit. Fortsatte med hasjrøykinga samtidig som jeg så sola stige sakte over en fin hvit snøkledd utsikt, helt fantastisk utsikt. Sitter her nå i full eufori, fjern og våken, mens jeg stor koser meg!

Hva gjør dere?

Eventuelle spørsmål om hvorfor jeg valgte å våkne til litt, og ta minus (var klar over restene), istedenfor å røyke og sove?
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Autokorrekt slo inn.

Edit: med den siste justeringa av siste speeden jeg hadde, samt at jeg hadde rester slik at det ble en skikkelig smell og to overraskende fungerende bra restesmeller.*
------------------------------------
Jeg har lånt bort kokekaret mitt til en som har brukt kun rent utstyr, men kokt en del subutex og xanor*
Hvorfor må folk ta alt sammen samtidig?? Først tar du mange downers og vil føle deg rask igjen, så du tar amf, så blir du for rask og vil ned igjen, så tar du minus eller hva enn du gjorde der, mistet tråden med all det dopet som er med i bildet.

Også sitter du og lurer om du skal dø eller ikke, hahaha
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Update fortløpende etter mitt forrige innlegg: Fant ut at min nest beste favorittrapper(rap is my shit) har sluppet ett nytt album, og er enda mer fjern ettersom effekten fra jointen kom sigende, og alt i alt, så ble blandinga inkludert alkohol bra! Storkoser meg

Har savna den deilige kløinga, men med alt det andre og alkoholen er jeg trygg m.t.p. pustestans o.l. siden jeg ikke skal sove likevell?
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
Hvorfor må folk ta alt sammen samtidig?? Først tar du mange downers og vil føle deg rask igjen, så du tar amf, så blir du for rask og vil ned igjen, så tar du minus eller hva enn du gjorde der, mistet tråden med all det dopet som er med i bildet.

Også sitter du og lurer om du skal dø eller ikke, hahaha
Vis hele sitatet...
Måtte le litt nå siden jeg innser poenget ditt. :'D Vel, jeg ville ta alt det samtidig for å virkelig føle meg i godformen nå som jeg først skal sprekle en gang. Up and down med minus også ja, for euforien sin del. Du fikk med alle midlene bortsett fra hasj og alkohol, som ble med kun for avslapning og boostere.

Ja haha, nei altså, lurer ikke på om hvorvidt jeg kommer til å dø eller ikke, men mer om jeg er trygg med blandinga på ingen toleranse.ville bare kose meg
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
nå som jeg først velger å sprekke*

på ingen tolerranse, ville*
Lukter angst her rimelig snart :,)
Hehe, "når jeg først velger å sprekke", i slektsbesøk... Vær så å snill å ta frem mobilkamera og lag en dogmefilm av dette familieselskapet
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er veldig nysgjerrig på rusen du føler på så mange forskjellige rusmidler.
Angrer du på at du ikke sparte et par av de valiumene og en pils til dagen etter eller?
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Antiex Vis innlegg
Lukter angst her rimelig snart :,)
Vis hele sitatet...
Hvorfor det? Har nå nettopp tatt 1 mg ksalol, røyka noen trekk og eneste gjenværende slektsmedlem er cool med dette.
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 11:50.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av *pi Vis innlegg
Hehe, "når jeg først velger å sprekke", i slektsbesøk... Vær så å snill å ta frem mobilkamera og lag en dogmefilm av dette familieselskapet
Vis hele sitatet...
Skulle trodd dette ble lok og hysterisk, men ble bare chill og avslappa. Koser meg bare
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er veldig nysgjerrig på rusen du føler på så mange forskjellige rusmidler.
Vis hele sitatet...
Eufori, våkenhet, beroliga, fjern, litt trøtt men våken, klør etter dolcontin og subutex, koser meg generelt veldig i denne rusen jeg føler.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Angrer du på at du ikke sparte et par av de valiumene og en pils til dagen etter eller?
Vis hele sitatet...
Har da en drink til, halvparten med glasset nesten bare sprit 37,5%, resten blandevann. Tatt 1 mg ksalol, Alprazolam, så det er greit. Får 5 valium i morgen, og har nok hasj
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir ikke litt trøtt av sprit, alprazolam og weed da?

Burde kanskje ta litt kokain, mer alprazolam for så å avslutte med en skikkelig makkasmell.

Og mer weed såklart.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og jeg synes det å kombinere lsd og mdma var overdreven rusbruk...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og jeg synes det å kombinere lsd og mdma var overdreven rusbruk...
Vis hele sitatet...
Candy flip er en must å prøve for enhver rus-interessert! Det er oppskriften på en eventyrlig kveld, ikke overdreven rusbruk
Kork og tabletter og alkohol, altså, vennene mine gjør det og stempler i et par timer men ingen dør liksom. De blander og heroin og kork. Jeg holder meg unna kork, for jeg går på 130mg metadon og en kork gjør meg helt mo i knærne alene. Tenk med piller og alkohol til. Vær forsiktig folkens altså. Jeg har gjort mye dumt, men kork og andre ting er fy fy. Selv om det er sykt økonomisk rus for meg med kork klarer jeg ikke lukten engang lenger. Blir kvalm.

s
Kork og piller er ingenting å reklamere for!
Overdoset og fikk lungeredning, ble hentet av ambulanse og sendt rett på akutten.
Da hadde jeg tatt piller dagen FØR, som det var rester av i systemet og kombinert med litt kork var jeg nede for telling.